{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste bærbar til max 4000,-
  • #1   25. jan 2012 hold dig fra compaq, de larmer monster meget fra kølingen, og deres batterier er ikke skide holdbare heller.

har selv 2 compaq, en 15 " og en 17" begge har knaldet batteriet inden for 14 måneder, og et nyt koster omkring 900 kr

• #2   25. jan 2012
    Okay tak nyttigt info

• #3   25. jan 2012 har samme erfaring hed HP som kim har med Compaq. blæseren larmer og batteriet holder ikke mere end et år

• #4   25. jan 2012 Jeg har ikke styr på priserne..

Men kan varmt anbefale en ASUS.. Jeg har min på 4. år nu. og den kører lige som den skal, den var begyndt at larme i blæseren, men den rensede jeg for et stykke tid siden, og nu er den helt lydløs som da jeg købte den...
    Det eneste som ikke virker på den nu her efter 4 år er den ene knap til mousepad'en, men det er løst ved at have en mus koblet på via Usb.. smiley

Battariet virker endnu, dog kun 1½ times strøm uden oplader, men det er nok til at se en film eller noget, og ellers så er der jo efterhånden strømudtag alle steder...

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #5   25. jan 2012 Har købt en asus x53u 15,6", med 4gb ram og 640 gb harddisk, HD grafikkort og alt muligt andet... Den har stadigvæk en batteritid på 4 timer på en opladning, et halvt år efter jeg har købt den... Købt i BILKA til 2900... Det duer!

• #6   25. jan 2012 http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=649666#extra

den her er et godt valg hvis du vil ofrer de 200 kr ekstra.

• #7   25. jan 2012 jeg har en hp som jeg sidder ved lige nu og den synger også på sidste vers. batteriet er gået.
    kølingen larmer og den går ud hvis den ikke står på en ekstern blæser der blæser luft op i den.
    skærmholderne (det der gør at den kan bevæge sig frem og tilbage) de er knækket så skærmen kan ikke holde sig selv. så den sidder fast med 2 tøjklemmer og isolerings tape...

så det passer mig egentlig godt at du opretter det her forum for jeg vil også max bruge 4000 smiley

• #8   25. jan 2012 rene
    kan den spille spil den der ? smiley ikke de helt vilde smiley bare de normale bil spil/ skydespil osv ? smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #9   25. jan 2012 Vil sige der er en cahnce for at den Rene har linket til, at den kan trække de fleste spil, du skal dog ik forvente at trække dem i fuld opløsning, og med alt eye candy slået til, der skal du op i en helt anden prisklasse, især når vi snakker bærbare smiley

Men kan bekræfte at både hp og compaq har ret ringe batterier, som kun holder et års tid, og er de vidst selv klar over, efter som de kun gir begrænset garanti på batterierne smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #10   25. jan 2012 Min svar var rettet til Mark smiley

Morten Østergaard A
    Men havde nu valgt den alligevel ;D

Kommentér på:
Bedste bærbar til max 4000,-

Annonce