{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fifa 12 >=< Fifa 11 ??
  • #1   5. jan 2012 FIFA 12 ER LORT!

• #2   5. jan 2012 fifa 12 er sværere end 11 meget mere udfordrende.. det er meget sværere at feks at lave finesse skud osv.. Men fifa 12 er fanme EPIC så meget bedere end 11'ern

• #3   5. jan 2012 Mikkel L .
    takker.. hvordan er online delen ?
    Hvad kan man ?

• #4   5. jan 2012 jamen der er jo ultimate og alt det andet som var i det gamle. ikke rigtig noget nyt der. men der er noget hvor man kan støtte den klub man holder med i virkeligheden ved at tjene xp så den klub vis tilhængere tjener mest xp kommer højest på ranglisten. Ligesom en liga. Der starter en ny liga hver uge mener jeg..

• #5   5. jan 2012 okay..
    Takker ... Tror jeg prøver hente demo..

• #6   5. jan 2012 Forsvarssystemet er ændret. Det er mere udfordrende, og kan tage lidt tid at lære. Samtidig har de lavet en "impact engine" som er en ny kollisionsadfærd som spillerne har på banen når de går ind i en tackling og hvordan de går ud af dem smiley

• #7   5. jan 2012 online delen er meget bedre.. men det er noget svære og tage bolden fra modstanden.
    alt i alt er fifa 12 noget mere realistisk og meget bedre..

• #8   5. jan 2012 Var meget skuffet over 12 i starten... Men var nok fordi jeg var van til 11, og 12'eren er NOGET sværere/udfordrende i forhold til... - Hvilket jeg nu bare er lykkelig over, gør spillet sjovere efter lidt tid... Man skal lige træne det lidt i starten derefter er det mega fedt!

- Det overlader ikke så meget til spillet selv, men man skal være dygtigere selv med joypadet, f.eks i 11 kan man lave et indlæg lige i panden 10 ud af 10 gange.. - Det gør man ikke i 12 hvis man ikke sætter joypadet korrekt!

- konklusion 12 er sværere, men i længden bedre, giver dig mere udfordring... - Også synes jeg online delen i 12 er meget bedre, for det første vælger man hold og sætter sin opstilling, INDEN MAN SØGER MODSTANDER... Så man har al den tid man skal bruge og ikke kun de 30 sek, som i 11'eren, plus man hellere ikk skal vente på den anden i starten...

Kommentér på:
Fifa 12 >=< Fifa 11 ??

Annonce