{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Trådløs router problemer, hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Før jeg starter, vil jeg lige sige, dette er OFF TOPIC! Så jer der vil brokke jer, find et andet sted og tude! smiley

Jeg har lidt internetproblemer efter jeg kom tilbage fra ferien.
Jeg har det der hedder profiber internet. Det rum hvor modem/modtageren er inde på mit soveværelse (Lad os kalde den for (X), men fra den går der et netkabel ind til et andet rum ( Rum Y), hvor den er koblet til routeren (Grundet er at den router er bedre, og pcen inde i det rum har ikke trådløs)

Det rum med router Y, har full signal, men såsnart jeg logger på den, siger min bærbar at den ikke kan finde certifikat til routeren, og dermed har jeg nul net.
Når jeg opretter forbindelse til rum X, så har jeg internet.

Jeg kan se på routeren at den køber, og den viser også at den har internetforbindelse.

Hvad kan problemet være her?

Ved det lyder lidt indviklet, men håber der er nogle der kan hjælpe mig med at løse problemet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trådløs router problemer, hjælp?
  • #1   20. aug 2011 Går ud fra at du har en fiberbox, hvor du trækker det hele fra?
    Hvor mange udgange sidder der på denne box?
    Selvom der sidder 4 udgange, er det ikke alle der er åbne.
    Har selv fiber og der er kun 2 udgange aktive, da jeg trækker tv signal på den ene (udgang 4) og internet på udgang 1.
    De 2 sidste kan ikke bruges til noget, med mindre at jeg bestiller faste ip`er.

• #2   20. aug 2011 Kanske routeren trænger til en frisk firmware..

• #3   20. aug 2011 Claus: Det sjove er så at jeg inden ferien godt kunne få internet via den "port"

Rass: Hva skal jeg gære for en frisk "firmware" ? Er det for routeren eller fiberboxen jeg skal kontrollere?

• #4   20. aug 2011 gå ind i indstillingerne for netværksforbindelsen, ind i der hvor du ændrer indstillingerne for det netværk du vil forbinde til..
    slå ieee802.x godkendelse fra, så virker det..

det har intet med firmware, "udgange" eller lignende at gøre..

• #5   20. aug 2011 CS : Det hedder "AEGIS Protocol (IEEE 802.1x) v3.2.0.3 ved mig, er det det jeg skal slå fra? HVad gør dette?

Kommentér på:
Trådløs router problemer, hjælp?

Annonce