{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.591 visninger | Oprettet:

Telenor - byt til nyt {{forumTopicSubject}}

Så lige reklamen i fjernsynet og tænkte at jeg lige ville tjekke på www.telenor.dk hvad de ville give for min mobil

De har gamle mobiler derinde som ikke er noget særligt, som de vil give 500 for. Så har de desire de gir 1000 for. Fedt, så må min Xperia arc da også ku give en god pris.

Så når jeg kommer derind og skriver navnet så står der at de ikke tager imod modellen men at de gerne vil gi 100 for den.

Xperia neo vil de også kun gi 400 for.

Hvad sker der lige?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telenor - byt til nyt
  • #1   20. okt 2011 ja det er virkelig latterlige priser de giver, selv min Sensation vil de give 400 kr. for

• #2   20. okt 2011 du får 400 for din arc.. søg på Arc

• #3   20. okt 2011 http://www.dropnshop.dk/

Vil give 407 kr for min 2 år gamle Satio
    og 200 kr for min old gamle C905
    (men der skal man ikke bytte)

Underlige priser smiley
    Kan se telenor vil give 400 for satioen - og 400 for C905 ;D shit

• #4   20. okt 2011 Haha = http://screencast.com/t/CjuBSFdfP4e

400 kr. for en iPhone 4
    og
    1000 kr. for en iPhone 3GS

WTF ?!

• #5   20. okt 2011 Det værste er så at man kan købe mobilerne uden abonnement til lavere priser, end de priser de har, fratrukket de gængse 400-500 kr de vil give for mange mobiler.

En skam de ikke vil tage imod 3-4 mobiler, i bytte med en enkelt, så kunne man da få et nogenlunde fradrag smiley

At man så skal tegne en afdragsordning gør det heller ikke bedre.

Dropnshop giver også latterligt lave priser...

• #6   20. okt 2011 OMG hvad forventer folk, at mobilselskaberne forærer telefoner væk og betaler 1000vis af kr tilbage for dit gamle skrammel fyldt med ridser, skrammer, vandskader og andre defekter?
    Det er jo en butik lige som alt andet som lever af at tjene penge -.-

• #7   20. okt 2011 Grunden til der er disse forskelle er at dem der er skiltet med var MEGET fremme for ca 1 år siden og telenor tænker så at folk måske skulle have dem byttet ud og vælger så og give en meget go pris så der kommer flere ned men disse tlf istedet for og havde dem 1 år mere...

nu er der ikke mange der kommmer ned med en iphone 4 eller lignene ?

• #8   20. okt 2011 Brian D - du kan jo bare betale den når du køber abo, afdrag er bare et tilbud, hvor man tager tlf. pris og divider med eks. 24 mdr. for man ikke skal betale 4400 her og nu men kun 175 kr om mdr. f. eks... prisen er den samme i sidste enden da det er rente frit:)

• #9   20. okt 2011 Bare total latterligt de tilbyder 1000 for desire som også sælges til ca samme pris, og at de tilbyder 100 kr for en xperia arc som er bedre og nyere. Og så de andre telefoner som ser noget ældre ud end desire og xperia arc, som de også vil gi 1000 for.

• #10   20. okt 2011 desire sælges da ikke mere??
    du får 400 for din arc..
    det er jo fordi de prøver og få dem der ikke skiftet tlf så tit til og komme ud og få dem skiftet

• #11   20. okt 2011 og det er kun iphone 3gs og desire der giver 1000 kr de andre giver 500 kr... dette er også kun en kampange normalt gives der kun mellem 100 og 400 for en tlf lige meget hvilken. det er jo noget telenor har haft længe, de har bare ikke haft så meget fokus på det som nu...

• #12   20. okt 2011 Krat >> Der er nogle steder hvor prisen kun gælder ved køb med deres afdragsordninger, ellers er prisen højere. Ellers ville jeg også være ligeglad, for jeg kan bedst lide at betale kontant.

Men alt andet lige, så koster fx Nokia N9 4.000 kr ved Telia, såfremt du tegner et abonnement til 300 eller 350 kr/md.
    Hvis du køber den uden abonnement vil de have 5.200 kr.

Hvis man køber den på nettet, kan den fås til 4.449 kr (uden abonnement). Så er der godt nok ikke meget besparelse ved at købe den hos Telia, slet ikke med sådan et abonnement.

Jeg vil gerne have en Nokia N9, men jeg ville helst købe den hos mit nuværende teleselskab, for at jeg var sikker på at de havde indstillingerne klar til denne. Jeg kunne helt sikkert selv fikse det, men det er som regel rart at de kender mobilen.
    Men det er desværre kun 3 og Telia der officielt har dem. De andre venter lidt.

• #13   20. okt 2011 alle telenor har den eller bestiller de den da bare, jeg er leder i telenor i føtex Faaborg og vi har den da?

sammen med abo er den godt nok lidt dyrere end Telia men du kan så få et abo til 29 om mdr. hvis det er det du ønsker, men kontant pris med abo er 4760 kr

uden abo ved telenor - 5599 kr.

ved afdragsordning - 4760 / 24 = 190 om mdr. oven i abo i rente fri og kan altid betales flere afdrag eller hele beløbet ud:)

• #14   20. okt 2011 Krat >> Det kan jo aldrig betale sig, fordelen ved at købe den med abonnement, skulle jo netop være at du sparede lidt penge, eller kunne bruge en del af beløbet på tale, sms osv.

Men som sagt, så kan den købes til 4.449 kr uden abonnement for en 64 gb.

Næste problem bliver så Telenors dækning her hvor jeg bor, jeg gider ikke stå udenfor hver gang jeg skal ringe smiley

Sidst jeg købte en mobil, der købte jeg den med et abonnement til 300 kr, men til gengæld var det også små 600 kr billigere end det billigste sted på nettet, når man regnede totalprisen. Og med binding i et halvt år, og forbrug for hele abonnementet...

• #15   20. okt 2011 ja smiley men alt er jo billiger på nettet så hvis man har cash er det selvf billiger og gøre som du siger med nettet også bare abo over i.

den pris jeg skrev er også 64 gb..

Kan sige med sikekrhed fra feb 2012 er der dækning alle steder, telenor og telia har lavet en deal om at bruge hinandes net for og få dk's bedste mobil net...

• #16   20. okt 2011 Hmm... Telia er heller ikke for godt alle steder, men det kan være det kan supplere nok ?

Det er ikke pengene der er problemet, men der skal ligesom være en ide i det hvis man skal købe det med abonnement. Og jeg vil også godt give lidt mere for at handle lokalt, men differencen er bare for stor...

Kommentér på:
Telenor - byt til nyt

Annonce