{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af brugte biler
  • #2   10. dec 2011 Nok bare dig smiley
    Det er jo deres bil og hvis de åbenbart ikke vil sælge så vælger de bare en urealistisk pris..
    Men forstår det heller ikke men deres eget valg

Mvh
    Rolf

• #3   10. dec 2011 gammel kinesisk ordsprog siger: hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, kan man bare skride....

lidt samme princip med de annoncer man ikke bryder sig om. ingen grund til at skabe sig over det.

• #4   10. dec 2011 Claus M Sikkert fordi de ved at folk her på BG normalt byder 20-30K mindre for bilen som den er sat til

• #5   10. dec 2011 Det jeg sku enig i Dennis

• #6   11. dec 2011 Dennis - det ikke korrekt det du skriver - udtrykket du hentyder til er ikke Kinesisk -

"kan man ikke kan lide at være et sted, siger man at man ikke kan lide lugten i bageriet. Oprindeligt et matrosudtryk fra flåden; her bestod kosten af rugbrød, der var svær at fordøje, og som gav en kraftig luft, når man fes. "Kan I ikke tåle brødlugten, må i forlade bageriet", var så beskeden"

Marco - du lægge vel også dit ufo lys oven i prisen når du skal sælge din ? ellers tak for dit biddrag.

Erik - det ikke helt rigtigt - mange sætter bil til salg uden eks en pris - så byder man et beløb som er rimeligt ifht markedsprisen km, og årgang - for så at få at vide det slet ikke er nok - man byder igen og får så at vide om man er gal i hovedet - svarre til bage at det er man ikke - og får så en forklaring om ny motor for 100000 km siden - bagklappen er lige malet - der er næste nye brugt dæk på osv osv - syntes sgu da det bliver spild af tid -

Nå - go jul der ude.

• #7   11. dec 2011 Er helt enig med Erik A.. Folk herinde byder jo nærmest halvdelen af hvad bilen står til, og meget mindre end hvad bilen reelt er værd.. Det er jo til at brække sig over, folk der nyder så latterligt lavt..

Kan stadig huske sidste gang jeg var ved at sælge, havde sat min bil til 18k tror jeg.. Så kom der en og kiggede og sagde han ville give 6k med det samme, ham sendte jeg bare pænt videre, gad ikke engang diskuttere smiley Syntes det er så latterligt

• #8   11. dec 2011 Ufo lys ? Det er skam pillet af mester.

Kommentér på:
Salg af brugte biler

Annonce