{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

HTC Desire. {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Er der nogle venlige sjæle der kan hjælpe mig her.

Har lidt problemer med min Desire. Det første problem er at Android Market ikke virker. Når jeg åbner Market siger den "Android Market er standset uventet" Og jeg kan så trykke "tving til at lukke" eller sende en "Rapport". Hvad går der galt.?

Og så har jeg et problem med mit systemopdatering. Jeg har ikke fået en Systemopdatering siden jeg købte telefonen i July 2010. Og den Firmware der er på den nu er Android 2.2, hvilket må være et efterhånden forældet system? Nå jeg så søger efter en ny, så bliver den ved med at søge i flere timer uden at finde noget.

Jeg har prøvet at genstarte telefonen.
What to do?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HTC Desire.
  • #2   22. jan 2012 desire bliver ikke officielt opdateret længere end til 2.2 så det besvarer det ene problem.. Du kan gå in på developers og hente 2.3 (gingerbread) til den, men du skal selv stå for at kyle den ind, og der er ingen garantier. Når det så er sagt kan du nærmest ik dumme dig og der findes adskillige walk-throughs online. Jeg smed 2.3 på min og den kører langt bedre med det end 2.2..

    Mht market lyder det som en minder system glitch.. Hvis det bare lige har været idag ville jeg vente til imorgen.. Hvis det har været længere, ville jeg nok forsøge at kyle det ind forfra.. Enten ved at gendanne fabriksindstillinger eller kyle 2.3 på den hvis du alligevel skal igang smiley


  • #3   22. jan 2012 Den er købt som ny.

    Gendan fabriksinstillinger? Så sletter den vel alt?


  • #4   22. jan 2012 det står et sted i manualen hvad den præcist sletter.. Den gendanner vel til det punkt hvor du købte den.. Minus hvad der ligger på dit sd kort (vil jeg tro)..

    Hvis du kyler 2.3 ind på den ryger dit sd kort vist også.. Tror nok dele af 2-3 ligger på det grundet pladsmangel. Men alt det kan du læse dig til i readme hvis du henter den..


  • #5   22. jan 2012 Øv smiley

    Hader at starte forfra med nogle ting smiley

    Men tak for hjælpen


Kommentér på:
HTC Desire.

Annonce