{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Iphone eller den nye Samsung? + Divs råd. {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg hørte lige en kollega tale godt om den nye Samsung. Den skulle være rigtig nem at skrive beskeder på, og kunne en masse andre ting som jeg ikke aner en skid om:P

Jeg render selv rundt med en gammel nokia telefon uden touch. Jeg har overvejet at anskaffe mig en ny mobil, for bare at være lidt med på moden (Og få at kunne få internet osv) Jeg frygter bare at jeg kommer til at smadre den fordi de er lidt skrøbeligere end en af de gamle mobiler. Dette betyder ikke at jeg ikke passer på mine mobiler men at jeg ikke tror den kan tåle at jeg tager den med på arbejde.

Det andet problem er at jeg har altid haft nokia telefoner og den skrive funktion der er på iphone og de andre touch telefoner er ligesom på et computer tastatur. Ja man kan da godt vænne sig til det, men det tager nok pænt langt tid og med mine fingre så skriver den jo 27 andre bokstaver end den skal når jeg prøver at skrive på en Iphone fx. Kan det virkelig passe at man ikke kan ændre det så det bliver ligesom på de gamle mobiler?


Er der nogen der ved hvad den nye Samsung hedder? Er der nogen der har erfaringer med den?

Hvilken en skal jeg vælge ? Iphone 4s eller den nye Samsung?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone eller den nye Samsung? + Divs råd.
  • #1   15. nov 2011 tjek evt udfaldene fra BEEP

    Årets mobil -samsung galaxy s 2 slog iphone 4s osv..
    årets gadget - Samung galaxy s2 -


  • #2   15. nov 2011 Daniel N Ja det kan godt være den hedder galaxy s 2. har søgt lidt på google men der kommer lidt forskellige mobiler frem.

    Har du erfaringer med den? Er den nemmere at skrive på end en Iphone.

    Jeg må ud og prøve den i en butik men det er altid godt med andre folks erfaringer end en sælger der prøver at sælge noget dyrt legetøj til en


  • #3   15. nov 2011 Galaxy S2 er ikke ny. Men kunne være han snakkede om Galaxy Nexus. Den kommer snart og den er ret fed. Bare et minus at den er så stor synes jeg. Den har en 4.6" skærm.

  • #4   15. nov 2011 Du kan sagtens ændre det så det bliver ligesom et normalt tastatur, når du skriver. smiley

    Jeg har selv en Samsung Galaxy S, og jeg har været super glad for den, og er det stadig.. Man kan lave alt ved dem, og bruge dem til stort set alt..

    Jeg synes bare en iPhone virker forvirrende, og de kan ikke samarbejde med andre telefoner end iPhone..


  • #5   15. nov 2011 I mine øjne får man mest for pengene ved Samsung galaxy s2. Glasset går ikke så let i stykker som det første på Iphone.

    Hvis du vil have en holdbar smartphone, kan du kigge på "Sony Ericsson experia active" den er IP67 certificeret, det betyder støv- og vandtæt


  • #6   15. nov 2011 Frederik har kigget lidt på sony ericsson experia arc. Den skulle os være god.

    Plambech nej og det der iphone er satme så overvurderet. alle folk går amok hvis man siger noget dårligt om den:P


  • #7   15. nov 2011 Thomas. jeg spørg ham imorgen. Men lyder som om jeg skal kigge på de forskellige samsung mobiler. og sony ericsson os:)

  • #8   15. nov 2011 Det er en super ide med et gummicover til den - så er den faktisk ret godt beskyttet mod skader..

    Samsung Galaxy S2 skulle være det hotte lige nu - jeg er dog fint tilfreds med den jeg har. Du skal ikke være bange for tastaturet - det lærer man sgu hurtigt. smiley


  • #9   15. nov 2011 Tjek min tråd fra tidligere idag: http://www.bilgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=858277

  • #10   15. nov 2011 Har for nyligt leget med en N9 (da jeg selv, med spænding, har ventet på netop dét styresystem).

    Hvis du synes en iPhone4 er nem, så skulle du prøve N9, den er endnu mere brugervenlig i menuen, langt mere logisk sammensat.

    Udover det, så er den i polycarbonat, hvilket er gennemfarvet, ergo, skulle du formå at ridse den, så er det den samme farve indunder. Glasset er ridsefrit, og nok har den ikke samme opløsning som iPhone4(s), men den formår stadig en ret lækker kontrast, sort er sort, og ikke bare mørkegråt.

    Forbandet hurtig til at genlæse videofiler, når du klikker dig ind på den igen, eller efter du har pauset den.

    Kameraet, kan godt virke akavet i begyndelsen, idet du ikke har en fysisk "aftrækker", men skal trykke på skærmen. Men det fede er, du ved et tryk på skærmen, flytter fokusppunktet, og såsnart du har taget billedet, er den klar til at tage et nyt, iløbet af et splitsekund.

    Samtidigt, så kommer den med 64 GB indbygget hukommelse, så der er MASSER af plads.

    Regner selv med, at skulle ha´ den, såsnart den kommer i hvid, for den er forbandet lækker.

    Kigger du hos vores nabo, Sverige, gav den konkurrenterne baghjul i stor stil i Mobil "awards".


  • #12   15. nov 2011 Og hold dig langt væk fra LG, især optimus 2x.
    Jeg har levet med det lort siden april, og det er aldrig blevet godt


  • Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Emner: 18 Svar: 171
    #13   15. nov 2011 Samsung Galaxy Nexus - The only mobil to get.. smiley

  • #14   17. nov 2011 - BluezCat-DK® *
    Kæresten har en N9er og den skal jeg ikke have. Der næsten ikke nogen apps til den:)

    Men ja den er da fin


  • #15   17. nov 2011 Undre mig egentlig over at <b>- BluezCat-DK® *</b> ikke har købt en N9 endnu. han har talt/skrevet om den hele året smiley


    Men jeg er med på <b>Carsten S</b>'s forslag.

    <b>Samsung Galaxy Nexus</b> se ud til at være et godt bud på den nye mobil.


Kommentér på:
Iphone eller den nye Samsung? + Divs råd.

Annonce