Ide til ny tv-serie Ide til ny tv-serie
Jeg har nu gjort, hvad der for mig lyder som en ret snu tankestrøm. Hvorfor have alle mulige forskellige TV-serier, når man med fordel kunne koge dem ned til en?
Men - hvordan kan man det, spørger den kvikke læser... det er enkelt... Den kommende TV-serie skal bare indeholde følgende - så er den sikker på succes.
* Læger
* En bar, hvor alle der er med kan mødes
* En fortæller der baseret på bedreviden og morale fortæller hvordan verdenen ser ud.
* En gammel person med turrets-syndrom, der kommer med skæve udbrud.
* PATTER - jo større jo bedre
* Druk, hor og menneskelig fordærv
* Rullekarver og en ung Will Smith, der er fløjet ind fra 80'erne
* Børn, der i slutningen af hver afsnit kommer med sætningen: "I just wanted to help" og derefter redder dagen ved at gøre det umulige.
* Fik jeg nævnt PATTER??
* En bred middelklasse med smållige problemer
* Mindst en der er homosexuel
* Et køleskab der altid er fuld
* Ingen toiletbesøg, med mindre man er flere der skal gemme sig derude mens man lurer på vedkommende der er homosexuel
* En verden hvor alle problemer kan løses på 30 minutter - eller - hvis det er helt slemt - fordelt over 2 x 30 minutter.
* en masse tomme flyttekasser i baggårde og hvorend man nu kommer op og slås i bedste Morten Kork-stil
* Magiske evner er også OK, men kun hvis vedkommende der har dem, har store patter
* fik jeg egentlig nævnt patter???
* En moralens vogter
okt 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 807
kom så igang med denne nye tv-serie
okt 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 807
Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.898
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 429
Sælg den film / serie til Nordisk film og forslå Linse i rolle med de store patter - hun er absolut IKKE køn, men de er eddersatmne store
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.735
Ide til ny tv-serie