{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Ang. trapezplader. {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg er ved at sætte nyt tag på min carport. Lægterne er færdigmalet og klar til at blive sat op.
Men synes godt nok det er en jungle med alle de forskellige trapezplader der findes, og ikke mindst den meget svingende pris.
Carporten ligger helt op af et vindue i huset, så der skal være god lysgennemgang på taget, for at rummet ikke bliver for mørkt.
Hænger pris og kvalitet sammen på pladerne!? Hvor for man mest for pengene?
Jeg skal bruge 5 stk af 4200mm. Og dem har de fx IKKE i Jem og Fix!

Onkelen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. trapezplader.
  • #1   24. okt 2011 Et godt råd. jo billiger, jo dåårliger. Jeg har prøvet de billige. ser pæne ud det første år. så bliver de helt mælke hvide. og skrøbelige som tyndt glad. en nytårs raket ned, og der er et stort hul.
    Mine billige holdte 3 år. så var det tid til udskiftning. jeg søgte på nettet hos forskellige producenter. og gav ca. det det dobbelte for gode plader. og de har lagt nu i 6 år og er stadig rimlig pæne. og kan nok holde 3-4 år endnu.

    så lad være med at spare de sidste kroner.


  • #2   24. okt 2011 Jaa man skulle nok tjekke for stave fejl, men regner med du kan tyde det.... smiley

  • #3   24. okt 2011 hvis du vil have noget rigtig godt og holdbart, så er fastlock lige sagen, koster godt nok noget mere, men holder meget længere tid, smiley

Kommentér på:
Ang. trapezplader.

Annonce