RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket land?
  • #1   5. mar 2012 Tjekkiet / Prag : )

• #2   5. mar 2012 færøerne;)

• #3   5. mar 2012 Japan skulle være fantastisk.

Hvad er dit budget på? er det telttur, eller extreme survival?
    Hotel eller autocamper?

Du er jævnt upræcis

• #4   5. mar 2012 Hvis ikke du har været i Rom så er det en rigtig fed by. Både som tourrist og festabe!

• #6   5. mar 2012 united bluff(usa)

men ellers er jeg fortaler for prag/tjekkiet, det er næsten mit andet hjem

• #7   5. mar 2012 Prag.

• #8   5. mar 2012 Har været i Prag smiley
    Færøerne er det sidste sted jeg villle hen hava

Altså jeg er villig til at give ca. 8-9000 kr. for biletten og formålet med rejsen er at "slappe af" altså med hotel osv. Ikke noget bungy Juno el. lign. haha.
    Caner K, jeg har over ejet Dubai eller Miami, så det er ude af EU.
    Og steder som New Zealand og Australien siger mig ikke rigtig noget smiley

• #9   5. mar 2012 Bungy jump* (Skide iPhone ordbog)

• #10   5. mar 2012 vi smutter en tur til Ungarn. har været der 5-6 gange tidligere , men det er en del år siden nu, så nu vil jeg derned igen..

• #11   5. mar 2012 Nu skriver du dubai eller miami, det er jo to VIDT forskellige steder? smiley Beskriv evt. hvad du ellers er ude efter, flot natur, lækre strande, spændende mad ellerren luksus ferie hvor man bare kan blive serviceret i hoved og røv eller whatever. smiley Man kan jo sagtens finde pæne strande i de A.E. Men ud over det er det jo primært ørken, ikke så spændende i længden medmindre man vil på kameltur igennem det....

På den anden side er Vietnam pisse flot, men har nok ikke de vildeste hoteller. Og sådan en rejse er nok mere værd som roadtrip..

Men ellers ville mit bud som luksus afslapsningsferie i pæne omgivelser være: Singapore. smiley <- Hvis ikke du selfølgelig "bare" vil tage forbi en lækker ø i thailand. smiley Either way, god ferie!

• #12   5. mar 2012 færøerne var også ment som en Joke!!;)

en TOTALT afslapnings ø er Pipi Island i Thailand:) ellers er Bali også en paradise ø;)

• #13   5. mar 2012 Tjekkiet/Slovakiet kan varmt anbefales hvis du er til lidt natur. Kroatien lige så. Ned langs kysten er der vildt flot.

I år satser jeg selv på at turen - i bil - går til Montenegro. Har fundet nogle sindssygt flotte steder - bla.:

http://www.360cities.net/da/image/img-3354-panorama-piva-canyon-sphere#70.70,4.90,110.0

Jeg kører hele vejen - og planlægger ikke alt for meget - for så kan jeg bedre blive længere et sted - hvis der er fedt - og droppe et sted - hvis det stinker. Der er altid nemt at finde overnatning - så det behøver man ikke booke hjemmefra - med mindre selvf. man skal have vild luksus osv. smiley

• #15   5. mar 2012 Søren V du har ret, men det er nogle steder, jeg vil gerne vil se. Jeg søger egentlig ikke noget bestemt, jeg prøver bare at komme over til noget, som er meget anderledes og noget der adskiller sig lidt fra den danske kultur. Altså at opleve noget på den måde smiley
    Mr. Vectra, har været der, men god ferie det lyder hyggeligt, elsker at køre lange ture hehe.
    Syrien? - Haha laver du sjov?
    Hjorth, vil RIGTIG meget gerne vil USA ved bare ikke hvor, udover Maimi, der er fedt og England har jeg været smiley

• #16   5. mar 2012 Jeg har været i ca 30 lande fordelt på 4 kontinenter..

USA/New York er et af dem, men det er bestemt ikke det bedste sted jeg har været, ikke at det var dårligt, men Thailand og Mexico er bare meget federe når man selv kommer fra Europa..

Jeg skal til Brasilien om 2 uger, det har jeg høje forventninger til.. Ellers er det skide billigt at holde ferie i Dubai/abu Dhabi, og man kan komme ud og køre i en single seater for små penge, det ved jeg det har du efterspurgt flere gange smiley

http://motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=17101 tjek de nederste billeder, hvis det virker interessant så kan jeg komme med mere info..

• #17   5. mar 2012 Og man kan sagtens rejse til Syrien, det er ikke hele landet som er i krig, man kan godt komme frem og tilbage på almindelig vis, det er ellers 2 år siden jeg har været der, der er også et par billeder derfra i albummet..

• #18   5. mar 2012 Haha Mirza, det lyder fedt, har ellers hørt at det var dyrt nede i Dubai og Thailand, har jeg faktisk også tænkt på, er det fedt dernede? Hvad kan man lave?

• #19   5. mar 2012 Du kan lave SÅ meget i Thailand for nærmest ingen penge.. du kan leje en motorcykel uden kørekort, det kan blot være en 250ccm chopper.. naturen er for vild, folket er venligt og maden er god.. Jeg synes virkelig det er et af de bedre steder på jordkloden..

Dubai er som sagt skide billigt, jeg lejede en civic 2010 tilbage i 2011, for 120kr om dagen og 1 liter benzin koster 2 kr..

så det er ligeså billigt at leje bil og tanke, som det er at tanke i dk..

• #20   5. mar 2012 smiley ! - Shit? - Hvis det er så billigt, hvorfor så lige en civic? - Du er da lidt FOR loyal overfor Toyota haha!

• #21   5. mar 2012 Civic er jo verdens bedste bil så hvorfor ikke smiley

Der skal også være råd til at køre race i single seater og leje motorcykel c")

• #22   5. mar 2012 Helt forståeligt Akin. smiley Og ja Thailand er PÆNT billigt. Du kan som sagt leje motorcykel, få mad (med happy ending haha) og bungalow for ca. samme pris som du giver for en god bøf herhjemme. ;P

Har dog ikke selv været derovre endu, men kender flere der har med stor glæde. smiley

Kan ihvertfald bare sige, tag ikke til Estland.. <.< Ellers har jeg også hørt rigtig meget godt om en del af sydamerika. smiley Også RIGTIG billigt.

• #23   6. mar 2012 Tusind tak for hjælpen alle sammen, værdsætter det!

Kommentér på:
Hvilket land?

Annonce