{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger job som chauffør...
  • #1   14. sep 2011 prøv hos TJW i Smørum

  • #2   14. sep 2011 ved godt det ikke har noget med emnet at gøre, men, hvordan blir man chauffør? smiley

  • #3   14. sep 2011 @JOKER: Nu har jeg selv været på TUC hvor jeg har taget stort kort samt været til en såkaldt EU prøve.. EU prøven er et krav for at du kan bruge det store kort til at tjene penge..

    Prøv evt: www.tuc.dk

    Håber det var svar nok smiley


  • #4   14. sep 2011 super, mange tak, skal man være special alder eller bare 18?:)

  • #5   14. sep 2011 Der gik en ung gut derude.. Kan ikke lige huske hans alder men han var vist 21 eller lidt under..
    Han skulle vist nok have 4 uger længere end hvis man er over 21..
    Så 18 år er helt fint smiley


  • #6   14. sep 2011 lækkert, jeg takler igen, og undskyld jeg forstyrrede dit forum, held og lykke, med at finde job smiley

  • #7   14. sep 2011 når man er under 21 skal man have dobbelt så mange køretimer til EUkval.
    Og man kan tage en uddanelse som chauffør, mangler selv kun svendeprøven nu.
    Så det er ikke bare lige at tage kørekort og EU bevis, mere, det bliver man somregel "kun" ratholder af, der er meget mere i jobbet som chauffør i dag.
    Og der er ca 5000 ledige chauffører i danmark i dag, så chancen for job er meget lille.


  • #8   14. sep 2011 @Aksel: På TUC kan du på 6 uger være klar til teoriprøve, køreprøve og EU prøve. Lastsikring, HLR, brandbekæmpelse og ruteplanlægning er også obligatorisk under dette kursus.
    Selvfølgelig er det ikke en komplet uddannelse, men det giver dig ret til at føre lastbil over 3500kg totalvægt og samtidig tjene penge på det..
    Der er jo så diverse ekstra kurser såsom vogntog og ADR, der øger dine færdigheder og chancer for at kunne få et job som chauffør.

    Så jeg synes ikke helt det passer at man "kun" bliver "ratholder" af at tage kortet og beviset.
    Og ja, der er STOR ledighed indenfor transportbranchen.... Men man må jo udnytte hver chance man har for at sprede rygtet.. Det kunne jo være at der sad én som kendte en med noget ledigt.


  • #9   14. sep 2011 Uddanelse og erfaring tæller. Jeg har 10år som "ratholder" og nu tager jeg resten af uddanelsen, og jeg ved godt hvad de 6uger går med, har taget dem for anden gang, bare for at kunne komme til svendeprøve.

  • #10   14. sep 2011 @Aksel M: "DOH" Det må de undskylde Hr. lastbilchauffør smiley
    Kunne jo ikke vide at du havde taget 6 uger 2 gange smiley Hehehe...


Kommentér på:
Søger job som chauffør...

Annonce