{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil ha omvalg
  • #2   17. sep 2011 Det er så usmageligt. Stå på åben skærm og hælde lort ud af hovedet, for og få stemmer. Så snart man er inde i varmen, så skider man sku på dem der har stemt på en.

Tror sku fremtiden for Danmark ser lidt skidt ud

• #3   17. sep 2011 kan vi ikke lave en aftale om at der ikke snakkes mere om valg..

• #4   17. sep 2011 Rolig... Der bliver udskrevet valg inden de 4år er omme dag! .. tag nu at se på Enhedslisten og de Radikale ... for satan, de bliver ikke enige! og de Radikale har sku blå politik i økonomien ... DET SEJLER rundt!... alle vidste Efterlønnen ville smutte ! UANSET hvad... Men trist at de røde sejre på de stemmer....

• #5   17. sep 2011 Vi har alt for mange sofavælgere i danmark !!!

• #6   17. sep 2011 Borgerlige vælger har en dobbel moral og er egoister, de vil ikke have at der kommer indvandre til landet, men de vil gerne have at der kommer polakker og laver deres ejendomme og helst SORT, og de tager til tyskland efter deres øl og tokak.
    Hvis de istedet brugte danske håndværker og købte i danske butikker, så ville arbejdsløsheden falde og skatten vil falde, så hold op med den jammen over hvem der er statminister, start med dig selv og kik så på hvor du lægger dine penge, for du inddirekte medvirkende til at arbejdsløheden stiger.
    vh

• #7   17. sep 2011 Medmindre du er over 50 år er du da også ovenud retarderet hvis du tror der er noget der hedder efterløn når du skal på pension...

Personer under 45-50 års alderen der har stemt rødt udelukkende fordi de tror de får efterløn når de skal pensioneres - burde fratages stemmeretten for bestandigt...

• #8   17. sep 2011 Tja, hvis folk nu sørgede for at spare penge sammen og lave deres egen pensionsopsparing, så ville de kunne gå på "efterløn" når de havde lyst.

• #9   17. sep 2011 Well spoken, TP

• #10   17. sep 2011 Det er jo det samme efter hvert valg. Dem der kommer til magten, glemmer meget hurtigt alt det de har lovet før valget. Og hvis blå blok havde fået folkets flertal, så havde det været præcis det samme.

Hvad er forskellen på en spand lort og en politiker?
    - Det er spanden.

• #11   17. sep 2011 Tommy H : Den bemærkning sad fandme lige i skabet smiley

• #12   17. sep 2011 Tommy H

Tvivler på at du rammer ret mange borgerlige vælgere med den påstand.
    Kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men:
    Kunne aldrig drømme om at få polske håndværkere til at lave noget for mig - kvaliteten er simpelthen for ringe i mange tilfælde. Plus at de stjæler med arme og ben :s
    Jeg tager nok til tyskland et par gange om året eller tre. Det tror jeg så rigtig mange danskere gør, uanset politisk orientering, hvis der eksempelvis skal handles ind til en stor fest. Dermed ikke sagt at jeg slet ikke handler i DK - for jeg handler da bestemt også sprut, sodavand, slik og bajere herhjemme. Tror tværtimod at der er flere der vil flygte til Tyskland og handle, hvis skatter og afgifter stiger på usunde varer.
    Den gamle regering har jo også fået indført håndværkerfradrag, netop så der kunne komme gang i biksen for de danske håndværkere.

Til oprettet:
    Håber eddermame du fortryder din stemme noget så grusomt, hvis du kun stemte rød pga. efterlønnen. Enhver kunne jo se at den ville blive afskaffet før eller siden, især fordi Radikale ikke ville være med til at beholde den, så ville de jo umuligt kunne få flertal.

• #13   17. sep 2011 Borgerlige vælger er sku egoister, tag en tudekiks
    vh

• #14   17. sep 2011 Ikke egoister, men liberalister.
    Tak for en saglig kommentar.

• #15   17. sep 2011 Tommy H>

"synes godt om"

• #16   17. sep 2011 Tommy H,

Borgerlige vælger har en dobbel moral og er egoister, de vil ikke have at der kommer indvandre til landet, men de vil gerne have at der kommer polakker og laver deres ejendomme og helst SORT, og de tager til tyskland efter deres øl og tokak.

....Klart det gør vi nemlig allesammen...Men vil vil slet ikke have nogen til landet, vi vil have vores ejendomme lavet GRATIS og har folk til at hente vores øl og tobak...

Det du beskriver er da nybegyndere, som endnu ikke har lært lektien...

• #17   17. sep 2011 synes fandme det så egoistisk at stemme rødt kun pga efterlønnen. det helt vildt!

• #18   17. sep 2011 Politik er et giftig emmne at tage op i det offenlige rum ender som regel med at man bliver tilsvinet og kaldt alt muligt , ligså som at diskutere politik med venner og famillie skal men også passe på med , med mindre man er enig.
    Vh Palle

• #19   17. sep 2011 Tommy H >> Du aner da tydeligvis ikke hvad du taler om.

Jeg har stemt borgerligt, jeg ryger ikke, jeg har ikke været i Tyskland i 2011, og sidst jeg var der, var det ikke udelukkende for at handle.

Polske håndværkere har intet at gøre her, jeg vil ikke have dem til at lave noget for mig, jeg vil meget hellere have en dansk håndværker som man kan tale med og stole på.
    Derudover ville det ikke være en fordel at køre til Tyskland hvis skat, moms og afgifter var lavere! Den røde strategi vil hæve alt dette og gøre det endnu mere attraktivt at handle på tværs af grænserne.
    Men så alligevel, de fleste varer der bliver hentet i Tyskland er produceret af danske firma'er, så det er "kun" moms og afgifter staten går glip af... !

Derudover er man meget naiv hvis man troede man kunne ændre på efterlønnen ved at stemme rødt, de har ikke flertal for at ændre det, og havde det heller ikke før.
    De får også svært ved at ændre på ting som 24-års reglen, dagpenge-reformen, skatten og meget andet. Men vent og se... De får det rigtig svært.

Det værste er dem der stemte rødt fordi de fik muligheden for at få den første kvindelige statsminister. De burde slet ikke have lov at stemme...

• #20   17. sep 2011 De jeg kender der kører jævnligt over grænsen stemmer rødt... så jeg ved ikke lige hvor de fordomme kommer fra ?

• #21   17. sep 2011 Jeg stemmer blåt! Er håndværker til dagligt, og kan ikke ha' polakker, magen til klamphuggere skal man satme lede længe efter. De ville konsekvent blive smidt af pladsen hvis jeg skulle bygge noget.
    Derudover henter jeg tit varer i tyskland,for var samfundet som jeg helst så det, kunne det slet ikke gå. Dobbeltmoralsk, kan jeg kun se det er, såfremt man stemmer rødt.

• #22   17. sep 2011 De røde starter da godt ud :

http://www.bt.dk/politik/ole-sohn-vi-fjerner-graensebommene

Så er igen frit løb for tyvebander - voldtægts forbrydere og mordere fra det kolde øst smiley

• #23   17. sep 2011 Det er da kun godt det samme ... de bomme og den grænsekontrol har intet fanget i den tid de har været der.... hvorfor så bruge penge på det.

• #24   17. sep 2011 Efterlønnen... om Helle ville fjerne den aftale.. så vill ehun skulle overtale Radikale til at ændre holdning.

Længere er den ikke.. da et flertal for den aftale er tilstede med de radikale.. så kan Ø, A, F hoppe så længe de vil.. ændre B ikke mening, så står aftalen ved magt..

Så den er stadigvæk aftalt med B, V, C, O

Kommentér på:
Jeg vil ha omvalg

Annonce