{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Lån...kursværdi??? {{forumTopicSubject}}

Hjælp søges.... her lige været inde på skat og set min årsopgørelse, og der står jeg har et lån på 12025kr og så står der kursværdi 12025 hvad er det for noget??? skylder jeg 12025kr eller 2x12025kr? ja undskyld men jeg har ikke andre lån så kan ikke sammenligne med noget andet, og det kører over pbs så ser ikke så meget efter hvad restgælden er;)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lån...kursværdi???
  • #1   5. mar 2012 kan bedst forklare det fra min egen verden.

jeg har haft et firma tilbage i 2000 som gik ned, og der var der en kassekredit som jeg så har betalt af på siden da RENTEFRIT.

jeg skylder omkring 20.000 på den pt HVIS jeg overholder tilbagebetalingsaftalen jeg indgik med dem i sin tid.
    hvis jeg IKKE overholder aftalen, så bliver der tillagt renter heeeelt tilbage fra mit firma gik ned, og den kursværdi der så er tale om er på omkring 350.000 kr.

men hvis du bare har et almindeligt lån, så er kursværdien = det samme som du skylder.

• #2   5. mar 2012 Det er jeg da glad for at hører....12025kr er til at komme af med;) bliver sku lækkert at stikke næsten hele lønchecken i lommen, det må være alderen som gør at man bliver lidt nærrig;)

Kommentér på:
Lån...kursværdi???

Annonce