{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Pc til tv trådløst {{forumTopicSubject}}

Godaften BG

Jeg har været ude og investere i sådan et Sony Bravia tv med internet og hele baduljen. Det er koblet på min router ligesom min bærbare pc også er.
Spørgsmålet er så om man kan streame skærmbilledet, eller i det mindste film, fra min pc til mit tv uden der skal bruges hdmi kabel?
Jeg ved at apple kan, men man må vel også kunne gøre det fra en windows pc til et Sony tv eller hvordan?

Hvis man kan, hvordan får man det så rent praktisk til at virke?

Mvh Lars K


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pc til tv trådløst
  • #1   30. nov 2011 D-link laver noget supersmart.. men kræver en nyere pc med I5 og intel grapic share et eller andet...

  • #2   30. nov 2011 Det første indlæg var mere hvis du vil ha et identisk spejl af dit skrivebord og over i skærmen..

    Ellers findes der massere, af sjove programmer på nettet der kan lave tricket hvis det kun er video / lyd / billede kilden.
    Så kan man lave et Dlna server, dog skal du være obs på hvilke filtyper tvet kan klare.

    Jeg kan fra min mac, (vuze) afspille bluray rips direkte på skærmen, da det program konverterer til et format tv`et kan afspille. Dog være obs på at det kræver en riiimelig hurtig router.




  • #3   30. nov 2011 Ozzi Y .
    Tak for det hurtige svar, de programmer du omtaler hvad hedder de, og ved du evt hvor der en guide til at få det sat op for jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde noget


  • #4   30. nov 2011 har du PS3..?

    så henter du bare ps3 mediaserver, det er ganske gratis...


  • #5   30. nov 2011 Akina - Ja det har jeg, men det var netop for at slippe for at skulle have den til at køre at jeg ville finde en anden løsning

  • #6   30. nov 2011 Så vidt jeg er orienteret så kan du ikke sende skærmbilledet via dit trådeløse netværk (WI-FI). Dog er der den mulighed at du kan streame, film, billeder og musik fra din computer eller en netværksharddisk ved brug af DLNA. Dog er er det ikke alle fil-typer der supportede at DLNA, endnu..


    Men hvis du vil have skærmbilledet trådløst, skal du investere i noget trådløst HDMI løsning;
    http://www.av-connection.com/?ML=1578


Kommentér på:
Pc til tv trådløst

Annonce