{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

computer problemer {{forumTopicSubject}}

Hej. Efter at have erhvervet mig det nye Elderscrolls - Skyrim til PC .. sidder jeg med en lidt tom fornemmelse eftersom min computers DVD drev bare bliver ved med at speede cd'en op for derefter ligesom at tabe pusten.. Dette sker igen og igen og igen forholdsvis hurtigt.. ligesom om den prøver at loade cd'en, men giver op for derefter at genoptage opgaven. Hvis jeg sætter en tilfældig anden cd i.. Dragon Age 2 eller printer install disk - kan den fint læse det.. nogen ideer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  computer problemer
  • #1   8. mar 2012 måske Skyrim ligger på en Dual Layer DVD skive, og dit drev ikke understøtter den type skive?

  • #2   8. mar 2012 Det var måske en forklaring. Jeg vil lige se om jeg, med mine begrænsede computerfærdigheder, kan finde ud af om det er den type.

  • #3   8. mar 2012 Det lyder bestemt til at den ikke kan læse DVD'en. Kan du ikke bare downloade spillet, og bruge din egen cd-key?

  • #4   8. mar 2012 Det kan jeg måske godt.. men det tager lang tid.. og (er ikke sikker) tager load tider i spillet ikke evigheder uden cd'en?

  • #5   8. mar 2012 hvis du downloader skal du bruge daemon tools eller lignende program (alcohol 120% og andre) hvor du så laver en fiktiv cd... computeren tror der er et ekstra cd drev hvori Skyrim cd'en så ligger...

    du skal stadig bruge en no-cd crack, men med legal cd-key er der intet ulovligt i det...


  • #8   8. mar 2012 Tak for hjælpen gutter. Prøver den hos en kammerat.. og virker den der.. køber jeg et nyt drev

  • #9   8. mar 2012 Når du installere spillet skal du alligevel ind i Steam for at afspille det - og det kører helt uden skive.

    Gå ind i Steam og smid din CD key der, så downloader den det for dig..


  • #10   8. mar 2012 Har nu fundet ud af at det er mit drev den er gal med.. typisk. Min laptop kom lige tilbage fra rep. for 2 måneder siden. smiley
    Så må jeg jo finde mig en ekstern enhed for kan sku ikke undvære min bærbar pga. studie nu..

    Nogen som kan anbefale en god ekstern dvd brænder til SU penge?


Kommentér på:
computer problemer

Annonce