{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Hvad mener folket? (politi) {{forumTopicSubject}}

Anser mig selv som værende en tilpas normal person, men har sku lidt svært at forstå visse folk. Hvad er det der gør at visse folk bare absolut skal hade politiet? Kan ik sætte mig ind i den mentalitet nogen folk har. Hvad er det der gør at man skal skrive ACAB og svine betjente til ved hver eneste lejlighed man får? Kan godt være at det bare er mig der er underlig, men hvis du ik kan tage straffen jamen så lad være med at bryde loven!

Hvad siger BG? Er jeg bare en fucktard med for meget fritid?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad mener folket? (politi)
  • #1   5. nov 2011 ACAB?

• #2   5. nov 2011 9 ud af ti betjente er super fine og følger loven som de skal , men som stadig har en almen meneskelig vurderingssans og kan se igennem fingre ved visse regler såfrem det er bedst.

-så er der de sidste 10 procent som er nogle regelryttere der flueknepper på højtryk. dem kan jeg ikke li.

• #3   5. nov 2011 hvis man hader politiet er det nok fordi man har været på kant med dem.. ser på dem som et folkefrd der forsøger og opretholde lov og orden og de har stort set altid kun været mig til hjælp.. self har jeg da bandet over dem når man har fået en lille fartbøde eller for og og køre uden sele men det er jo ligeså meget min egen skyld

dog syns jeg de skal passe på med de nye unge de tager ind.. de kan fandme være noget så dumsmarte de knægte der er helt nye og så har jeg svært ved og se hvorfor en lille dulle på 175 og stort lyst hård make up og lange negle skal gebærde sig i uniform..

tilgengæld så HADER HADER HAAAAADER JEG FUCKING P-VAGTER små paver soom oftest ikke kan håndtere den "magt" de har fået

• #4   5. nov 2011 ACAB = All cops are bastards

• #5   5. nov 2011 Always carry a bible smiley

• #6   5. nov 2011 Samme mening..

Bryder man loven ska man ikk svine betjenten til da det jo ikk er hans skyld man har gjort noget ulovligt.. Stå til ansvar for det du har gjort og tag bøden..

Har ALDRIG snakket grimt til en betjent, for hvis man behandler dem ordenligt behandler de også en ordenligt.. Har endda snakket mig ud af bøder..

Hvis det er hårdt mod hårdt så vinder politiet altid.. Smil og vis dem respekt.. Og hold jeres kæft og la vær med at råb pansersvin efter dem.. Hva får du ud af det andet en måske en bøde.. Use your brain smiley

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #7   5. nov 2011 dem der tuder over betjentene er somregel dem som bryder reglerne

"jeg må gerne fordi jeg VIL være modsat, og så håber jeg verden syntes jeg er sej"

er personligt træt af dem når de giver mig en bøde, men dagen efter kan jeg da hurtigt se det er min egen skyld.

• #8   5. nov 2011 Godt at se det ik kun er mig der ikke forstår det. Jeg har da selv brudt loven flere gange før i tiden, både i trafikken og andre ting men er så aldrig blevet taget for noget. Men har altid kunne tage min straf for hvad jeg har gjort. Synes at der er en tendens blandt visse folk der ik kan tage ansvar for deres handlinger, ahmen ffs tag nu din straf og lad vær med at brok dig. Politiet gør jo trods alt kun deres arbejde, de laver ik reglerne de opretholder dem kun.

• #9   5. nov 2011 Jeg vil sige, jeg har bestemt ikke noget imod politiet, jeg er glad for vi har dem og ville ønske de kunne være mere synlige i trafikken, i nattelivet osv.

Jeg har dog et problem, vores landbetjent, han føre sig frem her i byen som om han er kongen af den, han attitude er bare ikke mig, samtidig med han ikke gør noget ved vores lokale knallert problem parkerings problem, han kommer ikke ud når der er brug for ham.

med andre ord en selvfed jyde der ikke gør dagens gode gerning en skamplet på den danske politi styrke.

• #10   5. nov 2011 det er helt forkert - -STIV FJEDER- - -

ACAB står for ALL COPS ARE BEAUTIFUL XD

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #11   5. nov 2011 I tager alle fejl..
    All CRIMINALS are bastards!

Dem der indsætter cops istedet for, er dem der har et problem med politiet, fordi de ikke kan finde ud af at overholde lovene! ;D

• #12   5. nov 2011 fatter heller ikke folks mgl respekt overfor politiet el hvad der ligger til grund for det had de har til politiet, de passer deres job og gør hvad de kan for at denne verden skal være bedre og sikkere for os.
    nåja jeg fatter heller ikke hvad folk har imod p.vagter, de har et job som alle andre og der er en parkerings-lov som skal overholdes.
    hvis bare man overholde disse regler og love som der er i vores land burde man ikke ha problemer med dem der skal tage sig af at disse bliver overholdt.

• #13   5. nov 2011 jeg har genneralt ikke noget i mod politiet, kun de få at dem der tror at de er konger. jeg har prøvet at blive holdt ind af en politibil. hvor en meget ung betjent, kommer hen til mig. og siger i et noget surt tonoleje, at jeg er blevet andmeldt for spirtuskørsel.jeg bliver nermest hevet ud af bilen, og bedt om at blæse. men den viser 0,0. så vil han have mig til, at gå efter den hvide streg på vejen. og det går helt fint, uden noget slinger. så begynder han at undersøge bilen. og man kan tydelig se og høre på ham, at han bliver mere og mere sur. til sist ender det med at hans noget ældre kolega, må bede ham om at slappe af . en lidt sjov oplevelse. og de måtte køre ingen uden at have givet nogen bøde

• #14   5. nov 2011 Jeg har heller intet i mod politiet, de passer bare deres arbejde. Dog forbeholder jeg mig da retten til at brokke mig lidt over fluekneppere, som ham der mente at jeg skulle have 500 i bøde for at have pos. lys i mine projektører. Jeg kan ikke se hvad det skulle skade.

• #15   5. nov 2011 jeg blevet truet af politiet rigtig mange gange, har skændes med rigtig mange dumsmarte politi betjente. Jeg blevet kørt ind i af politiet, uden de signalerede, jeg blevet svinet til af dem osv osv. Men jeg kan godt snakke fint med en der snakker fint til mig. Men hvis han spiller dumsmart efter at ha givet en bøde eller lign, så ber de selv om den. Er ik enig med acab.. Man burde lave det om scab! Some cops are bastards haha.

• #16   5. nov 2011 har intet imod politiet, en mine ældste venner er lige blevet uddannet som strømer og det er slet ikke noget der generer mig det mindste

• #17   5. nov 2011 Behandle politiet som du selv vil behandles, det har virket for mig, de gange jeg er blevet stoppet. Jeg har altid snakket pænt, lavet jokes og de har gjort det samme.

• #18   5. nov 2011 Jeg har det helt fint med dem.

Men jeg også en engel der aldrig har gjort noget ulovligt ;-).

• #19   5. nov 2011 Der er brodne kar inden for alt også politiet

Der var bla. den gruppe betjente fra station 1 der på et tidspunkt selv blev taget med fingerne i kagedåsen. De gjorde at mange af dem jeg kender fik et rigtigt dårligt forhold til politiet

http://www.bt.dk/nyheder/doping-betjente-blev-forflyttet

Hvis man var ung og lige man havde en smart eller gammel bil og rente ind i dem så var det ikke den alm. behandling man fik

En episode

Jeg svinger ind hvor jeg bor ved siden af en masse andre biler de kommer kørende og inden jeg overhoved er ude af bilen står "røde" ved føredøren af min bil. Denne bil er bestemt ikke køn men lige nysynet så den fejler intet

De har ikke nået at checke hvem jeg er men da jeg træder ud skubber røde mig væk fra døren og siger det var sku da en gammel lorte bil som ik kan bremse så hopper 125kg pisse sur hormonpanser ind i min bil og med den ene fod oven på den anden presser han bremsen ned alt hvad den kan mens han holder mod i rattet hvilket resultere i at det bliver skævt

Da han ikke kan presse pedalen i bund bliver han endnu mere sur og sætter sig over i deres bil og de køre igen

Jeg står tilbage og tænker hvad fan var det lige.

Og hvor fedt er det hver fredag og lørdag når man kørte rundt og så på bil ja så blev man stoppet mellem 5 og 10 gange pga den bil man kørte i

• #20   5. nov 2011 hvis du ik kan tage straffen jamen så lad være med at bryde loven?!

Kommer kørende 100% lovligt på vej på arbejde. De kommer ræsende bagfra, stopper mig, beder mig at sige ud, kropsvisiterer, roder rundt i hele bilen inkl. bagagerum og handskerum, endevender alt. Svarer arrogant på mine spørgsmål om hvad deres grund til mistanke var. Betragter mig som dybt kriminel fra første øjeblik.. Finder INTET. Kommer et kvarter forsent på arbejde pga det.

Elsker bare politiet når de gør det...

• #21   5. nov 2011 Sjovt faktisk nu 11 år senere så læser man dette

http://ekstrabladet.dk/112/article1619240.ece

Der er stadig betjente der ikke kan holde sig i skindet

• #23   5. nov 2011 De får også +1 herfra.

<i>Blev ivøvrigt stoppet af dem så sent som i går aftes.
    Sikkert fordi de kunne se at der sad en på passagersæden med sådan en åndsvag blå hue med hvid kant!
    "Godaften . . . Per. Ja, vi slog lige bilen op. Må jeg se kørekortet, tak. Nå, du er så aftnens chaffør smiley . Forsat god aften"
    Det var s.. da nemt ikke!</i>

• #24   5. nov 2011 Var nok ikk gået sådan hvis du havde sagt: HVORFOR HELVEDE STOPPER DU MIG NU ! !

Smil og vær glad.. Det betaler sig..

• #25   5. nov 2011 Cops lie - People die ...

Har selv kun dårlige erfaringer med Nazi Lakajerne .... Sidst var da 2 af dem sad og direkte løj i retten i en sag mod mig , og kom med forskellige versioner af samme historie .... Fjolser ....

• #26   5. nov 2011 flere sjove historier - www.politietdummersig.dk

• #27   5. nov 2011 - J O H N S O N -

Den side der skal du nok tage med et gran salt

Manden bag den er en tåbe af rang og en idiot uden lige og kommer sikkert til at ha god kontakt med politet i fremtiden

Efter udtalelse fra folk der gerne vil snakke med ham og lort han har lavet burde han sku ik føre sig sådan frem

Han får helt sikkert brug for politiets hjælp i fremtiden smiley

• #28   6. nov 2011 Jeg har absolut intet imod politiet. De passer deres arbejde. Jeg snakker pænt til dem og de snakker pænt til mig. Et eller andet sted siger logikken mig at man ikke skal lægge sig ud med folk der har våben, er i overtal og har bedre overmandingstekniker end jeg har. smiley
    Altså, bag uniformen er der jo et almindelig menneske. Og mennesker, lige udover brugere på BG og folk der opretter protesthjemmesider, kan lave fejl. Ligesom de kan have en dårlig dag og ligesom de kan håndtere den magt forkert som de er blevet betroet. Skulle det ske at man uheldigvis bliver udsat for ét af disse mennesker, så er det jo ikke ensbetydende med at HELE politistyrken er stjernepsykopater. Tænk over det... Boykotter i alle tankstationer fordi i én gang mødte en sur ekspedient? Går i over til offentlig transport fordi jeres bil én gang er gået i stykker? Bliver du homoseksuel fordi du én gang har fået kastet en drink i hovedet af en tøs i byen?

Bliver du tit stoppet af politiet, bliver kontaktet af dem eller føler dig forfulgt af politiet? Så overvej din attitude eller din bils udseende! Hvis man er så skide træt af det danske politi når man bliver skubbet af sin knallert når man prøver at stikke af eller man bliver lidt forsinket på arbejdet pga man bliver stoppet, så flyt dog til Afghanistan eller Nordkorea. Der tror jeg ikke man skal bekymre sig om så uhørte forfærdeligheder som det danske politi bilder sig ind at udføre.

• #29   6. nov 2011 Hva deres undskyldning for de jagter mig uden at give signal for det, tvinger mig op på fortovet, kører ind i mit styr, så jeg rammer en lygtepæl med 60 uden hjelm, (den havde jeg givet min ven på, hvis vi nu faldt) og bagefter siger det er min skyld, og står og er flabet..
    Havde du så stadig stået og snakket pænt og flinkt og sagt du godt ku forstå det var sådan systemet er?
    For det kan jeg ikke, han fik den grummeste sviner, og jeg havde pandet ham en, hvis min ven ikke tog fat i mig. Ja man må ikke kører ulovligt, og jeg havde ikke set jeg blev jagtet før de tvang mig op på fortovet, det skete på 10 sekunder, så var jeg smadret ind i stolpen.. Og alle havde jo gået helt amok, og givet ham sådan en på hovedet, hvis det var en helt normal mand, der følte han gjorde en heltegerning, ved at stoppe en ulovlig scooter. men når det politiet, så SKAL man bare ha respekt eller hvad?
    fuck nej.
    De skal opfører sig ordentligt, præcis som alle andre, og SELV følge loven, hvilket de fleste slet ikke gør. Ku aldrig finde på at være venlig i sådan en situation.
    Hvis de snakker pænt til mig, Ja så skal jeg da nok også være flink. Men ellers ikke.

• #30   6. nov 2011 joker jeg ser stadig kun et fjols i din historie

• #31   6. nov 2011 Fedt.. Du ku simpelthen skrive en komplet ligegyldig kommentar, jeg ser kun et fjols der har skrevet en kommentar?
    Så kom dog med en grund, istedet for bare at fyre en gang ligegyldig pis ud.

• #32   6. nov 2011 Joker:
    Jeg kan godt se det er helt forfærdeligt, det du er blevet udsat for. Dét politiet skulle have gjort, var selvfølgelig at observere at du kørte for stærkt på en ulovlig knallert, ikke havde hjelm på og havde en ulovlig passager med. Derefter skulle de have trukket sig, slukket mc'en og hældt en kop kaffe op. Der skal jo nødig ske lille dig noget, især når du er så ansvarlig at aflevere din hjelm til din passager.
    Som jeg også sagde sidst vi diskuterede det her, så er det DIG der har dummet dig til at starte med. Det er DIG der kører for stærkt. Det er DIG der kører uden hjelm og det er DIG der kører med en passager. Selvfølgelig vil politiet skride ind og hvis du spørger en hvilken som helst færdselsbetjent, så prøver størstedelen af unge drenge på knallerter at stikke af fra dem. Ja, der er en chance for at du ville stoppe. Men når du allerede har overtrådt loven 3 gange, så regner de også med at du ikke stopper. Og hold op med at vræl! Når du vælger at handle som du gjorde så er det også konsekvensen. Og nu jeg tænker over det, så har du jo heller ikke orienteret dig ordentligt. Ellers havde du jo selvfølgelig set politi-mc'en i dit spejl.

• #33   6. nov 2011 SÅ LA DA VÆÆÆÆÆÆR

joker jeg føler mine argumenter er spildt på dig.. derfor nøjes jeg bare med et fjols.. så har jeg ikke sagt for meget

Kommentér på:
Hvad mener folket? (politi)

Annonce