{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så kan han lære det
  • #1   24. jun 2011 går den så går den smiley

• #2   24. jun 2011 hader cyklister... vi betaler i dyre domme for cykelstier og bruger de lortet? NO! de leger tour de fransk.. suk

• #3   24. jun 2011 jeg hader den slags cykelister som pesten ! og ja de findes

de tror de må cykle over alt og man skal flytte sig for dem .

så kan bumsen lære det

• #4   24. jun 2011 Ærgerligt, at bøsserøven ikke blev lam og endte i rullestol. Har bare INGEN respekt for cyklister!

• #6   24. jun 2011 80SIX ®: Det har du sikkert ret i.

De tror fandme også her hjemme at de ejer vejene. Men de kan fandme pisse ud på deres cykelsti, og hvis der ikke er nogen den vej de skal. Så kør en anden vej. Eller tag bussen. Der er også rigtigt mange cykler der køre overfor rødt. Også får man sku lige tanken, de burde fandme få et chok for livet.

• #7   24. jun 2011 Ærgeligt at baghjulet ikke gav ham en lærestreg..

Det værste jeg ved er når de skal snige sig op langs bilen i lyskryds.. Hovse der ramte de lige sidespejlet med kurven...
    Iihhhh far bliver så tosset...

• #8   24. jun 2011 MB:
    ja! Lige præcis de der typer.. UHH! ..
    Har før kastet en cola efter en! - De skal holde afstand, istedet stod han helt op ad - og så mistede han balancen, og jeg fik en rids.. Møg svin!

• #9   24. jun 2011 Har egentlig tænkt på, hvem der får skylden, hvis en cyklist svinger til venstre og jeg jorde ham ned.?

Hvad jeg husker, så skal de give stop tegn, vente til der er fri bane, og cykle over vejen?

Jeg skræmmer livet fra hvid og sans på alle der svinger ud foran mig, bare ved at svinge armen, og de tror de har første ret.
    Jeg markér med horn og lys og råber efter dem.

Er jeg gal på den egentlig? smiley

• #10   24. jun 2011 De må ikke bare svinde til venstre. De skal stoppe op og vente med at cykle over vejen lige som almindelige fodgængere..

Hvis de ellers svinger ud foran dig, er det desværre din skyld da de er de svage i trafikken.. Men det er nok lidt dumt af dem at holde på sin ret. Det er jo deres liv der udsættes..

• #11   24. jun 2011 Gik fuldstændig amok på en tour de nar cyklist her forleden... han kørte som om han var en bil midt ude i det hele og nægtede at rykke ind, skal lige siges der var en to sporet cykelsti så mon ikke han havde nok plads..... Hader dem kraftedme som pesten de skal satme bare fis ud hvor de høre til

• #12   24. jun 2011 MB.

Godt nok eller nej, men så forsætter jeg med at reagere voldsomt smiley

Kommentér på:
så kan han lære det

Annonce