{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Topdanmark Yes !!! {{forumTopicSubject}}

Ville lige dele en solstråle historie.

I December sidste år blev jeg røvet en del penge, efterfølgende efter røveriet gik jeg lidt (meget) i chock. Og endte med at blive indlagt.

Der faldt så nu dom over vedkomne, og fik et brev fra retten at jeg var blevet tilkendt at røvhullet skulle betale de penge han fik tilbage... Tjaee tænkte jeg, kan da godt køre ud til ham og fik en kniv i nakken. eller også kan jeg lade være.

Ringede til min forsikring og spurgte om de kunne hjælpe med at kradse pengene ind via retshjælp eller lignende.
nææ sagde de men du kan sende en kopi af dommen, så sætter vi beløbet ind på din konto. Og så går vi efter manden bagefter... WAUW tænkte jeg. Under samtalen fortæller jeg hvad der skete. Fortæller også (uden bagtanke), at da jeg blev indlagt fik jeg ikke låst min dør da det skete rimeligt babu babu. Og da jeg kom hjem manglede der en del effekter. Nå sagde den venlige dame i telefonen, jamen dem dækker vi også! ........ A hvad gør i??? jamen jeg aner ikke om det er røveren der har taget dem, eller der efterfølgende har været nogen inde i huset. siger jeg så ! Det betyder ikke noget tingene er stjålet og du har været i en atypisk situation, derfor dækker vi.

Se det var godt nok en solstråle historie smiley Normalt høre man kun om at forsikring selskaber prøver at finde udveje til ikke at betale ! Er helt overrasket men i en posetiv grad!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Topdanmark Yes !!!
Kommentér på:
Topdanmark Yes !!!

Annonce