{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træls at skulle fortælle chefen dette..
  • #1   11. okt 2011 Ud fra billedet ligner det kun at motorhjelmen er smadret, så mon ikke den kan bygges op igen. smiley

• #2   11. okt 2011 Kvajebajer................

• #3   11. okt 2011 det fandme ikk bar en kvajebajer det squ en hel lagkage han må give smiley

• #4   11. okt 2011 lasse--< tror sgu ikke kunden vil ha bilen når den har været skadet smiley

• #5   11. okt 2011 og airbaggen er jo sprunget og så vidt jeg ved så er den totalskadet når den springer.

• #6   11. okt 2011 jeff B

Det sagde jeg heller ikke noget om. Vil bare mene at det kun var motorhjelmen der er smadret ud fra billedet af dømme.

At airbagen er sprunget er så en helt anden sag. ;o)

• #7   11. okt 2011 personligt ville jeg give den ansatte ros, hvis jeg var hans chef... hvorfor??

* Hellere køre galt med en ansat under en testkørsel med lovlig hastighed, end med en kunde der kører råddent... Bilen må helt klart have en fejl, siden den kunne forulykke sådan... Det er jo trods alt en testkørsel, hvor fejl og mangler skal opdages...hellere opdage en så fatal fejl inden den bliver sendt på gaden...

* Den har en salgsværdi på "sølle" 1.500.000 kr uden afgift.. herfra skal trækkes fabrikkens omkostninger for produktionen, samt de reservedele der kan genbruges... alt i alt vil jeg tro der kun er smadret for 500.000 kr... herunder er fabrikanten ganske givet forsikret, og den reelle udgift er på max 100.000 kr, indregnet selvrisiko og forhøjet præmie...

* Alle færdselsregler er til syneladende overholdt jf. teksten... det kunne derfor være sket for en hver.

* både den ansatte og fabrikken har ganske givet lært en masse.. en lærdom der er langt mere værd en selve bilen...

Så - alt i alt - ingen balle til den ansatte fra min side - måske et skulderklap og et "godt du er ok"...

• #8   11. okt 2011 altså man kan da godt køre galt med lovlig hastighed?
    hvis han nu har givet lidt for meget gas ud af rundkørslen og så er røven smuttet for ham eller noget i den stil..

• #9   11. okt 2011 Ja og han overholdte fartgrænsen står der! YEAH RIGHT! Med de dårlige køreegenskaber sådan en bil har er det jo klart man kører galt med 80 km/t

Kommentér på:
Træls at skulle fortælle chefen dette..

Annonce