{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Så bestod man lige teori prøven :-) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er til generhvervelse, da jeg jo inden bilen skulle til sverige lige skulle sige farvel til bilen med lidt fart. hvilket polititet nu godt kunne se iden i, men ja trist de stod og målte den dag..

Så den første del af generhvervelse klaret. og lige om lidt en køre time smiley så køre prøve bestå og ja tak til 3 nye klip. Som gerne skulle holde i 10 år igen uden anmærkninger ha ha


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så bestod man lige teori prøven :-)
  • #1   20. sep 2011 hvor stærkt kørte du:D


  • #2   20. sep 2011 du får vel kun 2 nye klip ?

  • #3   20. sep 2011 Stort tillykke (: .. håber du passer bedre på nu (:

  • #4   20. sep 2011 Nej var i retten med polititet og pga. du små iver træedelser for uden det sidste klip så formiddled de straffen og gav mig alle 3 klip tilbage igen..

    Jamen på farøbroen må man jo kun køre 90 og blev jo fristed af mit optræk så da jeg lå bag en lastil og der var fri bane gav jeg jo den lidt meget at leve af og da jeg så kom forbi lastbilen målte de mig til 148 km/t de gav et klip smiley Det var nu ikke den vilde fart, men straks være på motorvejen længere freme da jeg lå alene og kl var tæt på 23, så jeg gav den lidt gass igen for tænkte nu er jeg da halt alene ingen lys osv. Så i bund med dyret 235 km/t slap gassen da jeg kørte forbi en bro da jeg syntes jeg så noget og ganske rigtigt POLITI og den der motorcykel gav den ellers gass for at nå op til mig kunne man se, men jeg havde jo sluppet gassen så da han kom op til mig kørte jeg kun 110 km/t.. De kunne så ikke måle mig helt men gav mig lige en opsang, så slap for mere den dag.. Nu må man da så have lært det. Griner...


  • #5   20. sep 2011 hehe det skal der også være plads:D

  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #6   20. sep 2011 Kristian? Plads til det?! Mener du det helt seriøst?

    Vi har over 2 mio. biler i DK... Hvis vi siger de bliver skiftet ud hvert 6. år (Højt sat) og folk lige skal have plads til at tæve dem en sidste gang...

    Den slags idioti er der bestemt ikke plads til smiley At der så alligevel er tåber der kører med hovedet under armen er en anden sag... Der er en grund til at kørelæreren siger at man skal kører med overblik over situationen som om alle andre i trafikken er fjolser.

    Jeg er heller ikke fejlfri og har da også lavet mit... men plads til det? Nej bestemt ikke og det fik Tommy også at mærke.
    Hvorvidt om han mener det seriøst når han skriver at han har lært det, er jo kun et spørgsmål om hvorvidt vi andre så kan føle os sikre på at selvom det ser ud til at der er frit bagude, at der ikke kommer en raket blæsende.

    Tillykke med det Tommy! smiley
    Husk højrefoden ikke er en brevvægt smiley haha


  • #7   20. sep 2011 jeg mener at hvis man er parat til at tage straffen, og er velvidende om følgerne er det ens eget valg. og en motorvej hvor der er ingen andre end mig, der sker der ikke en skid ved at køre stærkt.

  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #8   20. sep 2011 Haha jamen der er vi helt enige Kristian smiley og så længe det er dig selv det går ud over så er jeg såvidt også ligeglad smiley

    Men lige pointen i at du siger det skal der være plads til... Arhh det er i hvert fald med forbehold! smiley


  • #9   20. sep 2011 der er i vi også enige:D.. der skal selvfølgelig ikke være plads til at tæske ned at motorvejen med over 200 km/t hvis der er andre folk på vejen.

  • #10   20. sep 2011 Jamen nu holder jeg mig til lovlig stedet hvor der må køre ræs så der for jeg opfyldt 70% af min trang, men ellers må det blive til tidspunkter hvor jeg som den aften er alene og havde været det i ca 10 min. kun modkørende på den andenmotorvej nord på.

    Vidste jo godt at, det var forkert og blev jo som sådan heller ikke sur kun på mig selv ha ha.. Jeg kørt 148 hvilket er ALT for meget, men flere gang på vej hjem fra kbh. kom der fede biler og overhalte mig med super høj fart hvor jeg tænkte arr skal jeg lige sætte efter dem og se om jeg kan følge med, men nej tænkte jeg hvis nu der er noget politi, men ja til sidst måtte jeg bare mærke optrækket og høre motoren arbejde så acc. ud efter en lastbil, men ja så går km/t stærkt op af og ja så inden man ser sig om runder man nemt 180 km/t uden nogen problemmer og megen tid..

    Den der kl 23 om natten/aftene hvor jeg var helt alene, håber jeg bare.

    Det skal lige siges bilen sikkerhed ikke fejler noget alt virked jeg kørte og var ikke tæt på at ikke virke. Jeg ville bare ombyge min bil og ja så inden man stiller den i 3 år må man jo lige have en tur smiley

    Køre normalt meget pænt, men er da ikke blevet så gammel endnu at jeg ikke kan lidde acc. og lyden af en stor arbejdene motor smiley


  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #11   20. sep 2011 Haha jamen true story Tommy smiley det er der ingen tvivl om! smiley
    Men bare fordi andre billister er nogel kegler så er det ikke meningen at der skal køres slalom om dem haha xD


Kommentér på:
Så bestod man lige teori prøven :-)

Annonce