{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

pc/virus {{forumTopicSubject}}

jeg tror min pc eller smarphone har fået en virus der ikke vil væk, på pc har jeg norton og smartphonen avg.
jeg bliver ved med at denne besked: Delivery Status Notification (Failure) og fra dem den når i gennem til er det en eng. tekst der ikke giver mening. den må jo tage addresserne fra min pc eller smartphone og så selv sende dem.

har i nogen gode råd til hvordan jeg løser dette problem, for min antivirus programmer siger der ingen virus er


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pc/virus
  • #2   29. jun 2011 det lyder som den besked man får hvis du sender en mail og feks har glemt at skive @..men det er kun et bud..prøv evt at reset din mobil fuldstændig og se hvad der sker..

  • #3   29. jun 2011 http://www.eksperten.dk/spm/875829 prøv dette.

  • #5   29. jun 2011 Jan N.
    Jeg fik samme besked på min iPhone 4, 3 eller 4 gange, jeg slettede dem bare og tænkte ikke mere over det smiley det har intet været siden, umiddelbart vil jeg tro nogle har prøvet og sende en besked med noget lort i som er blevet kasseret et sted.


  • #6   29. jun 2011 Læste forkert smiley
    Jeg fik IKKE disse på mail!
    jeg fik dem i som SMS tilsendt hvori det stod.


  • #7   29. jun 2011 jeg snydes jeg har slettet alt hvad jeg kunne på mobilen og kørt antivirus program flere gange.
    det er en mail der kommer i min indbakke men det er vist kun til den der ikke har kunnet modtage den mail der bliver sendt ud, men min storebror har fået den over ti gange nu og flere af de andre er begyndt at blive sure over at få sådan noget lort sendt


  • #9   29. jun 2011 Giessing
    Forskellen er at jeg modtager disse beskeder på SMS smiley eller har gjort.


  • #12   29. jun 2011 Giessing hvordan er det lige man skiftter password til sin hotmail.com
    for jeg kan ikke huske sådan noget


  • #15   29. jun 2011 nå nu er det gået helt galt og den skriver Din konto er blokeret

  • #17   29. jun 2011 jo men jeg kan ikke logge ind igen


  • #19   29. jun 2011 Din konto er blokeret
    Hvorfor vises disse oplysninger?
    Nogen kan have brugt din konto til at udsende en masse uønskede meddelelser (eller gjort noget andet, der overtræder Vilkår for brug af Windows Live).
    Vi vil hjælpe dig med at få din konto tilbage.
    Hvad skal du gøre?
    Kontakt Kundesupport. Vi hjælper dig med at ophæve blokeringen af din konto og gøre den mere sikker.
    Tip! Du kan også fjerne blokeringen af kontoen ved at logge på fra en computer, som du har registreret med Windows Live .
    Vi har ryddet dine kontoindstillinger
    Ofte kommer kunder her, fordi andre har haft adgang til din konto og bruger den uden din viden til at sende spam. For at beskytte dig og dine kontaktpersoner har vi fjernet eventuelle automatiske Hotmail-svar og sammenkædede konti, du har haft.


  • #20   29. jun 2011 det der så er broblemet er hvis jeg skal bruge nogen af deres råd vil de have jeg skal logge ind først og det er jo det jeg ikke kan men jeg tror jeg noget at sende et spøgrsmål afsted inden det hele begyndte at gå i ring

Kommentér på:
pc/virus

Annonce