{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Egernet funderer {{forumTopicSubject}}

Her er så dagens tanke fra egernet....

I dag var jeg med familien ude at gå en tur i den lokale gågade... Det var i provinsen og jyde som jeg er, købte jeg årets første Slush-Ice, da jeg faldt over et godt tilbud....

Længe gik jeg ned gennem gågaden og sugede på min dejlige hindbær-slush-ice.... Da det gennemsigtige plasticbæger med de blå bølger og med teksten SLUSH-ICE var tom, gik naturen sin gang... jeg skulle på tønden... både bimme-limme og bumme-lumme...

Astra'en var parkeret langt derfra, og jeg viste at jeg næppe ville kunne nå hjem i tide.. så... med røven tæt knyttet, begav jeg mig til det nærmeste torv, hvor der går en trappe ned til et offentligt toilet i forbindelse med en P-kælder...

Langsomt kanter jeg mig ned af trapperne og går ind på et faktisk ret så rent og nydeligt toilet... Jeg sætter mig, og lader præsse-ve'erne tage fat...

Alt imens jeg sidder der, kikker jeg mig omkring... Der er skrevet en del på vægen, til trods for der faktisk er ret så rent...

Der er naturligvis de obligatoriske, fra midaldrene mænd der søger en anden midaldrende mand, hvis kone heller ikke forstår dem... men EN "annonce" fanger mit øje...

"MAND søger KVINDE eller ung pige - du skal have store patter, gerne silicone - send MMS med billede af dine patter til: 23 XXX XXX"

Først tænkte jeg: Sikke da en nar, men jo mere jeg tænkte over det (og jo mere jeg sked), ændrede jeg mening... tænk hvis nu der vitterligt VAR en kvinde / ung pige, der opfyldte det ellers simple karv (store pater), og som tilfældigvis valgte at tømme sin blære eller tarm på dette ellers rene toilet i en mindre jysk provinsby... og som også tænkte - hov - det er da lige den mand jeg søger... Prøv at tænk, hvilket brag af et knald den mand måtte få... er man som kvinde villig til at ringe til et nummer man finder på vægen i et offentligt toilet under torvet i en mindre jysk provnsby, ja - så er der nok ikke så meget man IKKE er med på... Man kunne uden at kry, efter 32 timers hed dampende grænseløs sex, uden nervøsitet i stemmen sige: "hey - min nabo, som forresten er spedalsk, har en pony og noget hash..." eller "skal vi tage ned i brugsen og fortsætte i frugt og grønt"??

En sådan kvinde / ung pige, må ganske givet være totalt blottet for grænser...

Jeg fandt rullen med toilet-papir, mens det langsomt gik op for mig, at alle de kvinder der er med i Tyske prono-film, og ja - du ved vist godt hvilke jeg hentyder til, da du ganske givet har læst så langt, med garanti ALLE er blevet castet på offentlige toiletter i mindre jyske provinsbyer!!!

Jeg forlod derefter toilettet og gik op i sollyset igen - et par tanker og teorier rigere...

Læs mere i næste uge, hvor jeg besøger Linje3's omklædningsrum forklædt som banjo....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Egernet funderer
Kommentér på:
Egernet funderer

Annonce