{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING CRX KBH OMRÅDET {{forumTopicSubject}}

Sorry for repost, prøver at nå ud til så mange mennesker som muligt....

Jeg har i nat fået stjålet min honda crx fra blåbærhaven i kokkedal... Den er sort, grå alufælge, rødt honda emblem foran, reg nummer er AF 60699, forreste nummerplade er helt firkantet som på motorcykler, ikke aflang som normalt... KIg venligst efter den, hvis nogen sku se noget kan man ringe til politiet eller mig på 52 50 00 10...

http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=206447

LInk til billeder af bilen, dog er den uden underlæbe og nummerpladen sidder i "midten" af fronten...

Jeg har givet politiet tip om hvor bilen er set, tankstationer med overvågning o.s.v men de vil intet gøre, så jeg håber at finde den med hjælp andetsteds fra...

På forhånd tak

Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING CRX KBH OMRÅDET
  • #1   15. feb 2012 Så at spamme forummet her på siden, er altså den bedste ide du havde?

• #2   15. feb 2012 det fanme klamt folk stjæler andres biler...

holder øje i kbh....

• #3   15. feb 2012 100 på at det er Sajmon™ der har nakket den...

• #4   15. feb 2012 Jeg tror også det er sajmon, med den måde han pisker en stemning op....
    De sidste 3 gange jeg har lavet dette indlæg er der kommet nye tip, så ja, når politiet ikke vil hjælpe, så tænkte jeg at jeg bedst får spredt efterlysningen herinde... Jeg ved hvor bilen måske er fanget på overvågning, og formentlig brufgt til at stjæle benzin, men jeg må ingen oplysninger få af nogen art, ej heller lov til at se overvågningen, jeg gør såmænd bare hvad jeg kan får selv at klare det her...

Hvis man selv har stået i denne situation ved man godt hvordan det føles...

Der er også 2000 kr i dusør indtil videre hvis folk sku have lyst til dem smiley

• #5   15. feb 2012 Sajmon: Du ska da være velkommen til at komme med bedre idéer hvis du har nogen???

• #6   15. feb 2012 Man må ikke drive til selvtægt. Derfor er du nød til at få en af dine venner til at holde battet når i finder bilen smiley

Sajmon
    Hvordan ville du have det hvis du sad i manden bukser og en eller anden NAR kaldte din annonce for spam?

• #7   15. feb 2012 K H: Haha, tak for påmindelsen :-D...

Og jeg er godt klar over at jeg har lavet 3 andre emner i løbet af de sidste 3 dage, men det er trodsalt kun 1-2 om dagen, så det håber jeg da folk kan overleve, hvis det hjælper til at få bilen tilbage... Det har som sagt givet pote de sidste 3 gange, og da politiet ikke vil hjælpe selvom jeg giver dem 3 forskellige tip, dage, steder og tidspunkter for hvornår den er set, endda hvor og hvornår den er fanget på overvågning, så må jeg jo gøre brug af de midler jeg ellers har til rådighed...

• #8   15. feb 2012 hvor er jeg dog enig med KH jeg viile da være klar på alt hvis min bil forsvandt.... Håber du finder dem der har nakket den Michael J og at du for "fortalt" dem på den rigtige måde at man ikke stjæler...

• #9   15. feb 2012 Ronni S: Tak, jeg håber også jeg finder bilen, gerne sammen med hvem der end tog den! Det værste ved det hele er at jeg har oplysninger om hvor og hvornår den er set på overvågning, men politiets svar er: "Hvis de skulle bruge tiden på den slags, kunne de ike bruge tiden på andet"! TAK for hjælpen siger jeg bare, jeg hra brugt 2 dage på at finde de her oplysninger, politiet ska bare bruge 5 min på at be- eller afkræfte det ved at glo på overvågningen, men nææh nej... Til gengæld, hvis de får en anmeldelse om stjålet benzin på den pågældende tank og det indvolverer min bil, SÅ skulle de nok gå videre med sagen... Så 500 kr benzin er vigtigere end 30.000 kr bil!!! Er ik glad for politiet lige nu....

• #10   15. feb 2012 Holder øje omkring Struer .. smiley

• #11   15. feb 2012 Hvis du skal overholde forumets betingelser så slet da evt. de gamle emner.
    Så er du fri for udstemmer osv.
    Har selv været møllem igennem med idiotiet og der er ikke meget hjælp at hente.
    Først når du ved hvor bilen er, skal du ringe. Hvis ikke de vil hjælper på dette tidspunkt så sig at du er så oprevet at du snart går ind og stikker dem allesammen ihjel.
    Så får de pludselig kagen galt i halsen og afsted med saftblanderen på fuld skrue.

Prøv evt. at kigge ved denne adresse:

Jonstrupvej 117
    2750 Ballerup

Ved af egen erfaring at der foregår ting og sager her. "udover autoværkstederne"

• #12   15. feb 2012 kender det jeg har selv boet i albertslund, der forsvandt min scooter og halvdelen af mit skurs væg som den var lås fast til,,, dagen efter så jeg den oppe i albertslund centeret med 3 P..... på jeg fuldte efter de stillet den ved et pizzaria. Jeg ringer til politiet og siger jeg står 1 meter fra den og at de sidder og æder pizza men fik samme svar som dig... de havde ikke tid og om jeg ikke bare kunne tage den og løbe.... men de havde desværre låst den fast og kender igen så kunne ikke gøre så meget alene MEGET nedtur .... hehe så fyldte jeg lige dit forum med min historie,,,, undskyld...

• #13   15. feb 2012 HAHAHAHAHAHA KH den adr. kender du også... ja det er ikke kun biler de laver der ... godt forslag... kig evt nede bagved der er en bilkirkegård...

• #14   15. feb 2012 K H: Haha, ja det ku være de så gad tage sig sammen! Men tak for adressen, den vil jeg da helt klart prøve at tage et kig på...

Ronni S: Det er helt i orden med lidt historie, det er altid underholdende at høre om andres ulykke ;-)...

• #15   15. feb 2012 Hehe, den adresse er vidst ikke helt ukendt kan jeg høre... Hvis folk har flere forslag til hvor man burde kigge siger i bare til....

• #16   15. feb 2012 Jeg har massere. smiley
    Men kun i og omkring Ballerup

• #17   15. feb 2012 Hvis bilen skal skraldes i Ballerup så sker det helt sikkert på Jonstrupvej
    Alle mekanikerne dernede er så presset at de laver alt for penge.

Kommentér på:
EFTERLYSNING CRX KBH OMRÅDET

Annonce