{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trådløs bredbånd til playstation 3 ??
  • #1   9. jan 2012 Ja det er en fin forbindelse til det..

• #3   9. jan 2012 Jeg tænkte på at bestille trådløst bredbånd over yousee .

er det ik bare det ?

så får man vel en router med.

• #5   9. jan 2012 Jeg har siddet og spillet Battlefield 3 over nettet på min mobil på 3s netværk..

Men husk upload er ligeså vigtig.. Vil sige en 10/2 mbit er fin.. smiley

• #6   9. jan 2012 skarv .

10/2 ?

dvs. 10 m/bit mener du os er fin nok ?

• #7   9. jan 2012 Ja den sku nemt ku klare det..

Hvis du så har 2-3 mbit i upload.. Men en 1 mbit og den godt kører på men det andet vil nok være mest optimalt..

• #9   9. jan 2012 "vi plejer at anbefale kunder hvis de skal spille over nettet med sådan spil med og hvis i skal bruge det til andre enheder os så en 20 mbit."

Haha, ja, det har du vel "lært" under dit 3-ugers ansættelseskursus. Det har du fået at vide, - ikke fordi kunden har brug for det, men fordi at det skaber den størst mulige indtjening.

Et par mbit er al rigeligt til onlinespil, du ser ingen spil i dag, der anbefaler en 10 mbit-forbindelse.

Naturligvis er det en fordel at have en relativt høj upload, men 1 mbit i upload med en 3G-forbindelse er nok til at hoste Forza4-sessions med 10-12 spillere fra hele verden uden lag, så mon ikke dit "estimat" er skudt en smule ved siden af? smiley

• #10   9. jan 2012 Jeg har 20/2 mbit eller sådan noget og det køre uden problemer, så vil da tror en 10/2 også sagtens kan klare det.. smiley

• #11   9. jan 2012 Spil over internettet bliver udviklet til at bruge så lidt data som muligt. Idag sender man sjældent grafik relaterede data mellem server og client men mest positionsdata.

Det betyder kort sagt at om du så har en 2/1 så kan du let spille over det.
    (Så længe der ikke er andet der bruger din linie)

en 10/1 er helt fint, for så stærk en upload skal man ikke bruge. Det er oftest serveren der sender mest data til klienten hvorfor download faktisk er vigtigst når man gamer.

Hvis man vælger at anbefale en 20/2 bare på baggrund af at man skal spille online spil, så vil jeg våve den påstand at der intet teknisk belæg er for det, men rent forretningshensigt.

Kommentér på:
Trådløs bredbånd til playstation 3 ??

Annonce