{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.028 visninger | Oprettet:

en lille fredags vits {{forumTopicSubject}}

En mand bor alene på sin gård, han skriver et brev til sin søn i fængslet;
Jeg kan ikke lægge kartofler i år..
Jeg er blevet for gammel til at grave marken op.
Snart får han et brev fra sønnen;
Du må IKKE grave marken op, det er der jeg har gemt alle ligene!!
........................Næste morgen kom politiet og gravede hele marken op, men de fandt intet.
Et par dage efter fik han et nyt brev fra sin søn;
Så Far, NU kan du lægge Kartofler..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille fredags vits
  • #1   2. sep 2011 Nu har jeg tjekket alle de fine plakater på lygtepælene, og jeg HAR bestemt mig: Jeg stemmer på Cirkus Benneweis! De offentliggør et program, gennemfører det, rydder pænt op efter sig - og kalder en klovn for en klovn smiley

• #2   2. sep 2011 haha go' griner

• #3   2. sep 2011 En far går ind i BR for at købe en Barbie-dukke til sin datter og spør ekspedienten, hva de koster. Yoga-Barbie, Beach-Barbie og Disco-Barbie koster 149,- kroner. Fraskilte Barbie koster 1999,- kroner.
    Faren spørger undrende, hvorfor denne dukke koster så meget mere end de andre. Ekspedienten himler med øjnene og fortæller småirriteret, at man sammen med Fraskilte Barbie jo også får Kens bil, Kens hus, Kens Båd, Kens computer og Kens bedste ven Joe….

• #4   2. sep 2011 Min veninde sagde til mig, hvis du giver mig EN åndsvag gave mere, så brænder jeg den!!!
    -så gav jeg hende et lys smiley

• #5   2. sep 2011 Lars Løkke besøgte Psykiatrisk afd. i Viborg og blev vist rundt af bestyreren. Hvordan finder de ud af, om folk er 'gale' nok til at blive indlagt? spurgte Lars. Vi fylder et badekar med vand, gi'r dem en teske, en kop og en bøtte og be'r dem tømme karret! Nåh! sagde Lars. De normale bruger vel bøtten, fordi det går hurtigst? Nej, svarede bestyreren. De normale hiver proppen op! - Vil du ha' en seng ved vinduet?

• #6   2. sep 2011 Olhund J >> Den der bliver vist justeret alt efter om man er til rød eller blå blok. Har set den både med Helle og Lars...

• #7   2. sep 2011 Brian D
    he he he ja den er lave mange udgave

• #8   2. sep 2011 Den passer nu bedre på Helle..
    Det røde svin

• #9   2. sep 2011 Enten har man for mange penge,
    eller også stemmer man på helle smiley

(selv ANER jeg ikke hvem af de bemalede idioter jeg skal stemme på, de kan jo for helvede ikke andet end at være enige om hvad der skal gøres, men ingen aner HVORDAN det skal gøres, de siger bare "flere arbejdspladser og flere penge i statskassen og den anden blok's plan duer ikke" ....

FAT NU BRIKKER SKIDE LORTE FUCKING PIKABER!! (altså politikerne) de burde få et sæt nosser hver så de kunne stå ved hvad de ævler om...

Kommentér på:
en lille fredags vits

Annonce