{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Administratore kig her {{forumTopicSubject}}

Jeg er rimelig ny herinde, men jeg har stadigvæk et par forslag til hvordan i kan gøre denne side bedre for de nye såvel som for de gl.

Eks. Når man er ny herinde og opretter sin bil bliver denne ikke accepteret pga. de U Skrevne regler med 5 eller flere billeder uploadet.

Forslag til forbedringer:

Kan i ændre koden således at folk minimum skal have de 5 billeder oploadet ( tilføjet) før man kan indsende den eller kan man ikke lave det således at i de første 24 timer efter at når folk har oprettet en bil så kan alle andre ikke stemme på den, dette ville så resultere i at folk skrev et indlæg under de biler hvorpå der ikke er mindst 5 billeder og folk blev fri for at oprette en ny pga. de U Skrevne regler som i netop ikke oplyser folk i.

Vi lever i et oplysnings samfund, men som nogen har sagt til mig herinde, så gider folk åbenbart ikke skrive hverdag at folk skal have minimum 5 foto's på sin profil under div. "nye" oprettelser med færre foto's på.

For det første giver det et bedre miljø uanset hvordan man opfatter det, vil en afvisning ikke blive taget så negativt, hvis en af de overstående eks. blev til virkelighed.

Men det er enormt træls for en bruger at oprette 3-4 "nye" biler for at finde udaf at denne bliver afvist pga. nogen u Skrevne regler, ikke nok med at den bliver afvist men at man så skal se at den bliver afvist af folk med mere end 4-5 billeder på deres profil, med "IKKE FOTO*S AF EGEN BIL" virker for mig lidt otopi.

Mvh
ronny


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Administratore kig her
  • #1   5. feb 2006 Hørt !
    men skriv det til admin oppe i kontakt, de læser det ikke herinde.


  • #2   5. feb 2006 jeg syntes du har fat i noget af det rigtige der burde laves om på reglerne der er for mange med et, to eller tre elendige billeder for nemt slipper ind
    MS


  • #3   5. feb 2006 Du kan gå ind på hjælpeadmins oppe for oven, så skriver de tilbage til dig.

  • #4   5. feb 2006 Er gjort, men det er ligesom for også at oplyse andre omkring dette problem, det er enormt nemt for folk at sidde bagved deres skærm og trykke "afvis"

  • #5   5. feb 2006 Hej Ronny

    Ideen er glimrende og er også ét af de tiltag vi vil kigge på fremover. Det er foreslået mange gange tidligere men vi arbejder kraftigt på en bedre afvikling af hjemmesiden og der arbejdes en del på udviklingen af siden lige p.t.Mange af disse forslag vil der blive kigget på når vi er lidt længere med arbejdet

    Mvh. A


  • #6   5. feb 2006 Ronni>> Btw. så husk at sende dit glimrende forslag til admin via kontakt linket på forsiden.

    Jarhead>> Jeg er helt rigtig kun hjælpeadmin. Det er admin samt udviklere der laver og udvikler men bla. brugere og hjælpeadmins der kommer med forslag og kritik. Men hjælpeadmins er også admins ansigt udadtil og admins stemme på BG. Ergo er det underforstået "os" der er igang med at udvikle siden, men vi hjælpeadmins sidder ikke med selve kodningen til siden.

    Mvh. Anders


  • #7   5. feb 2006 Anders T du skriver " QUOTE = Det er foreslået mange gange tidligere QUOTE SLUT"

    Hvorfor er det så ikke blevet ændret, har i mistet jeres koder ????

    Det ville da gøre siden meget mere "Ny-Bruger" venligt

    For indtil nu kan man se at nogen herinde "kun" kan afvise ( måske mangler de den anden knap )

    og det er skide irriterende for en ny bruger at skulle oprette den selv samme bil 3-4-5 gange med det samme info skrevet ind hvergang.

    Så sæt i værk på siden og gør den mere bruger venlig " samt få ryddet op i de profiler som har andet end deres egen bil/biler i deres billede galleri


Kommentér på:
Administratore kig her

Annonce