{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvinder og biler.......
  • #1   4. aug 2011 Har lige læst den for 15 min siden. hvad fanden er det for en undskyldning at komme med smiley Var nødt til at tage telefonen smiley !?!?!?

    nå ja, derfor er det så okay næsten at dræbe en motorcyklist


  • #2   4. aug 2011 hun kan da vist ikke multitaske

  • #3   4. aug 2011 "Men ifølge vagtchefens vurdering er det en skærpende omstændighed, at man helt bevidst er uopmærksom ved, at man vælger at tage sin telefon. Det kan i hvert fald betyde en betinget frakendelse af kørekortet. "

    Hun burde da ha en ubetinget frakendelse for sådan en tossestreg..


  • #4   4. aug 2011 Aflever kørekort og tag cyklen i stedet for KÆLLING...

  • #5   4. aug 2011 Jeg forsvare på ingen måder hende pigebarnet, men hvem her inde kan sige sig fri fra at have talt telefon mens de kørte bil? Og hvem her inde kan sige sig fri fra at have tabt noget i bilen, og lige skulle samle det op fra gulvet? Det er åbenbart det der der sket for hende, hun har bare været pisse uheldig i den givne situation.
    Hun skal helt sikkert af med kortet, men man skal ikke kaste med sten hvis man selv bor i glashus!

    Og håber virkelig at hende på motorcyklen kommer sig hurtigt efter denne ulykke!!!!


  • #6   4. aug 2011 Christian M

    Det er mere hendes "undskyldning" jeg er harm over -.-


  • #7   4. aug 2011 Helt sikkert!!!!!! Så må hun sku hellere holde kæft!!!
    Men har virkelig ondt af hende!!!!

    Men har self mere ondt af hende på motorcyklen!


  • #8   4. aug 2011 det kan da ik bruges som undskyldning, at hun SKULLE tage mobilen,
    bare fordi det er en arbejdes mobil

    jeg indrømmer gerne, at det sker at jeg taler i mobil, mens jeg køre bil.
    men det er jo stadig ikke nogen undskyldning for og køre folk ned.


  • #9   4. aug 2011 lorte kælling.. hende og hendes bil, sku ha en flad for sådan et dumt svar.. køre selv mc, , og man er sku ikke pakket ind til at bli kørt over, hva bilerne tit glemmer, , ved deres hjernedøde kørsel, , at folk køre frisk, eller stærkt, er jeg fulstændig ligeglad med, men når man ikke lige gider at vise man har tænkt sig at dreje til venstre, , så blir det sku farligt.. mvh hc

  • #10   4. aug 2011 H.C ----> Du har fuldstændig ret. Billister er nogen psykopater der ikke kan begå sig i trafikken, i modsætning til alle dem på motorcykel som kører på baghjul, kører 150 km/t på en vej hvor man må kører 50 km/t, og som kører MELLEM bilerne når der fx er kø ved vejkryds eller på motorvej.

    Godt set ;o)


  • #11   4. aug 2011 Nu er jeg selv kvinde....MEN hold kæft jeg har lyst til at klappe hende der en masse håndmadder, så hun ikke kan gå resten af sit liv fuck en kælling

  • #12   4. aug 2011 christian.m du har en rimlig dårlig fortolkning, af mit indlæg, ,fjumme.
    nu skriver du jo selv, , at alle på mc, køre rådent.. ligeså godt set.. hc


  • #13   4. aug 2011 HC. --> Det kaldes ironi ;o) hahahaha

  • #14   4. aug 2011 ups.. men har dikskuteret med konen, hunden, katten, og alle andre i dag, så den så jeg ikke lige komme.. SSOORRYY.. går sku bare i seng.. nat hygge til dig christian og alle andre. , he he mvh hc

  • #15   4. aug 2011 Hehe, sov godt :o)

Kommentér på:
Kvinder og biler.......

Annonce