{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

nogen beslagsmede herinde ? {{forumTopicSubject}}

hejsa folks

nu er jeg sku træt af at gå og søge en masse arbejde og være kommuneslave samt deltidslønnet.. så har lidt en tanke om at læse en smule videre.. jeg er uddannet smed for mange år tilbage, og ville gerne læse til beslagsmed, og da jeg er smed i forvejen er det ikke det vilde det kræver.. MEN.. foregår den slags udelukkende på skole eller kræver det en form for læreplads også ? hvis det kræver, hvor dælen skal man i lære så ? ja hos en beslagsmed, men det syntes jeg sku altid kun består af en enkelt mand smiley

håber i kan hjælpe lidt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen beslagsmede herinde ?
  • #1   27. jul 2011 Fat i nærmeste tekniske skole de kan sikkert hjælpe...


  • #2   27. jul 2011 Du skal i lære som beslag smed men det er svært at finde en lære plads da det er som du siger enkelt mands firma. så hvis du kender nogen som kender nogen har du en rimelig chance for at få en lærer plads, ellers er det nok småt med pladser.

    men der goe penge i det smiley


  • #3   27. jul 2011 Du ved godt at det eneste de mere eller mindre laver nu til dags er hestesko ikke?

    Er selv uddannet klejnsmed før jeg begyndte at læse videre, og tankerne gik da også på at det kunne være fedt, indtil jeg fandt ud af hvad fanden de sådan set laver nu.


  • #4   1. aug 2011 Mathias : Hvad skulle de ellers lave andet end hestesko ? smiley Ja de skoer hesten, men det er også det.. og ja der skulle være rimelig okey med penge i det smiley det var nu også bare for at komme igang med at lave noget og når det så er indefor faget stadig, så er det jo helt perfekt smiley

  • #5   1. aug 2011 Well, tilbage i historien lavede de jo næsten alt jern relateret smiley

    - Det kunne også ske, at du var under den forudbevisning at de lavede kunst, hvilket nogen også gør, men bliver nok temmelig umuligt at få sig en læreplads der.


  • #6   3. aug 2011 Nej slet ikke.. jeg skal sku bare smede nogle hestesko og så ud og sætte dem på.. det skulle der være udemærket penge i.. og massere af orange arbejde også hvis man er til den slags smiley

Kommentér på:
nogen beslagsmede herinde ?

Annonce