{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Ny telefon ?? {{forumTopicSubject}}

Hey BG skal have købt mig en ny telefon da jeg er træt af touch, og vil have mig en mere klassisk telefon og har fundet 2 stk, men jeg ved virkelig ikke hvilken en jeg skal vælge :S
Og aner heller ikke hvilken der er bedst osv, så håber der er nogle som kan hjælpe lidt smiley

Første er en Sony Ericsson J10i Elm.
men min sidste Sony ericsson telefon var rimelig ringe, og blev hurtig langsom samt gik i hak osv, gør de nye det stadigvæk?
Link: http://www.elgiganten.dk/product/tele-gps/mobiltelefon-uden-abonnement/J10IBLACK/sony-ericsson-j10i-elm

Nr 2 er en Nokia C5.
Fra Nokia ved jeg at detsomregel er noget stabilt noget vi har gang i, mere ved jeg som sådan ikke smiley
Link: http://www.elgiganten.dk/product/tele-gps/mobiltelefon-uden-abonnement/NOKC5WHITEND/nokia-c5

Hvilken en ville i vælge og hvorfor??

Mvh Kenni.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny telefon ??
  • #1   30. jul 2011 Jeg havde en ELM inden jeg købte mig en Xperia X8 for 2 mdr siden....
    I går har jeg så bestilt mig en ny ELM da jeg heller ikke kan vende mig til touch - det eneste jeg har fået brugt min til, er det indbyggede navigation og så youtube en lille smule - ellers sidder jeg på mit WLAN det meste af tiden og det kan ELM også da der også er WLAN i denne.

    ELM har desuden 5 MP kamera med autofokus - eneste minus er at der ikke er flash-blitz i den, men det er ikke derfor jeg skal have den igen - skal bare have et ordenligt kamera i stedet for det skod-2-mp som er i min X8.

    Men køb ELM igennem telmore i stedet for - billig taletid og så koster den kun 949 i kroner/øre hvis du får håndjern 99


  • #2   30. jul 2011 Jeg skal have den uden abb, da jeg er rigtig glad for det jeg har nu Onfone smiley
    Men er meget i tvivl stadigvæk smiley
    Bliver den langsom?


  • #3   30. jul 2011 Tror jeg ville tage Sony'en. - Kun fordi jeg ikke har haft gode oplevelser med Nokia's modeller der ligner den der - generelt med at testarturene var ringe.

  • #4   30. jul 2011 Jeg synes ikke den blev langsom og jeg slettede ingen beskeder det halve år jeg havde den...
    Nu kender jeg ikke så meget til nokia i dag, da den sidste jeg havde var en 6230i inden jeg gik over til sony ericsson....
    Men SE har samtaler inde i sms så du har hele historikken mellem dig og så den du sms'er med og ikke en besked af gangen.

    Men nu har jeg også 3 abonnementer ved telmore - og har 3 telefoner...
    så skal lige have fiflet lidt med at flytte rundt med dem så jeg stadig kan bruge min touchtelefon mht gps-delen og så den nye ELM med mit gamle nummer som jeg ringer fra smiley Og så den 3 er et nummer som skal ende ud med at være firmatelefon smiley


  • #5   30. jul 2011 Mikkel B. Ja det med tasterne er jeg også lidt bekymret for, for de virker egentligt ikke så skide solide :S

    Xpdite
    Okay snakkede bare med en kunde som sagde at hans blev langsom meget hurtigt. men det med samtaler i samteler synes jeg også er meget fedt, også er den SE billigere end Nokias telefon smiley
    Plus bedre kamera og Wlan smiley


  • #6   30. jul 2011 Lige præcis derfor jeg køber den igen - skal jeg have billeder ud på alm 10*15 cm papir så er 5 mp mere end nok, så slipper jeg for at købe seperat kamera som man alligevel altid glemmer...

    Og så er WLAN også dejligt, så kan man sidde på nettet derhjemme lige så tosset man vil...


  • #7   30. jul 2011 Må så sige at jeg nok aldrig nogensinde kommer til at bruge det wlan, da jeg har min computer til internet smiley
    Men må se om jeg kan finde en elm et sted så smiley


  • #8   30. jul 2011 youtube, lidt facebook og så ellers lidt nyheder hist og her smiley
    Jeg troede at jeg skulle have en iphone4 touch, men nøjedes med at købe en SE X8, men skal da lige love for at det er godt jeg ikke har brugt 5000 på en iphone... Heldigvis da


  • #9   30. jul 2011 Ja det touch er noget forfærdelig noget smiley Aldrig have det igen smiley

Kommentér på:
Ny telefon ??

Annonce