{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Henna - tatovering HJÆLP
  • #1   18. feb 2006 hmm er der ikke noget med der har været så mange problemer med dem ? er det ikke godtnok den som "går væk" efter et stykke tid ? er sikker på at have hørt dårlig omtale ang henna.

    Har selv et par stykker, og kan ikke rigtig finde ud af det her: men vil lige starte med en henna bare li for, at se hvorn det kommer t a se ud - - hvis du ikke er sikker så er det ikke det rigtige du har valgt ! hvis du bare har den mindste tvivl, er chancerne jo temmelig store for du kommer til at fortryde.


  • #2   18. feb 2006 der er ik tvivl, men det skal snarre tænkes som en for bedring ...

  • #3   18. feb 2006 Du kan få en tatovør til at tegne med med sprittusch...

  • #4   18. feb 2006 det fik jeg gjort med min.. syntes den var fed og så lavede han den med det samme bagefter smiley

  • #5   18. feb 2006 Pas nu på med de Henna-tatoveringer. Det er ikke ligefrem sundt.
    Der er flere meget kræftigt allagifremkaldende kemikaler i. F.eks para-phenylendiamin.

    Jeg har selv en del tatoveringer, og jeg vil anbefale dig at tage en god snak med en tatovør. Og hvis du har den MINDSTE tvivl, så lad helt være.

    Get that ink done !


  • #6   18. feb 2006 Hvilket område er du fra ?

    Hos min tatovør bliver tegningen scannet ind på computeren. Derefter printet ud på transparet papir og overført til noget spcielt farvet papir via et varme apperat.
    På den måde kan han bagefter overføre en nøjagtige tegning på huden. Så er du ihvertfald sikker på at den sidder som den skal og giver et MEGET godt indtryk af hvordan det færdige resultat bliver.


  • #7   18. feb 2006 hej,jeg tusser selv en del,men henna skal du nok holde dig fra,det er ikke sundt,er du i tvivl skal du tænke meget over hvad du vil have lavet og hvem der skal lave det,det er jo ikke alle som er lige dygtige.og lad nu være med at få lavet noget som er IN i tiden,få lavet noget som du selv kan lide....

  • #8   19. feb 2006 hey tak for alle de gode råd ..
    x3m jeg er fra københavns område


Kommentér på:
Henna - tatovering HJÆLP

Annonce