HTC Desire. {{forumTopicSubject}}
Hey BG
Er der nogle venlige sjæle der kan hjælpe mig her.
Har lidt problemer med min Desire. Det første problem er at Android Market ikke virker. Når jeg åbner Market siger den "Android Market er standset uventet" Og jeg kan så trykke "tving til at lukke" eller sende en "Rapport". Hvad går der galt.?
Og så har jeg et problem med mit systemopdatering. Jeg har ikke fået en Systemopdatering siden jeg købte telefonen i July 2010. Og den Firmware der er på den nu er Android 2.2, hvilket må være et efterhånden forældet system? Nå jeg så søger efter en ny, så bliver den ved med at søge i flere timer uden at finde noget.
Jeg har prøvet at genstarte telefonen.
What to do?
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 2.394
Mht market lyder det som en minder system glitch.. Hvis det bare lige har været idag ville jeg vente til imorgen.. Hvis det har været længere, ville jeg nok forsøge at kyle det ind forfra.. Enten ved at gendanne fabriksindstillinger eller kyle 2.3 på den hvis du alligevel skal igang
jul 2007
Følger: 44 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 41 Svar: 1.494
Gendan fabriksinstillinger? Så sletter den vel alt?
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 2.394
Hvis du kyler 2.3 ind på den ryger dit sd kort vist også.. Tror nok dele af 2-3 ligger på det grundet pladsmangel. Men alt det kan du læse dig til i readme hvis du henter den..
jul 2007
Følger: 44 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 41 Svar: 1.494
Hader at starte forfra med nogle ting
Men tak for hjælpen
HTC Desire.