{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

olie astra f 1,6. 16 v {{forumTopicSubject}}

hey som sagt i overskrivten drejer det sig om olie på min astra

står og skal lave olie skift på den men kan ikke finde nogen steder hvor meget olie skal være på sådan en kværn tænker i ltr ved sskam godt at der skal være oli til et sted melle min og max på pinden med tænker der er lidt nemmere hvis jeg får a vide hvor mange ltr håber ikke der kommer alt for mange åndsvage bemærkninger

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  olie astra f 1,6. 16 v
  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #1   28. nov 2011 mener det var 3½ liter olie når du tapper det hele ud, skifter filter osv.

købte ihvertfald en halvdyr dunk castrol som passede til motoren, og mener det er 4L i den, og så havde en ½l til plæneklipperen smiley

• #2   28. nov 2011 okay mange tak smiley jeg må ud og invistere smiley er der noget som er godt nu tænker jeg på det voldsomme minus grader som vi havde sidste år osv

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #3   28. nov 2011 3½L lyder meget rigtig, fik jeg ihvetfald på min 8v hos SDS, dog fylder de kun lige op til lidt over min, så den kan nok godt tage 4L, men start med 3½L, start motoren op og lad den køre 1-2 min, sluk så og vent 5 min, og tjek så oliestanden, afstanden fra min til max er ca 1L (ihvertfald på min 8v astra)

Kommentér på:
olie astra f 1,6. 16 v

Annonce