768 visninger
|
Oprettet:
Pc til tv trådløst {{forumTopicSubject}}
Godaften BG
Jeg har været ude og investere i sådan et Sony Bravia tv med internet og hele baduljen. Det er koblet på min router ligesom min bærbare pc også er.
Spørgsmålet er så om man kan streame skærmbilledet, eller i det mindste film, fra min pc til mit tv uden der skal bruges hdmi kabel?
Jeg ved at apple kan, men man må vel også kunne gøre det fra en windows pc til et Sony tv eller hvordan?
Hvis man kan, hvordan får man det så rent praktisk til at virke?
Mvh Lars K
sep 2006
Følger: 65 Følgere: 63 Biler: 3 Svar: 2.407
sep 2006
Følger: 65 Følgere: 63 Biler: 3 Svar: 2.407
Ellers findes der massere, af sjove programmer på nettet der kan lave tricket hvis det kun er video / lyd / billede kilden.
Så kan man lave et Dlna server, dog skal du være obs på hvilke filtyper tvet kan klare.
Jeg kan fra min mac, (vuze) afspille bluray rips direkte på skærmen, da det program konverterer til et format tv`et kan afspille. Dog være obs på at det kræver en riiimelig hurtig router.
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 65
Tak for det hurtige svar, de programmer du omtaler hvad hedder de, og ved du evt hvor der en guide til at få det sat op for jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde noget
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 181
så henter du bare ps3 mediaserver, det er ganske gratis...
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 65
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 369
Men hvis du vil have skærmbilledet trådløst, skal du investere i noget trådløst HDMI løsning;
http://www.av-connection.com/?ML=1578
Pc til tv trådløst