{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Problemer med Trådløst Net {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med at min ene Pc (win7 ) ikke kan komme på det trådløse netværk. Jeg har lige fået en ny Router D-Link N300 DIR-615. Min gamle Pc og min PS3 og smartphones har ingen problemer med at finde og komme på. Har snakket med min udbyder der siger at Routeren skal sættes op tid Dynamisk IP adresse. Det gjorde jeg så i aftes og så kunne den komme på, men idag er det det samme problem. Er det mit netværkskort, Routeren eller er det min udbyder problemet ligger hos.
Mvh
Sommer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med Trådløst Net
  • #1   16. jan 2012 Hvis andre ender kan komme på uden problemer trådløst, og din kan hvis du sætter et kabel i, er det et problem med dit trådløse netværkskort i din PC.

Det kan være et driver problem, du kan evt. gå i enhedhåndteringen på computeren og fjerne dit netkort og få computeren til at installere den igen

• #2   16. jan 2012 Ok lyder til at det er netværkskortet så for den kommer på ligeså snart jeg sætter kabel mellem Routeren og Pcen.
    Mvh
    Sommer

• #3   16. jan 2012 Prøv at trykke på signal-logoet nederst til højre, gå ind "åbn netværks og delingscenter" og vælg "foretag fejlfinding af problemer", der vælger du så netværkskort.

• #4   16. jan 2012 hvilken udbyder er det du har? og har du evt. prøvet at tage stikket ud af modem og router i 10 sek og så prøve som det første at logge pcen på?

• #5   16. jan 2012 Ned på ikon og tryk på Rep. Så har du nogle forskellige muligheder, men vælg rep. og nulstille dit netværkskort det hjælper nogle gange

• #6   16. jan 2012 Har prøvet at resette Routeren og fejlsøgning og rep af netværks kort.
    Har lige snagget med en der sagde man kunne prøve at ændre typen af netværk på Routeren til noget andet. Ifølge ham kører den sikkert noget der hedder N. Men han ville prøve at kigge forbi imorgen.
    Mvh
    Sommer

Min udbyder er Comx

Kommentér på:
Problemer med Trådløst Net

Annonce