Konstruktiv feedback på hjemmeside! {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Jeg har lagt den besked op på "broderen" til dette forum scootergalleri.dk
Der fik jeg super fed konstruktiv kritik, og admins var så flinke at de ikke slettede den, selvom det godt kunne tolkes som en form for reklame.
Jeg tænkte at jeg så ville høre jer inde på bilgalleri.dk hvad i synes om mit/vores nye projekt, vi er efterhånden blevet en del flok som har hjemmesiden da jeg har ansat skribenter.
Jeg har meget brug for at den kommer ud til folk, så derfor tænkte jeg at jeg ville dele den med jer.
Formålet er at skabe danmarks største nyhedsside der KUN fokuserer på apps, og altså ikke alle mulige Apple og Android rygter.
Der er blevet smidt en del penge i det, så nu er det bare at krydse fingre og håbe at det kan bærer frugt.
Indtil videre har det gået over alt forventning! Jeg havde aldrig troet at det ville gå så stærkt, vi har fået utroligt meget ros af forskellige folk på forummer, b.la. på scootergalleri.dk lød det til at folk synes det var en super god idé - hvilket varmer et hvert iværksætter hjerte!
Nu håber jeg bare på at læserne vil holde fast i siden og følge op på den!
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre jeres mening om indholdet og designet.
Her er et link til siden: http://www.applikationen.dk
På forhånd tak fordi i gad og tage jer den tid at kigge på den, fortsat god dag!
feb 2011
Følger: 18 Følgere: 31 Biler: 11 Emner: 122 Svar: 1.122
Var det sagligt og konstruktivt nok "Haldan den nærrige"?
jan 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
feb 2011
Følger: 18 Følgere: 31 Biler: 11 Emner: 122 Svar: 1.122
jan 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Hej 80SIX, tak for kritikken, der er mange der har skrevet det samme som dig, og vi er opmærksom på "problemet" og vi overvejer hvordan vi skal gøre det
sep 2008
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 563
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.487
Der er efterhånden mange der tror man bare kan tage en standard-side og tjene penge, men jeg giver ikke denne side meget tid.
For det første er den alt for begrænset, hvorfor skulle man gå ind på en rodet side, der er meget uoverskuelig, når man kan få de samme informationer på de mere etablerede sider?
Den gør som sådan ikke mere end det der er indbygget i forskellige former for marked til de forskellige platforme (Android/iOS/WP7/Symbian mv.).
Så kort og godt en ikke særlig brugbar side, der er rodet, og virker meget sparsom.
Og den reklame du opretter her får du nok ikke meget ud af. Jeg har personligt ingen grund til at komme tilbage til den side.
Derudover vil du også miste meget, når siden ikke virker troværdig, så kan det næsten være lige meget.
Konstruktiv feedback på hjemmeside!