{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  glæder mig,,,,,,MW3
  • #1   28. okt 2011 gør man satme også her!:=)

• #2   28. okt 2011 Blir sku lækkert.. Quickscope is back .-D

Tænkte jeg ville købe BF3 og spille det indtil mw3 kommer.. ærlig talt er jeg ikke imponeret af BF3 ud over den grafiske del..

/KP

• #3   28. okt 2011 samme her - synes at BF3 er lysår foran MW3 grafisk - men "gameplay" og "nærheden" i spillet, de "hurtige runder", domination, search & destroy osv.... MW3 er bare kongespillet,,, kan man da for pokker da bare ikke ansætte de grafiske folk fra Sverige til at være med til at lave MW4?

• #4   28. okt 2011 Battlefield 3 er som det hele tiden har burde være smiley lige som 2'eren, et fantastisk spil istedet for det der bad company halløj! det er et krigsspil ikke et typisk FPS

og kan slet ikke sammenlignes med MW3, to forskellig genre

• #5   28. okt 2011 Bf3 er MEGA nice og MW3 bliver MEGA nice smiley

• #6   28. okt 2011 Syntes jeg blir overrasket på en negativ måde igen af BF3.. syntes godt nok grafikken hakker en del i det over multiplayer.. Om jeg begriber hvorfor et spil der er så meget flottere grafisk end MW3 kører 30fps når MW3 kører 60fps.. STRAM OP EA

/KP

• #7   29. okt 2011 Synes nu mit køre fint med høj god anyway, vil da hellere se på god grafik end noget der er outdatet, mit køre nu flydende på ultra grafics, med ja det er et krævende spil både af forbindelse og computer.

Men igen der er stor forskel på mw3 og bf3 og vil sige de ikke kan sammenlignes da det ene er et krigsspil og det andet et typisk run and Gun spil

• #8   29. okt 2011 Satser også på at min sprit-nye Vision Monster - klarer opgaven,,, på min 25,5 (26") LED skærm... =)

spec's

Vision Monster Intel® Core™ i7 Special
    Et system i topklasse. I Vision Monster systemerne benyttes kvalitetsdele til hele systemet. Der benyttes bundkort med Intel X58A chipset. Kombinationen af 12GB 1600MHz HyperX Trichannel RAM, nvidia GTX570 grafikkort og SATA3 6GB/s harddisk sammen med Intel Core i7 processorer giver en maskine som er blandt de absolut kraftigste. Her er brugt de absolut bedste dele til prisen. Der benyttes bundkort med Intel X58 chipsæt, Nyhed: Støjdæmpet kabinet med Alufront, USB 3.0 og SATA3 harddisk.
    Tekniske Specifikationer:
    Motherboard: Gigabyte X58A motherboard (Nu med USB3.0 og SATA3)
    CPU køler: Temperaturstyret køler
    Ram: Kingston HyperX 12GB DDR3-1600 TriChannel RAM
    Harddisk: Western Digital 1000GB SATA3 6Gb/s 7200rpm Silent
    Grafik: nVidia GeForce GTX570 1280MB GDDR5 RAM PCI-E (Nyhed)
    Kabinet: Vision Silent miditower kabinet med støjdæmpning og ekstra køling
    Strømforsyning 750W Gaming ATX strømforsyning super silent 17dB High-END
    Lyd: 8 kanals HD audio codec ALC889a Dolby (SoundBlaster komp.)
    Drev: Sony 24x DVD-brænder +/- Dual layer
    Netkort: Gigabit Fast Ethernet 8111DL

• #9   30. okt 2011 Skal siges jeg kører PS3 og det undrer mig at det er lidt laggy nogengange der..

/kp

• #10   30. okt 2011 JOJO: Fin maskine, forstår dog ikke hvorfor de har brugt de gamle i7'ere i den serie, når sandy bridge kan fåes til samme penge... Men ellers fint - gtx570 er et fedt kort smiley

Kommentér på:
glæder mig,,,,,,MW3

Annonce