Dagens konstruktive kritik {{forumTopicSubject}}
Ja, nu sidder man endnu engang og tænker "nej nej nej"...
Altså vi har rundet "Danmarks flotteste" og "Danmarks Billigste" tendenserne i markedet.. Og det med hvornår en motor er renoveret eller ej, om det er 4 nye tændrør eller om der skal mere til..
Nu er det altså de famøse "Til en der lige skal se" fotoalbums der skal tages lidt hånd om.
Det står altid "bliver slettet lige om lidt", men det sker bare kun i 10% af tilfældende... Det fylder i fotoalbummene, og er jo ikke til meget..
Jeg forstår ikke hvor problemet er i at hvis man har snakket sammen emd en, og den ene part skal se noget den anden part har, så send da en e-mail.. Har du ikke en kan du jo oprette en på halvandet minut.. Så skal vi andre ikke se din risede kofanger, dene beskidte fælge, dit utætte akvarium eller what so ever..
´
som sagt, det skal ses som konstruktiv kritik. Men skal vi ikke prøve at benytte os af vores e-mail til at udveksle billeder med.. Tror det blvier et hit
maj 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Biler: 2 Emner: 41 Svar: 600
apr 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 7 Emner: 276 Svar: 1.828
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.412
Indtil videre har 123 brugere klikket sig ind på din tråd og nogle af dem er gengangere.
Så jeg vil hellere se disse "Hør lige min mening" tråde langt bort, de gavner jo intet andet end at du får ytret din holdning, men at den skulle ændre hele BG måde at aggere sig på, ah, neppe...
Det var bare lige lidt konstruktiv kritik af sådanne forum indlæg og ikke kun møntet på dit.
Jeg skriver kun dette fordi jeg ønsker du skal vide min holdning til det og ikke fordi jeg tror at nu ser hele BG dette og retter sig efter det, fordi det ved jeg godt aldrig vil ske
Men ud over det, så deler jeg mange af dine synspunkter
Dagens konstruktive kritik