{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig benzin
  • #2   15. feb 2012 I frederikshavn kan man stadig få benz til under 12 kr

  • #3   15. feb 2012 Jeg ser det som, at han får de 100,- kr. pr. tilmelder, og vil efterfølgende nyde solens varme syd på og kolde drinks.

    5.000 tilmeldte = 500.000,- kr = god fortjeneste = god "årsløn", for at lave ingenting.


  • #4   15. feb 2012 500,000 kr årligt, for ingenting , ku jeg sagtens leve med da smiley


  • #5   15. feb 2012 der er nok en grund til at der ikke er lavet noget ligne før.

    og hvis det kun er 50øre han kan skaffe så er det en rigtig dårlig forretning for alle andre en ham selv.

    for hvis benzinprisen er oppe på 12.99 som nogen påstår at den skulle være oppe på, så sparede jeg 1 kr og 40øre per litre benzin ved at tanke ved Jet i går nat, og det er så 90øre billiger en han ville kunne gøre, og det er uden at gi penge for at få en rabat

    så selvfølgelig vil jeg da gerne gi penge for at få en mindre rabat en man i forvejen kan få


  • #6   15. feb 2012 men hvis de laver en aftale med feks. JET som, somregle har billig benzin og det koster 11.46 for en liter og du spare yderlige 50 øre så er det jo godt nok hvis nogen af de andre selvskaber har priser omkring de 12 kr eller mere..

Kommentér på:
Billig benzin

Annonce