{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

hjælp til iphone 4 {{forumTopicSubject}}

hej bg

har fået en iphone 4 af min bror da skærmen (og lcd) og bagcoveret var smaderet.

så jeg prøvede at sætte den til computeren og der kunne jeg finde den. og den defekte lcd skærm var der lidt lys i. og hvis man holder home knappen nede gik den ind til stemmestyring.

så jeg bestilte klomplet skærm og bagcover og har skiftet det idag. men skærmen lyser kun grå :S og den kan stadig findes på com´en og gå ind i stemme styring,. den har nok været afladet for strøm men har det noget at sige ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til iphone 4
  • #1   3. mar 2012 nej der er sgu nok noget andet galt med den..

• #3   4. mar 2012 Thomas J#

ja men kan bare ikke lige se hva det skulle være når jeg kan finde den på computeren og der er lyd på den osv. og bundkortet ser ikke ud til at ha fejl /defekter.

Carsten L#
    har tjekket stikkene efter og de sidder rigtigt smiley

• #4   4. mar 2012 hvis skærmen har været pillet af med strøm på, så kan det meget nemt ske det der er sket med din.

så er der ikkke mere at gøre end at skifte bundkortet.

har selv 3 stk 3gs'ere det er sket for

• #5   12. mar 2012 Det var en defekt skærm jeg havde modtaget, er sendt tilbage og fået en ny og nu virker den:) Morten batteriet er det første man afmontere på en 4'er i forhold til en 3'er.:) har os skiftet skærm på en 3'er nemlig.:)

Kommentér på:
hjælp til iphone 4

Annonce