{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

Syntes denne mail lugter lidt af fup? {{forumTopicSubject}}

Hej BG (boys+Girls)

Har fået denne mail idag da jeg er igang med at sælge min telefon på Guloggratis.dk.
Jeg stoler sgu ikke helt på hende da hun vil have bankoplyninger. Men har dog hørt at de ikke kan misbruge ens bankoplysninger som sådan (medmindre du selvfølgelig giver dem pinkoder osv).

Mailen:

Hej Jacob, Tak for din mail, jeg virkelig sætter pris på din mail. Jeg ønsker at købe denne vare til min datter og jeg vil have dig til at fragte denne post direkte til min datter, der er i øjeblikket på et landbrugsprojekt i Nigeria hun var udstationeret der i sidste uge. Jeg ønsker denne pakke til at være hendes fødselsdag gave. Jeg er en amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Belarus for en virksomhed formål. Min ven fortalte mig om guloggratis.dk, at det er nemt at købe og skib i hele verden, så jeg vil gøre betaling via bankoverførsel. Alt, hvad jeg har brug for nu, er disse oplysninger til at sætte mig foretage betalingen i dag. Jeg vil virkelig sætte pris på det, hvis du kan sende gaven til min datter med Post Danmark, fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker hende til at modtage denne gave, før hendes fødselsdag.

1. Bank oplysninger ...
2. Transport omkostninger til min datter i Nigeria ....
3. Samlede omkostninger.

Jeg afventer deres din praktiske svar, så jeg kan lave min betaling for dig at sende den til min datter.

Med venlig hilsen
Monica.

Syntes det lyder lidt for uldent....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syntes denne mail lugter lidt af fup?
Kommentér på:
Syntes denne mail lugter lidt af fup?

Annonce