{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste og billigste internet.
  • #1   8. jan 2012 De fleste mails kan smides ind i windows mail.

Jeg har fiber net og det kører bare super. har 50/50 og det kører altid som det skal. Men det er ikke det billigste

• #2   8. jan 2012 Ang. Mail, så opret en gmail-adresse, den kan du indstille til at virke fint med både Outlook og Windows Live Mail: www.gmail.com

Ang. internet, så er det meget forskelligt efter behov:
    Telia: 10/1 mbit/s 199 kr/md
    Telenor: 10/1 mbit/s 199 kr/md (de har også en 2 mbit/s, men glem den)
    TDC: 20/2 mbit/s 249 kr/md
    Fiber (fx EnergiMidt): 30/30 mbit/s 269 kr/md
    Yousee (kræver at man har kabeltv): 10/1 mbit/s 199 kr/md.

Det er bare nogle af de tilbud der er, men hvis man gerne vil have tv, så ville jeg personligt vælge Yousee, der syntes jeg man får mest for pengene, og de bedste tv-pakker.
    Er man ligeglad med tv, så er fiber ofte der hvor man får mest for pengene.

Det er ikke smart at have sin mail hos sin internetudbyder længere, fordi der er så mange forskellige, så er der risiko for at man skifter udbyder, og derfor ofte vil være tvunget til at skifte email-adresse.

• #3   8. jan 2012 Jeg vil helt klart vælge TDC. Har efterhånden været de fleste udbydere igennem, men siden jeg skiftede til TDC har der aldrig været et eneste nedbrud/udfald eller andet. Og så får man TDC Play med hvor man kan hente gratis musik

• #4   8. jan 2012 TDC er fint med TDC play, men deres hastigheder er vejledende..

Jeg har selv fiber og det virker.

• #5   8. jan 2012 Jeg skifter heldigvis tilbage til TDC, fra Telenor (arbejdsgiver betalt), men privat havde jeg valgt Yousee.

Største problem med fiberforbindelsen er at fleksibiliteten er så dyr, de bestemmer hvor man får det ind, og det er ofte meget upraktiske steder. Alternativet er at man betaler dem for at få det ind andre steder, men man skal tage højde for at et sving på fiber tager meget plads, da det er mere skrøbeligt. Derudover kræver det en boks både indefor og udenfor. Og du kan ikke bare flytte den.

Internet over kabeltv eller telefonstikket er derimod nemt at have med at gøre, du kan flytte det som du vil, og du kan bruge dine tv over alt, uden at trække nye kabler.

• #6   8. jan 2012 Brian D, det passer hvertfald ikke med fiberen ved sydenergi, der henter man bare gratis tomrør hos dem, som man kan trække derhen hvor man vil og man skal kun have en boks indenfor, ingen udenfor... Og tomrøret er gratis og nemt at ligge ind på loftet eller hvor man nu vil have det hen...

• #7   8. jan 2012 Så er i heldige EnergiMidt er meget lidt fleksible, og overhovedet ikke til at arbejde sammen med, og så tager de også en bondegård for oprettelsen (750 kr).

MES (Nu Altibox) er knap så slemme, men de ville også bestemme hvor det skulle være.

Personligt holder jeg mig væk fra fiber, fordi det er for bøvlet her i området, samt deres tv løsning kan jeg ikke bruge, der er Yousee væsentlig bedre.
    EnergiMidt har en vejledning om at et 90 grader sving skal foregå over 45x45 cm, det er forholdsvis meget hvis man skal have det ind i huset, og op på loftet.
    Nu gør det ikke sagen bedre at mit rækkehus er i to plan, og jeg selvfølgelig gerne vil have den faste netforbindelse på første sal, det kan så bare ikke lade sig gøre, medmindre jeg selv trækker et ethernet kable fra deres installation, som de vil have midt i stuen (på bagsiden af huset) og langt væk fra alle andre installationer.

Kommentér på:
Bedste og billigste internet.

Annonce