{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  priser i marked
  • Martin G
    Martin G Online Tilmeldt:
    jul 2006

Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.301
    #1   7. mar 2012 Fordi markedet herinde er piv ringe

• #2   7. mar 2012 for at se hvem betaler den højeste pris ...

• #3   7. mar 2012 alle der skriver forkert pris i marked burde stenes til døde!

• #4   7. mar 2012 Fordi de i bund og grund er flove over den pris de tror deres skrammel er værd...

Det er grotesk som priserne herinde er 1½ af priserne i den virkelige verden smiley

• #5   7. mar 2012 morten det var nemlig også min tanke, men kunne jo være der var nogle der havde en anden opfattelse;b

• #8   7. mar 2012 I langt de fleste tilfælle , er det jo nok fordi at varen nok er for dyr...

Men ellers er der jo mange brugere på dette sted, der ikke har et rigtigt indholds rigt liv og i stedet bruger tiden på at Spamme andres annoncer og forum indlæg, med total lige gyldige bemærkninger og til tider sågar direkte frækheder.....

• #9   7. mar 2012 Folk tror jo de kan få guld for deres gamle bil bare fordi de har brugt mange penge på skørter, brede alufælge og anlæg.

• #10   7. mar 2012 Syntes nu også ofte at det er fordi der tit kommer en gang være mundlort ud af folk der byder, men som INGEN penge har og vil have nyt for brugt pris!

• #11   7. mar 2012 Nicolaj N, det har du ret i. Der er mange tumper der skriver kommentarer og spørger selvom de aldrig har tænkt sig at købe alligevel. Der er mange børn herinde.

• #12   7. mar 2012 Tingene må jo være gratis når der ikke er nogen pris smiley

• #13   7. mar 2012 Ok, så er du ude og se på en bil en forhandler lige har fået ind uden den er klargjort. Så går du bare ind og beder om reg attest og nøgle? For så er det jo din... Mange inkl mig selv skriver ikke altid pris. Af 2 årsager: mange kommer som beskrevet før med latterlige kommentarer og ligegyldige spørgsmål og så fordi man stadig tror at folk herinde kan være lidt seriøse og undersøge markedet på lignende ting, så de ved hvad prisleje man er i. Men gang på gang er svaret NEJ, NEJ OG ATTER NEJ!

• #14   7. mar 2012 jeg skriver ikke altid pris på mine ting, fordi der er så mange der er pisse ligeglade alligevel ..

Et eksempel ..

Jeg havde en næsten helt ny led computerskærm til salg ..
    stort set ikke brugt, med kasse og kvittering ..

nypris 2200 kr og var ca 2 mdr gammel ..

Havde sat den til 1000 kr hvilket jeg synes var meget fair .. og straks kommer der bud på 250 og 300 kr .. Derfor gider jeg ikke altid og skrive en pris, medmindre at folk spørger.

• #15   7. mar 2012 Morten H, så kommer jeg efter det i din annonce, for det er jo GRATIS????

• #16   7. mar 2012 Jonas L, lige præcis. Satte mine S6 led lygter til salg for 2000, 3 min sener skrev en spasser han ville hente dem for 800. Kvittering med KLOVN og udstemme!

• #17   7. mar 2012 Nicolaj N synes du skal undersøge om du kan få et par briller gratis først.. smiley For så vidt jeg selv kan se står der 10000 kr og det er prisen på det hele, da der er pænt mange dele smiley

• #18   7. mar 2012 Så er det bare en sjov måde du skriver længere nede hvis folk kan skrive hvad de mangler, koster det så også 10000???

• D J
    D J Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 43
    #19   7. mar 2012 Jeg havde engang en pæn læderkabine tilsalg for 4500. En rimelig pris vil jeg mene. Ikke for dyr og ikke for billig. Og selvfølgelig gik der ikke længe inden skambudet kom. Der var én som bød 2000 i en hurtig handel... Jeg svarede at jeg ikke havde travlt, så derfor kunne vi vel ligeså godt sige 7000 i en langsom handel. Det var han sjovt nok ikke interesseret i...

Priserne bliver sat højt fordi folk skambyder. Folk har en ide om at man absolut ikke skal betale den pris der forlanges. Det er selvfølgelig fair at prutte om prisen, men folk forventer at få afslag i prisen. Jeg har endda prøvet at folk forsøgte at presse prisen 30kr ned???

Kommentér på:
priser i marked

Annonce