{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Mobiler købt med abonnement ? {{forumTopicSubject}}

Køber du en mobil der næsten er helt ny hvis den er med abonnement ? Jeg har lige smidt min Iphone 4s 64gb til salg igår fordi den ikke er noget for mig. Der var så en der skrev på annoncen om imei nummeret, og om jeg ikke lige ku give ham et kald.
Da jeg så svarede ja til at den nok var med abonnement, men ikke var simlåst så sagde han at det ikke var noget for ham alligevel så.

De fleste mobiler man finder til salg er vel med abonnement ? Hvorfor holde sig fra dem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobiler købt med abonnement ?
  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #1   31. dec 2011 fordi de fleste er glade for det abbonoment de har, og ikke ønsker at betale til et yderligere som de jo så ikke bruger

• #2   31. dec 2011 ville du sælge dit abonnement med ??

• #3   31. dec 2011 Dexter

Haha, abonnement beholder man jo selv. Det er bundet via en kontrakt til personen der købte den i selve butikken.
    Så nej, den er bundet til én person og kan ikke vidergives.

• #4   31. dec 2011 Grunden til at de spørger er at de tit bliver købt med afdrag og derefter solgt.
    Når så den oprindelige køber stopper med at afdrage(før tid) så låser selskabet telefonen.
    Derved tjener den oprindelige køber på ikke af afdrage, og den nye køber står med en ubrugelig telefon. I nogle tilfælde låser selskabet op igen ved henvendelse, men ingen garanti desværre.
    Jeg er også på jagt efter en iPhone 4s, så har læst lidt. Der er åndsvagt mange til salg på dba, og alle er nye...
    Hvad vil du ha for den ?

• #5   31. dec 2011 ALDRIG oplys dit IMEI nr. Der er nogle der ligger det ind på nogle telefoner de ikke er kommet helt ærligt til!!!!

• #6   31. dec 2011 Erik A

Med henvendelse til Telia og ID på at den ikke er i ens eget navn, så bør de vel ku forstå at man har været på den blå avis og givet mange mange penge for telefonen i en kontant handel, og derfor ikke vil stå med en ubrugelig telefon fordi de har valgt at låse den, på grund af personen der har den i sit navn har valgt ikke at betale afdragene mere.

Dem hos Telia er jo mennesker som os andre, så det må vel være til at ku forstå.

Angående prisen vil jeg ikke føre en annonce i forummet, eftersom det er strengt forbudt :o)

• #7   31. dec 2011 Søren

Sagde også at vi sammen ku tekke IMEI nummeret ved en opringning til enten telia eller politiet når han var på adressen. Sagde at jeg ikke var tryg ved at oplyse det ver telefonen da jeg ikke vidste hvad folk ku bruge det til. De ku jo måske melde den stjålet eller ligende bare for at være provokerende.

• #8   31. dec 2011 Du har ret, men søg og du skal finde, har læst om det ganske mange steder...
    Ikke kun iphones selvfølgelig...

• #9   31. dec 2011 De vil jo ikke kunne mælde den stjålet hvis altså bare du har kvitteringen på den? forvil da bestemt mene at hvis man stjæler et eller andet så har man ikke lige org kasse eller kvitt på den? smiley

• #10   31. dec 2011 Morten

Det er rigtigt nok.
    Men hvis du bare ringer 47 31 14 48 og melder IMEI nummeret stjålet så melder politiet den jo bare som stjålet.
    Der bliver vel ikke tjekket op på særlig meget når man bare melder den stjålet?

• #11   31. dec 2011 Hmm nej det gør der nok ikke. Det danske politi laver ikke en skid ud over at sidde på deres røv og drikke kaffe. Så snart noget bliver stjålet så skriver de det ned og så bliver den are der, og bliver ikke gjort mere ved. Men hvis man bare sørger for at hele tiden den org kvittering er med mobilen så kan politiet jo ikke gøre noget om den så bliver meldt eller ikke. smiley

Kommentér på:
Mobiler købt med abonnement ?

Annonce