639 visninger
|
Oprettet:
Iphone 4 = itunes {{forumTopicSubject}}
hej BG har købt rimelig mange sang via min iphone
da jeg så har opdateret den så er alle min sange væk
er der nogle måde jeg kan få dem igen på uden at skulle betale da det løber op i en højre enhed
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 115
jan 2008
Følger: 50 Følgere: 49 Biler: 9 Emner: 177 Svar: 546
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.412
Fatter simpelthen ikke de ikke laver det helt om.
Synkroniserings pis mig et hvis sted, det er jo ikke en kalænder vi sidder med, det er et fil overførsels system, det skal bare være klik and go og ikke et eller andet sofistikeret synkroniserings system.
Total latterligt fundet på.
jan 2008
jun 2004
Åh, sig det er løgn. har godt hørt om det, men jeg vil se før jeg tror på mirakler
Har selv en Ipad2 og fuck hvor er jeg træt af at billeder ikek lige kan overførres med blåtand og musik osv. og nogle billeder jeg havde flyttet over til Ipad, de forsvandt jo da jeg havde rydet op på PCen da jeg ikke ville have mine billeder liggende der også.
Men nej så forsvinder de jo ved næste synkro. ARggg....
Nå men jeg glæder mig da til IOS 5, høber bare ikek det er et af de store hjørne de er ved at runde, det må gerne være lige nu det kommer :o)
jan 2008
kan sku godt være jeg har overset det damn
Hader itunes
jun 2004
YOU are deffently not the only one.
Det er nok det eneste system som både folk der ejer og ikke ejer det brokker sig over og er stolt over at brokke sig over :o)
Ellers plejer folk at tude hvis man sviner noget de selv ejer osv. :o)
jan 2008
ville give dig helt ret
pis lorte system de har sig der
mar 2008
jan 2008
jan 2008
mar 2008
måske skulle du bruge et billedprogram til at overføre billeder. Jeg bruger selv Iphoto som er standard på alle mac computere, så bestemmer du selv hvilke billeder der skal overføres og hvad der skal ligge på hvilken enhed. (:
men vil give dig ret i at Itunes synkronisering kan være en pest. (:
nov 2003
Følger: 10 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 680
Det er jo surt at man skal bruge et program til at overfører noget til ens mobil. At man ikke bare kan nøjes ligesom med alle andre non æble produkter, at tilslutte og lave en træk og slip
mar 2008
Ja det er desværre svagheden ved apple, de prøver at lave det så nemt og brugervenligt som muligt, at de desværre er endt med at lave det mere besværligt (: fordi bruger man de programmer der er beregnet til det, er det dét nemmeste i verden at få den til at gøre som man vil have den til. Men har man ikke disse programmer så virker det helt åndsvagt besværligt at gøre de enkleste ting som at flytte nogle billeder. (:
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.194
glæder mig squ til iOS 5 kommer... i midten af efteråret mener jeg min bror fortalte mig...
mar 2010
Følger: 35 Følgere: 35 Emner: 22 Svar: 855
Det har vi andre gjort, jeg har INGEN problemer med iTunes what so ever, og det virker 100% som det skal her.
så i må gøre noget forkert
mar 2010
September
mar 2010
Du bruger jo også programmer når du overfører til f.eks Android!?!?
Forskellen er at Apple har samlet ALT i en, hvor du kan styre det hele fra.
Diffrence, Apple makes it 10x easyier to sync your files!
jun 2004
Man kan ikke LÆRE og LÆSE sig til at gøre et system mere bruger venligt,
Det er per definistion en pest og plage at man skal ligge og rode med en ekstra PC for at overførre billeder til sin enhed...
På alle andre mobiler kan man via Bluetouth overførre billeder til andre og sig selv, men næææ nej ikke på et æble produkt, her kan du bare affinde dig med at du er låst fast i æble fængsles evige Itune pis...
Skal jeg hente nogle billeder fra min PC osv. så kræver det KONSTANT at jeg vil ahve alle de ting jeg har på min mobil til at lige og rode på denne computer OGSÅ, what the fuck... hvorfor kan jeg ikek slette mine billeder på min PC efter de ER overført, nej fordi så skal man ind og fnidre i systemmet for ikke at få slettet dem igen ved næste overførsel osv. det er jo ikke et kalænder system som NETOP er det som man benytter et synconiserings system til = de aftaler og møder og notatter jeg har på min PC skal altid være de samme som jeg har på min mobile enhed.
men sådan er det altså IKKE med filer, billeder og video klip, hvad gik der galt da man tænkte, vi skal da syncronisere lortet så alt det man har på sin mobil eller tablet også ligger på ens PC...
Det er en måde at tvinge brugeren til at lave en backup på, noget som jeg personligt godt SELV vil vælge om jeg vil have til at ligge og fylde på min PC...og ikke mindst godt selv vil vælge HVORNÅR jeg har lyst til at lave.
mar 2010
De problemer du henviser til har jeg ikke jeg ved ikke hvordan din iPhone virker, men min virker upåklageligt, og tilsyneladende bedre end din ellers må det være brugeren som fejler.
mar 2010
Alt min Apple viden kommer da fra nettet?
jun 2004
Den opmærksomme læser vil opdage at jeg er ejer af en Ipad2 og IKKE en Iphone4
Men same shit, det er jo netop ikke meningen med deres produkter at du skal på jagt på nette for at finde ud af hvordan tingene virker, her har da lavet et produkt der er stik modsat af hvad deres andre produkter står for, ja hvad hele deres idé grundlag står for, enkelthed for brugeren, så brugeren for en oplevelse af at man netop ikek står meget noget crap man skal være halv videnskabs mand og halv edb nørd for at kunne finde ud af.
Så det er en gåde for mange hvorfor man har valgt denne form for program nørkleri til sin andre øvrige simplificerede gadets
Men kalrt alt kan læres, men der er bestemt også ting man lære hvor man tænker fuck hvor åndsvagt lavet og her er der mange på verdensplan der sjovt nok deler denne holdning til netop Itunes "fuck hvor åndsvagt og bøvlet lavet" set i forhold til hvordan man KUNNE lave det. Itunes er total forældet overførselsteknik for denne type medie.
Iphone 4 = itunes