709 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Træls at skulle"
træls sælger
Er egentlig ved at være lidt irriteret på den sælger, jeg har kigget på bil hos. Kiggede bil mandag, og aftalte med ham jeg lige skulle hjem og snakke med familien om det. Ringer kort efter til ham...
Er egentlig ved at være lidt irriteret på den sælger, jeg har kigget på bil hos. Kiggede bil mandag, og aftalte med ham jeg lige skulle hjem og snakke med familien om det. Ringer kort efter til ham...
Skrevet af: Tine H - 16. sep 2010
Træls morgen!
Min bil skulle have lavet FDM attest, så jeg kunne se om der er noget der skulle laves på garantien.. 45 min efter jeg afleverede bilen, ringer FDM manden og siger at bilen er gået ud, mens den s...
Min bil skulle have lavet FDM attest, så jeg kunne se om der er noget der skulle laves på garantien.. 45 min efter jeg afleverede bilen, ringer FDM manden og siger at bilen er gået ud, mens den s...
Skrevet af: Philip P - 13. aug 2010
Spar penge på din forsikring
aug 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 52 Svar: 435
maj 2011
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 2.266
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 1.227
nov 2006
Følger: 64 Følgere: 65 Biler: 8 Emner: 26 Svar: 267
jul 2007
aug 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 52 Svar: 435
Det sagde jeg heller ikke noget om. Vil bare mene at det kun var motorhjelmen der er smadret ud fra billedet af dømme.
At airbagen er sprunget er så en helt anden sag. ;o)
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.735
* Hellere køre galt med en ansat under en testkørsel med lovlig hastighed, end med en kunde der kører råddent... Bilen må helt klart have en fejl, siden den kunne forulykke sådan... Det er jo trods alt en testkørsel, hvor fejl og mangler skal opdages...hellere opdage en så fatal fejl inden den bliver sendt på gaden...
* Den har en salgsværdi på "sølle" 1.500.000 kr uden afgift.. herfra skal trækkes fabrikkens omkostninger for produktionen, samt de reservedele der kan genbruges... alt i alt vil jeg tro der kun er smadret for 500.000 kr... herunder er fabrikanten ganske givet forsikret, og den reelle udgift er på max 100.000 kr, indregnet selvrisiko og forhøjet præmie...
* Alle færdselsregler er til syneladende overholdt jf. teksten... det kunne derfor være sket for en hver.
* både den ansatte og fabrikken har ganske givet lært en masse.. en lærdom der er langt mere værd en selve bilen...
Så - alt i alt - ingen balle til den ansatte fra min side - måske et skulderklap og et "godt du er ok"...
jul 2007
hvis han nu har givet lidt for meget gas ud af rundkørslen og så er røven smuttet for ham eller noget i den stil..
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 27 Biler: 9 Emner: 448 Svar: 2.293
Træls at skulle fortælle chefen dette..