{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

Advarsel til iPhone 4 brugerne!!! {{forumTopicSubject}}

Nok har jeg aldrig haft iPhone, og jeg får heller aldrig noget produkt med et æble "tatoveret" i nakken, men derfor kan jeg stadig godt være lidt medmenneskelig, og herved advare jer om at opdatere til iOS5.

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/nogle-iphones-smadres-af-ios-5-update,lid.17508/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsel til iPhone 4 brugerne!!!
  • #1   13. okt 2011 jeg fik hentet min ios5 efter 10-20 forsøg
    og gendannelser

• #2   13. okt 2011 Tak:-)

• #3   13. okt 2011 Altså Apple går vel ind og erstatter det ødelagte, hvis det skyldes softwarefejl. Så ingen grund til at skide i bukserne.

• #4   13. okt 2011 Det virker perfekt smiley

• #6   13. okt 2011 Det styrker kun grundlaget for, at jeg senere skal have en N9, når jeg skal skifte nuværende ud.

• #7   13. okt 2011 Ubrugelig Iphone ? Folk er da idioter så .. Iphone kan altid gendannes.

• #9   13. okt 2011 Ja det virker perfekt her, både min og kærestens iphone 4 ... en gang appel altid appel smiley dem der ikke kan lide det er fordi de ikke selv har det smiley

• #10   13. okt 2011 eller er for gammel eller ikke kan finde ud af at bruge det smiley

• #11   13. okt 2011 Rasmus R
    Men lidt tankevækkende, når dem med iPhone 4, alligevel nu er begyndt at skifte over til andet end iOS ;o).. Ikke uset, at læse om de, der går fra iOS til MeeGo (N9) ;oÞ

• #12   13. okt 2011 - BluezCat-DK® *

Nokia is the way to go smiley

tjek evt mit fotoalbum med Nokia TLF'er smiley

• #14   13. okt 2011 Rasmus R

Det kunne også være fordi det bare ikke er fedt, at være endnu et får i flokken smiley

http://thedemotivators.com/wp-content/uploads/2009/11/thnikdifferent.jpg

• #15   13. okt 2011 Christopher eller måske er det bare fordi det er det eneste som rigtig virker smiley

• #16   13. okt 2011 Rasmus - hvad er det for noget ævl at lukke ud ?

• #17   13. okt 2011 Haha Chrstopher !!! Det er sgu bare en Apple bølge smiley er mere Android mand smiley Galaxy S

• #18   13. okt 2011 Rasmus R
    Tror du skal prøve en N9´er, så vil du ærgre dig over, OS´et ikke hedder iOS ;o)

• #19   13. okt 2011 arg så tag dog en kiks mennesker det vil altid være en smagssag hvad man er til. Thats life.

• #20   13. okt 2011 Nokia N9, dont do it. Den kører med et operativsystem kaldet "MeeGo", systemet bliver ikke brugt på andre nye telefoner, og vil højst sandsynligt ikke blive brugt igen.
    Det betyder at der ikke vil blive udviklet, særlig mange apps og styresystemer vil heller ikke blive opdateret.
    Telefonen er udelukkende lavet pga. en aftale mellem Nokia og MeeGo. I princippet er det en prototype, der kun er lavet i et bestemt antal eksemplarer, for at overholde aftalen med MeeGo.

• #21   13. okt 2011 Jamen Hr. Jobs har sgu gjort et godt stykke arbejde. Han har virkelig formået at overbevise en hel verden om, at de ikke skal tænke selv, og at det er fedt at alle har de samme ting. Det må man sgu give ham.

Indrømmer gerne at en iPhone kører lækkert. Men den "cool-faktor" der er engang var, ved at have et Apple produkt, den er bare væk.

Men det er fint at folk gerne vil købe deres produkter. Det må de sgu selv ligge og rode med smiley

• #22   13. okt 2011 Det er pæcis typer som Rasmus som laver en sølvpapirshat og en lyseblå kort kappe med glimmer, der stiller sig på et gadehjørne og råber om at steve jobs var en profet

smiley

• #23   13. okt 2011 - BluezCat-DK® * - Det kan han ikke finde ud af smiley det er han for gammel til .. haha

• #24   13. okt 2011 Frederik S
    Synes dit indlæg bærer tydeligt præg om, hvor lidt du kender til N9, både før, nu og hvordan den et stillet i fremtiden.

Måske du skulle få et lidt bedre indblik omkring den, før du ytrer dig om den ??.. Bare en lille tanke ;o)

• #25   13. okt 2011 BadThings B
    Tror sq´ du har ret ;o)

• #26   13. okt 2011 BadThings B
    Men det hvert fald tydeligt at se du ikke er for gammel. Kvinder!

• #27   13. okt 2011 Tja nu har jeg snakket med en windows udvikler, der er ret objektiv hvad andre OS angår. Det kan selvfølgelig være at jeg tager fejl, men det ser vi jo nok i fremtiden.
    Men hvem laver den næste MeeGo mobil?

• #28   13. okt 2011 Rasmus - Lille ynkelige mand ? smiley ..

"dem der ikke kan lide det er fordi de ikke selv har det :p, eller er for gammel eller ikke kan finde ud af at bruge det ;)"

^^ Det er fra samme skuffe ? - du kan måske ikke klare det smiley

• #29   13. okt 2011 Federik S
    Intel er i den situation, at der er andre der vil samarbejde med dem, og istedet for MeeGo, så går det istedet under Tizen.
    Men N9 vil stadig blive supporteret nogle år frem, og samtidigt, så kører den html5, hvilket gør, at du ikke skal have div. bank etc apps, men rent faktisk kan koble dig direkte på via browseren.
    Andet er, at MeeGo OS er åbent således, at du (senere på året) med Alien Dalvik kan hente Android apps til den pga qt, og det er muligt at hente flere Symbian apps, grundet samme.
    Udover det, så er den ud-af-boksen allerede installeret med en del software, du normalt vil skulle hente i app-markedet, for andre smartphones.

• #31   13. okt 2011 Rasmus R kan godt lide du siger man kan være for gammel til at bruge det ? Apple er lavet til at være så simpelt at alle kan, hvorimod Android og fx Windows er mere personlige og derfor lidt mindre simple smiley

jeg har haft apple og rør det aldrig igen smiley og jeg mener både telefon og computer, overbetalt bras i min verden, men hey det bare min mening.

Forresten folkens, dem der har hentet prøve versioner såkaldte "GM" release får nok en del problemer med at opdatere til den originale iOS 5, og de kan heller ikke downgrade

• #32   13. okt 2011 Det her er sq go underholdning

• #33   13. okt 2011 Endnu en grund til jeg aldrig skal have det lort fra apple.

• #34   13. okt 2011 Allan L. B enig ..

Andreas - Æbler høre også til i frugtskålen eller lign...

• #35   13. okt 2011 de har da stoppet brugen af mee go? og frederik har ganske ret i den han siger, selve telefonen er god, men softwaren halter

• #36   13. okt 2011 N9 vil kun blive supporteret så længe, som der står i kontrakten. Og hvorvidt andre vil samarbejde, kommer vel an på feedback fra N9 brugere.
    Er overbevist om at min næste mobil bliver endten android (CM7) eller WP7.5+

• #37   13. okt 2011 Jeg har haft 3 android mobiler nu og ingen af dem har været overvældende eller specielt fantastiske. De har kunne det en mobil skal kunne med en undtagelse. ingen af dem kan holde på strømmen.

P.S sjovt at folk skal gøre et stort nummer ud af at apple serverne overbelastes og man derfor oplever problemer med at opdatere. Det er derfor folk står med "ubrugelige" iphones (som bare skal gendannes). Prøv igen om 14 dage så skal i bare se det virker

• #38   13. okt 2011 • Attermann •
    For hvad angår din udmelding vedr. softwaren, så deles den af meget få, der rent faktisk har prøvet den : http://www.mobil.nu/test-sektion/nokia-n9-test-med-kniven-for-struben-1.488356.html
    Prøv den dog, inden du udtaler dig på baggrund luftkasteller.

Frederik S
    Hvis du kan få det på skrift af Niels Kjelstrup, så bøjer jeg mig, da jeg kan nævne, at det ikke er seneste udmelding fra hans side.

• #39   13. okt 2011 Rasmus og Frederik >> Jeg må melde mig under fanen, jeg kan åbenbart ikke finde ud af det, for jeg syntes en iPhone er frygtelig irriterende, for mig er den besværlig at skrive på, utrolig skrøbelig og ikke særlig stabil.
    Jeg har haft mange forskellige mobiltelefoner, og har nu en Nokia N8, den fungerer fantastisk, den har gratis navigation med kort over hele verden, som kan installeres uden brug af data overhovedet.
    Jeg har faktisk kun hentet en enkelt applikation som jeg bruger dagligt, og det er en udvidelse til batteri-indikatoren, så man kan se statistik over hvad man har brugt strøm på. At den så viser sig ikke at bruge så meget strøm er kun glædeligt.

Hvis ikke der kommer noget andet revolutionerende, så bliver min næste mobil også en Nokia N9, den er utrolig fed, den virker rigtig godt, og så har den en af de bedste antenner i mobiltelefoner i dag, pga. dens konstruktion.
    Den første Windows Phone 7.5 fra Nokia kommer sandsynligvis i en lignende konstruktion.

Jeg har prøvet WP7, jeg prøvede faktisk flere forskellige i en Microsoft Store i USA, jeg var ikke vildt imponeret, men det føltes dog lidt bedre end iOS for mit vedkommende.

Men det er smag og behag, min mening er at iPhone har alt for meget hype, og det skal nok gå ned ad bakke igen. Bare tænk nogle år tilbage, der var det Symbian der var på alle mobiler (Symbian er ikke forbeholdt Nokia, men kører også på bl.a. Sony-Ericsson mobiler, den dag i dag).

Android har noget af det rigtige, men for mig er det et problem at de ikke holder bedre på strømmen, og der har været lidt for mange børnesygdomme, det er dog blevet bedre.

Alt andet lige, så vil jeg faktisk godt undvære diverse applikationer til download, om de så er gratis eller skal betales er sagen uvedkommende. Bare jeg kan få en mobil der virker, og helst med det samme jeg tænder for den.

Da jeg købte min Nokia N8 tændte jeg den, og den foreslog selv at hente alle informationer fra min gamle mobil via bluetooth, uden at jeg havde brug for en computer eller lignende. Det gik utroligt smertefrit. Og jeg har ingen problemer haft med Symbian ^3 ...

• #40   13. okt 2011 Fuck en gang pladder.....

Har hverken haft problemer med iPhone eller iPad... Det køre bare som det skal...

• #41   13. okt 2011 Min erfaring med iPhone er klart bedst. I forhold til HTC fx. Har en iPhone nu og har til dags dato ikke haft problemer med den, men min gamle HTC var virkelig noget lort, den valgte jævnligt at gå i stå. Plus hver gang jeg skulle ringe eller bare modtog et opkald skulle jeg skrue op for lyden hver gang, selvom der var skruet fuldt op inde i indstillinger.

• #42   13. okt 2011 Jeg har en HTC Desire nu... er super gald for den.. og dne gør ikke noget den ikke skal.. har haft den i 1 år ca... syndes også iphone er en fed telefon.. og ville da ikek sige enj til den.. men er baer imod konceptet bag iphone... man kan jo håbe på at det blvier ændret i fremtiden....

• #43   13. okt 2011 har HTC Sensation, havde Desire HD før den, og Xperia X10 før den, før det legede jeg med en Iphone, og synes nu bestemt mulighederne er bedre i Android systemet, og set på hardware siden er Android telefonerne også længere fremme, det er over 6 måneder siden de begyndte med duocore processore og først nu kommer Apple med noget der bare er tæt på at følge med ? Kameraene er også håbløst bagud hos apple, men ja den er vel brugervenlig, men det er da også det eneste sted den ligger bedre end Android ? Pris mæssigt er de jo langt dyrre end alle android telefoner og du får mindre for de penge ?

jeg har ikke haft de mindste software problemer med nogen af mine android telefoner på nogen måde, havde dog et problem med opladeren på min Xperia, ellers har begge mine HTC'er klaret den fint ? bare husk og lad dem op om natten så der heller ingen problemer på strøm siden

• #44   13. okt 2011 Allan, den der må du længere ud på landet med smiley Apple har kørt 1 Ghz processor som har virket fint. Til forskel fra f.eks HTC, Samsung og SE har Iphonen kørt HD opløsning på deres kamera siden 09... Det er først begyndt at komme reelt i Samsung nu. Udviklingssiden er lige stor. Android er open source og derfor kan man få alverdens lort på sin telefon uden at være sikker på man kan komme af med det. Man kan ikke rigtig genskabe oprindeligt software på sin telefon da producenterne laver individuelle løsninger. Og ikke mindst har der været KÆMPE kommunikationsbrist imellem android versionerne så man ikke har kunne overføre kontakter med mere. Du kan lovligt jailbreake en Iphone i dag og derved åbne op for alverdens software og virker det ikke fjerner man det bare.

Priserne på telefonerne tror jeg lige du skal overveje lidt. Iphone 4S koster 6000 kr uden abb. Hvis du tager en helt ny HTC eller Samsung eller SE er prisen ikke langt fra.

Denne latterlige diskussion kommer fordi der er 2 lejre, dem der er for og dem der er imod. Længere er den ikke! Jeg kan godt lide Iphonen fordi alting bare virker. Og fordi den er til at købe alle reservedele til hvis noget skulle gå i stykker samt den har alle de funktioner en mobiltelefon for mig skal have

• #45   13. okt 2011 Holder mig til HTC........Ryger aldrig over til æblet......
    Har haft Desire og Incredible S i næsten 2 år nu og har ikke oplevet en eneste fejl endnu.

• #46   13. okt 2011 Jubidition
    Det er da også lige den billigste 4S du refererer til prismæssigt ;o)
    Set i perspektivet af, at du har et "forældet" design, bare med nogle tilføjelser ifb med OS´et, og en større processor, så skal jeg da på intet tidspunkt give godt 8000.- for en smartphone af dén karaktér.

• #47   13. okt 2011 - BluezCat-DK® * - eneste forskel er hukommelsen som du betaler 500 kr mere for så hvor du lige får 8000 kr fra ved jeg ikke. Men igen hvad koster en N9 uden abb? ;o) Oven i det er der igen 2 lejre. Dem der kan lide designet og dem der ikke kan smiley fred da være med det, men det passer til apples produktserie og det bør man overveje. Ville heller andre overveje at skifte min 4 ud med en 4s da det på ingen måde kan betale sig. smiley Men tag HTC som i 9 ud af 10 tilfælde er samme indmad i 4-6 telefoner som bare et andet ydre og så er lidt forskelligt begrænset i softwaren. Det er da til at dø af grin af specielt når man tænker på hvor ringe en HTC faktisk er. De eneste telefoner jeg vil vove at sammenligne med er Samsung Galaxy 2 og Nokia N9 og det er heller ikke billige telefoner og de er begge rimelig låst i deres software fra producentens side. Alle 3 har hver deres fordele, men det største minus som INGEN har påpeget er at Iphonen virkelig mangler flashdelen. Det samme gælder ipad'en.

• #48   13. okt 2011 andre = aldrig

• #49   13. okt 2011 OG som altid bliver en tråd om iPhone til en religionskrig!

Det sker hver gang!

• #50   13. okt 2011 Jubidition.....
    Ja at HTC er ringe må jo stå for egen regning.......Og for alle dem som gir langt de fleste af modellerne topkarakterer i diverse tests smiley

• #51   13. okt 2011 Flemming, hvilke test er det? HTC's egen test... Den sidste test jeg så HTC blive kåret som den bedste telefon er snart 4 år siden.

• #52   13. okt 2011 Klaus......GG ja det har du ret i...Det sgu faktisk ret funny at det er sådan.......:-D

• #53   13. okt 2011 Jubidition........Google og find.....Har da hvertfald lige tjekket hvad Incredible S scorede....8,5 af 10............ Og lur mig om ikke andre også får gode karakterer når nu du selv siger at de alle er ens smiley

• #54   13. okt 2011 Fra november 2010....på mobil.nu. Altså ik engang 1 år siden.

Samlet score:
    iPhone 4: 18 / 25

HTC Desire HD: 20 / 25

Vi kan dermed kåre HTC Desire HD som vinderen af denne dyst, hvor vi med telefonerne foran os på bordet kan konstatere, at iPhone 4 er stærkest, når det handler om design, multimedie og intuitiv opbygning.

Modsat kan vi også fastslå, at HTC med Desire HD har en sendt en telefon på markedet, som har fanget ideen med de sociale medier og integreret dem i den traditionelle del af telefonen omkring samtale og sms. Desire HD er også væsentlig mere åben overfor videreudvikling af smartphonen, og der er i langt højere grad end hos konkurrenten muligt at gøre telefonen til brugerens egen.

Og HTC er kommet med flere modeller siden.

• #55   13. okt 2011 Men Androids-folk og Iphone-folk blir nok aldrig enige smiley Og sådan skal det jo bare ha lov at være.......

• #56   13. okt 2011 <b>Jubidition</b>: Jeg tror du skal prøve at have en Android mobil i hånden før du udtaler dig. Dine udtalelser bærer kraftig præg af at du kun surfer rundt på iRygte sider.

Selv i forhold til vennernes iPhone 4 og 3g'er har min nuværende <b>Samsung Nexus S</b> været meget <i>(mere)</i> stabil!

Da jeg for lang tid siden skiftede fra en Sony Ericsson G900 til Android mobiler. Flyttede jeg navne over fra simkortet og direkte til min Googlekonto. Derfra har de været til rådighed lige siden.
    Altså det er kun gjort <b>en gang</b>, ikke hver gang man skifter mobil!

• #57   13. okt 2011 Men for at vende tilbage til emnet som startede tråden.

Problemet er jo at x antal millioner iPhone/iPad brugere sad klar i går aftes kl. 19.00 CET og begyndte på opdateringen til iOS5 på samme tid.

Trådene på de forskellige site's mindede mest om køen ved Applestores når der kommer en ny iPhone/iPad smiley

• #58   13. okt 2011 Onkel Per - du læser da heller ikke hvad man skriver.. jeg har haft 3 Android telefoner. En SE X10, Samsung Galaxy samt en HTC Desire. Var glad for alle telefoner lige da jeg havde fået dem, men lige så ked af dem ugen efter.

Ellers kan jeg kun tilslutte mig 100% hvad Kenneth lige har skrevet.

• #59   13. okt 2011 har du en GM release kræver det du har en Dev Konto, eller kan den almene bruger af en iphone ikke gøre meget, kender et par med problemet nu.. og den står til at udløbe her sidst på måneden

HTC hakker ? nej heller ikke min sensation køre fint uden at hakke i det på nogen m¨åde, har ingen software eller hardware problemer haft med den siden jeg fik den på udgivelses dagen....

som sagt længere oppe vil en ny 4S koste mellem 6 og 8.000 kr hvor en ny Android normalt ligger på max 5.000 kr, det kalder jeg en halv stor forskel, men ja som Apple fanboy er man vel van til de skyhøje priser, har aldrig og bliver aldrig ejer af et af deres produkter, fordi jeg hellere vil "nørde" eller personligøre min mobil eller computer istedet for at være som alle de andre med deres iphones som på stribe går i stykker når de bliver tabt smiley

• #60   13. okt 2011 Jo, jeg læser skam hvad du skriver.

Bla.: "Og ikke mindst har der været KÆMPE kommunikationsbrist imellem android versionerne så man ikke har kunne overføre kontakter med mere"

Det tyder jo ikke på meget indsigt! smiley

• #61   13. okt 2011 Onkel Per, eller også har du bare ikke været med fra starten... overvej det. Android 2.0 og 2.2 var ikke kompatible med hinanden og kunne derfor ikke samarbejde. Umådelig så klog nogle mennesker er at høre på specielt når de ikke aner hvad der sidder i den anden ende af skærmen... smiley

• #62   13. okt 2011 Er HTC Magic med Android 1.5 og frem Ok?

• #63   13. okt 2011 Sidste flash af Magic'en før salg var faktisk Android 2.2 .

• #64   13. okt 2011 Min Optimus 2X scroler glimrende med Android 2.3.7, og det var ellers en lorte mobil da jeg købte den

• #65   13. okt 2011 Onkel Per, du er glad for din mobil og sådan er det. Det er vi andre også smiley jeg har det fint med iphonen nu her og havde det præcis som dig før at iphone det var noget mærke lort som kun idioter købte. Den holdning her jeg altså ændret ret drastisk efter at have fået lov at have en iphone selv.

• #66   13. okt 2011 kenneth officiel pris på 4S hedder 5999 uden abb

• #67   13. okt 2011 "Men ja, med en iPhone får du en telfon der er lavet af glas og alu.
    Ved stort set alle Android telefoner får du plast.
    Så det er nogle lidt mere dyre matrialer en iPhone er lavet i = dyr telefon."

Ja klart, kig lige på HTC igen, især den model der hedder Legend.
    Og hvilken type glas er bedst? den der kan knuses eller den der kan blive ridset?

Det er ikke materialeprisen der gør forskellen, kan jeg godt afsløre

• #68   13. okt 2011 længere oppe smiley og jeg ved hvad jeg gav for min uden abb, og der gav jeg 4300, og vil så sige min Desire HD var bygget af et stykke helstøbt alu, kun med et lille stykke plastic der lukker ind til batteriet, og glas er jo ikke ligefrem holdbart når det kommer til mobil telefoner, da det største problem med iphones er deres smadrede skærme.....

• #69   13. okt 2011 Tror i misser ideen... hvis man vil have noget der holder til noget så køb en håndværker telefon smiley Det handler nok i den grad om følelsen af kvalitet smiley og ja desire HD er lavet i et stykke støbt alu hvilket er super smiley det giver også et kvalitets niveau smiley igen vi er alle glade for vores mobiler og vil tro de fleste er tilfredse. smiley det er den evindelige diskussion om hvad der er bedst og det kommer an på den enkelte.

• #70   13. okt 2011 den eveige Fanboy krig smiley ingen bliver enige

• #71   13. okt 2011 I glemmer helt Flash og java, ikke dur på itelefon,

• #72   13. okt 2011 Peter det skrev jeg nu allerede 14.17 smiley

• #73   13. okt 2011 <b>Jubidition</b>: Ja, hvis vi hver for sig er glad for den mobil vi har, så kan det vel ikke blive bedre. Og sådan skal også være.
    Og jeg synes ikke at iPhone er noget lort. Den er helt sikkert en blandt topmobilerne.

• #74   13. okt 2011 Det er vist ikke meget mere end et år siden en undersøgelse viste at fremstillingsprisen på en Samsung/HTC/Sony Ericsson/iPhone/LG... var næsten ens.
    Så det er vel nærmere hvad selskaberne mener de kan tillade sig at tage for mobilen der afgør prisen!

• #75   13. okt 2011 Nokia N9 64 GB koster 4799 kr, 16 gb koster 4339 kr: http://www.mobilpriser.dk/mobiler/sog/?level=PB&radioOnline=1&search=1&x=0&y=0&textsearch=Nokia+N9-00&A00630=&A00601=&priceinterval=-1&pricesort=-2&radioAbonnement=med&abonnement=-3

Det er noget billigere end 6-8.000 kr.

Ja, Nokia N9 er lavet af polycarbonat, det vil sige en hårdfør type plastic, fordelen er dog at det netop er det rette materiale, hvis man vil have gode sendeforhold. Metal skærmer rigtig godt i forhold til antenner, det er blandt andet derfor Apple har haft problemer med deres antenne, men den ville blive meget bedre, hvis telefonen var lavet af plastik.

Android mobiler har mulighed for at installere en generel version af Android, der ikke er producent-specifik.

MeeGo har også muligheden for at installere software der er udviklet af andre end Nokia, derfor vil der med tiden være mulighed for bl.a. at køre disse apps som kommer til Android.

iPhone er sikkert fin og nem for en stor mængde mennesker, men jeg har endnu ikke kunnet forlige mig med nogen af modellerne. Derfor har jeg lige nu Nokia N8, som jeg har været meget glad for, jeg føler mig på ingen måde låst, og jeg mangler ikke noget. Heller ingen applikationer.

• #76   14. okt 2011 Kenneth T >> Nu består skærmen i et skærmet kabel faktisk i en skærm/strømpe, som består af metal.
    Så jo metal skærmer rigtig godt, men bly er bedre smiley

• #77   14. okt 2011 Jeg er dog enig i det med antennen på iPhone 4.
    Skærmen på metal mobiler består også i at du er nødt til at have en isolering mellem print og metal chassis, da du ellers vil bruge dette som leder, hvilket er knap så fantastisk.

Kommentér på:
Advarsel til iPhone 4 brugerne!!!

Annonce