{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iphone- 4 vs 4s ?
  • #1   14. feb 2012 jeg vil sige hvis du har en almindelig 4 ville jeg aldrig bruge så mange penge på så lidt opgraderinger

• #2   14. feb 2012 Jeg synes ikke, at det er pengene værd.
    Har selv en 4'er, og kunne aldrig finde på at bruge så mange penge bare for at få et bedre kamera, lidt hurtigere processor og så Siri..

- JL

• #3   14. feb 2012 Vudere det selv, jeg har en 4s 32gb, og er satme glad for den, den er lige den tand hurtigere.

• - FUCK YEAH -
    - FUCK YEAH - Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 1 Svar: 161
    #4   14. feb 2012 Hvis du har en 4er nu, så vent du heller med at opgradere til, at 5eren kommer på gaden - det kan ikke betale sig at gå fra 4 til 4S...

• #5   14. feb 2012 min svigermor havde en 4'er... home knappen gik istykker så hun sendte den til rep, købte en 4s'er imellemtiden.. kæresten overtog den friske 4'er der kom tilbage og svigermor ærger sig over at have brugt alle de penge på en 4s'er...

ta det eller lad være.. smiley

• Hans C
    Hans C Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #6   14. feb 2012 Jeg har en 4'er og en af mine venner købte 4's, der er NÆSTEN ingen forskel. Hvis du virkelig er en person som bare skal have det nyeste og går op i "små" detaljer så køb 4's. Efter min meningen er der ingen stor forskel, det er bare spild af penge at købe 4's, vent hellere til den næste udgave eller køb 4'eren og spar lidt penge. Min ven påstår så at hans 4's er hurtigere, den er måske 0.01 sekund hurtigere eller noget, og det er virkelig ikke pengene værd efter min mening når den alligevel kan det samme som en 4 - Det kan være den har Siri, men hvad skal man også med det? Du kan alligevel få det til en 4'er nu.

Kommentér på:
iphone- 4 vs 4s ?

Annonce