spg ang Iphone 4 opdatering til 5.0.1!!!! {{forumTopicSubject}}
igår skulle jeg JB min Iphone 4 med firmware 4.3.5 til 5.0.1. jeg brugte den nyeste redsnow, men efter Jailbreak dukkede apple logoet men kort efter slukker den og dukker op igen, det gøre den hele tiden, jeg kunne simpelthen ikke komme ud af den. Men så fik jeg den i DFU mode igen, jailbraket Tetheret uden at firmwaren blev skiftet altså firmwaren er stadig 4.3.5. og det virkede, men Cydia var helt hvid og man kunne ikke komme ind i den. jeg læste mig frem til på nettet at man skal gøre en rebot fra redsnows og det gjorde jeg også, vupti så virkede cydia. Men da jeg downloadede forskellige ting fra cydia hvori tlf. må slukkes og tændes for at app virker, så frøs den. og det gøre den hele tiden.
jeg blev gal åbnede itunes, og ville opdatere tlf. fra 4.3.5 til 5.0.1 altså helt lovligvis. Men nu dukker der fejle op som 21 eller 1600. jeg kan ikke engang opdatere min tlf. lovligvis. jeg er helt tør lagt for ideer, håber at der er nogen der kan hjælpe mig. nu kører tlf. iden, men med firmware 4.3.5 og tetheret, samt jeg kan ikke lukke ned for tlf. før tlf fryser, og igen må jeg åbne tlf. med at gøre igennem redsnow jb, før jeg kan åbne min tlf. igen.
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 403
apr 2006
Følger: 34 Følgere: 32 Emner: 40 Svar: 673
feb 2011
feb 2011
feb 2011
spg ang Iphone 4 opdatering til 5.0.1!!!!