{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Rang orden på BG? {{forumTopicSubject}}

Hvornår er det lige indført at der er rang orden på BG?.

Jeg fortæller en oplevelse og straks nedgøres den mens hvis andre med de store dyre biler herpå fortæller en så sidder de selv samme der kritisere mig og rykker sig selv i fjederen over at læse den anden brugers oplevelse fordi han køre dyr bil :-s...

Samme tumper er dem som forlanger man er et teknisk geni som kan ALT teknisk om ens bil... Men hvorfor skal vi det bare vi ved det meste?.

Bilgaller = Et galleri ikke stedet hvor man skal få info af andre om hvad ventil og hvordan dit og dat sidder i bilen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rang orden på BG?
  • #1   26. feb 2012 Smid et link til emnet? smiley

• #3   26. feb 2012 Daniel J.
    Valgte at slette emnet fordi de fleste bare begyndte på deres nørd humor om at alle da fucker færdselsloven helt op.

Men var en oplevelse hvor en gammel vectra kørte over 100km/t hvor man måtte køre 80km/t blot for at komme i Thansen/Jem og Fix i Nørresundby... Bilen jeg var med i ved oplevelsen kørte forbi de to forretninger 5min efter altså da tumperne i Vectra'en var ved at stige ud af bilen.

Vi kørte med 80km/t så ligefrem hurtigere end andre kom de da ikke...

• #4   26. feb 2012 Bilgalleri er bare en børnehave af rang smiley Kig på folk, de er mentalt dumme stort set alle sammen. Hvor mange herinde kan overhovedet stave?? Stort set ingen.. Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves.. Der er endda stavekontrol herinde? Hmmmm...

• #6   26. feb 2012 Sådan er det vist bare. Det er jo også lettere at sidde bag skærmen og være smart overfor andre.

• #7   26. feb 2012 Sean ... Hvor fanden har du set stavekontrol herinde???

Og pus lige glorien estefan

• #8   26. feb 2012 Hvis du tuder over at blive overhalet når du kører 80, må du sgu have det hårdt i trafikken smiley Overholder selv fartgrænserne. Kunne forstå hvis de kom med 150, for så tænker jeg også selv "idiot", men come on, altså..

Og rangorden? Hvad fanden snakker du om? smiley

• #9   26. feb 2012 Rangordenen er flg. MIG, og alle andre længere nede i rækken smiley

• #11   26. feb 2012 BG er en stor tude side man får et grin over .... og så er der heldigvis andre forum sidder hvor vi er seriøse ..

l

• #13   26. feb 2012 køb en kværn og hop over på mc-galleri, meget bedre!!

• #14   26. feb 2012 Haha smiley

• #15   26. feb 2012 Ligesom når folk opretter biler smiley

F.eks. kan en supra eller en skyline komme ind, med to billeder, hvor det ene er så mørkt at man kun LIGE kan se bilen. Og to linier tekst.

Hvorimod en f.eks. helt std G2 skal have taget prof billeder, og mindst have hvad der svarer til 90 A4 sider med tekst.
    Og sjovt nok, hvis den så bliver oprettet med maks antal billeder, og rigtig fin tekst, stadigvæk kan risikere at blive stemt ud.

• #16   26. feb 2012 hov der skulle stå "hop med over på mc-galleri" smiley :D smiley

• #17   26. feb 2012 Michael R: Syntes du der er noget mærkeligt i det ?

• #18   26. feb 2012 k-finn .. det kan jeg da hellere ikke se noget galt i ;D

• #19   26. feb 2012 Hartmann: Overhovedet ikke

• #21   26. feb 2012 Michael R
    Jeg kan godt følge dig, men sådan er det jo bare.

ideen bag bilgalleri er vel (tør vi godt antage) at vise biler frem, og folk vil vel hellere se på supra og skyline end Golf 2 diesel og kia picanto.

Jeg siger ikke at man ikke må komme ind med de biler, men det er som om at der skal lidt mere argument til, før man kan lukke en golf mere ind, kontra en skyline eller en supra.
    Jeg personligt har aldrig haft problemer med at få mine biler ind, bare man tager nogen ordentlige billeder og kommer med ordentlige svar i teksten, så stemmer folk sjældent imod.

Folk er generelt lidt fjogede herinde, men det er jo derfor der blev oprettet grupper blandt andet, til at folk fik mere tilknytning til den gruppe mennesker de skal snakke med.
    Når alt dette er sagt, så tror jeg ikke at bilgalleri er det sted i verden er er mest modtagelig over for krittik af vandvidskørsel.

• #23   26. feb 2012 michael r ,,,

syntes man skal have andre ting i livet end at gå op i hvor nemt ens bil kommer herind smiley ...

laver altid mine oprettelser ordenligt første gang og har aldrig problemer smiley

• #24   26. feb 2012 K-FINN .
    HARTMANN

Ja jeg synes det er mærkeligt, at en kan komme ind med TO usle billeder af en skyline/supra, når folk med f.eks. 20 billeder af en G2, som er taget GODT, og er varierede i bilelderne. Ikke kan!
    Reglerne gælder for alle biler (ihvertfald sidste gang jeg læste dem)
    Så jo, det kan jeg GODT se det mærkelige i... Men hvis BG's politi har lavet nye regler må de da lige blive postet tak smiley

Mener ikke SELV. at man viser sin bil frem, med to mørke billeder, hvor der "vidst nok" skulle være en bil på.

• #25   26. feb 2012 HARTMANN.

Vil så lige tilføje at jeg også selv er kommet ind hver gang, for mener også selv at man selv lige så godt kan gøre det ordentligt første gang smiley

Mener bare det er "tarveligt" overfor dem der så faktisk HAR gjort det ordentligt den første gang, men ikke kommer ind, fordi at de har en "kedelig" bil efter BG standart smiley hvis du kan følge mig.

• #26   26. feb 2012 stemmer sjældent ... så jeg er aldrig skyld i tudefjæs indlæg om hvorfor man ikke kan komme ind ...... men når det sp kommer skal jeg med glæde fortælle det lille puds hvad der er galt ;D ... det er jeg sku lige glad med .. de må jo lære af det for de kommer vel ind på et tidspunkt. selv om det er sjældent jeg har set folk tage notits af det kritik (konstruktivt eller ej)

• #28   27. feb 2012 velkommen til virkeligheden smiley
    glæd dig ikke til du skal ud og søge job..

• #29   27. feb 2012 Nu er der også visse faktorer som man kan ændre for at ens optagelse bliver nemmere..

Jeg har før haft biler herinde, og med en god tekst, nogle gode billleder, og at udgive sig som pige plejer altid at hjælpe smiley

• #30   27. feb 2012 Min oplevelse er, hvis jeg stiller et spørgsmål og formulerer mig på et pænt sprog, så får jeg altid fornuftige svar retur, men er der den mindste mulighed for at lave grin med noget, så er dem med de rappe replikker der også, og det var absolut også tilfældet med dit indlæg omkring de 80km/t

• #31   15. apr 2012 Hvordan er det den går...

Blandt de blinde er den enøjede konge

Kommentér på:
Rang orden på BG?

Annonce