{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

. Mborg .
. Mborg .
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 242

Ingen Lyd. {{forumTopicSubject}}

Hey Geeks smiley

Igår lå jeg og så south park på min computer som var slået til hdmi til mit fjernsyn. da afsnittet fra færdig slukkede jeg bare min computer ved at holde sluk knappen inde, og idag da jeg så skulle tænde min com igen var der ikke noget lyd der virkede udover skype.. /:

nogen der ved noget om hvad det kunne være, så ville i bare være nogle skatterbasser! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen Lyd.
  • #1   29. jun 2011 man slukker fandme da heller ikk en pc ved bar at holde sluk knappen inde. ikke medmindre der ikke er andre udveje. for hvis man gør det så man sku selv skyld i at der går noet i stykker..

• #2   29. jun 2011 Som Kasper N siger, så er den måde at slukke computeren på virkelig sidste udvej.

Men prøv i første omgang at klikke på højttaler-ikonet nede ved siden af uret i højre hjørne, og klik derefter på Mixer og se om der er skruet ned for noget derinde.

• . Mborg .
    . Mborg . Tilmeldt:
    feb 2007

#3   29. jun 2011 det plejer jeg normalvis heller ikke at gøre, men orkede ikke lige at gøre det på den rigtige måde, da jeg var ved at falde i søvn smiley

har kigget nede i mixeren, og alt er skruet helt op /:

• #4   29. jun 2011 det ikke fordi den så står til at smide lyden ud gennem HDMI? så den prøver på det i stedet for pc højtalerne?

• . Mborg .
    . Mborg . Tilmeldt:
    feb 2007

#5   29. jun 2011 Aaarh! Tak Kasper N!
    Problem Fixed smiley

Kommentér på:
Ingen Lyd.

Annonce