{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.334 visninger | Oprettet:

må man slå på kvinder?? {{forumTopicSubject}}

Har det ikke altid været sådan, at man ikke slår på kvinder??

Men hvad nu hvis de slår først er det så ikke i orden at slå igen? Jeg mener hvis man er voksen nok til at slå en anden person er man vel også bekendt med konsekvenserne af det??

Man høre tit om hustru vold osv, men hvor mange tænker over, at der er faktisk næsten lige så mange kvinder som slår deres mænd som mænd der slår deres kvinder?

Er det så i orden fordi man er kvinde, at slå tænderne ud på en mand eller andre ting?

Jeg tror vi under vudere kvinderne fordi det altid har været sådan, at kvinderne ikke måtte have for meget stemme ret og de er skrøbelige mv.

Tiderne har ændret sig og ligeså har kvinderne, men stadig er det forkert at slå på kvinder??

Jeg kan godt følge tankegangen om at hvis en kvinde slår mig så slår jeg tilbage, MEN jeg ville aldrig starte ud med at slå en kvinde netop fordi jeg er vokset op med at passe på kvinderne..

Har aldrig prøvet, at slå en kvinde så taler ikke af erfaring, men min mening er stadig, at hvis en hun slår så har man også sagt ja til konsekvenserne heraf..

Støtter ikke op omkring at man slår overhovedet om det er på mænd eller kvinder, men når først man har sagt A så har man også sagt B....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  må man slå på kvinder??
  • #2   17. mar 2012 Så noget politi udsendelse fra usa og der henne sker der ikke kvinden noget vis hun slår manden. men hvis det er omvendt ryger manden i spjældet med det samme. Ved ikke om det gælder hele usa

• #3   17. mar 2012 for meget stemmeret??? enten har man vel stemmeret eller også har man ikke.. jvf paragraf 13 må man til enhver tid forsvare sig mod et foranstående eller igangværende angreb på sig selv eller andre med propitionelle(staves) midler. så ja. self. må man det.

• #4   17. mar 2012 Ja men er det forkert opfattet, at man er noget så slem eller lidt som forbryder hvis man har slået på en kvinde??

Jeg ville da føle det forkert inde i mig selv hvis jeg slog en kvinde, men ville da ikke have svært ved det, hvis hun slog mig først..

Ja kvindernes kamp dag smiley Antyder for meget stemme ret..

• #5   17. mar 2012 Lasse M

Der nogle stater som har nogle forskruet regler ikke kun i forhold til vold, men også sex.

Har du anal sex kan du komme i fængsel. Har du en dildo til jeres sex leg, så er det også fængsel... Mv... så om det er sådan som du siger kommer ikke bag på mig..

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #6   17. mar 2012 Tommy P.... du trænger virkelig til en hobby. Jeg vil da gerne give et par sjove bud
    sejl vandscooter eller køb dig en ls rc bil. det er meget sjovere at bruge tiden på end ligegyldige hypotetiske voldsspørgsmål....

Go Weekend mvh Brian

• #7   17. mar 2012 Brian S

Har skam en og flere hobyer smiley

Men min interesse for at lære om omverdenen er også en af mine interesser.

Ja det kunne jo være en ide, men ellers tak har ikke råd, da jeg har en dyre hobby ( Sigma).

---------------

Sådan står det i vise religiøse lande ang sex:

I mange religiøse eller moralske opfattelser er vaginalt samleje den eneste tilladte seksuelle aktivitet, da kun den er nødvendig for at avle børn og sikre reproduktionen.

• #8   17. mar 2012 Kvinder vil jo være på lige fod som mændene, så gælder det vel på alle punkter?

Dog syntes jeg ikk vold løser noget, er man voksen så må man kunne finde en fornuftig måde på problemerne..

• #9   17. mar 2012 ! $t£f@n !

ENIG!!

• #10   17. mar 2012 Ja det jo lige det, men jeg ville nok ikke være i tvivl.. Den ville komme hårdt tilbage... Håber dog aldrig jeg oplever det...

• #11   17. mar 2012 Det er jo derfor der er så mange bøsser der får tæv. Det er ikke fordi de er bøsser men fordi man har muligheden for at slå en kælling uden at slå en kvinde!

• #13   17. mar 2012 © LOCO 1337 ©

Mangler nu ikke noget på øverste, vi ser bare ikke på det, på samme måde.

Du mener de mænd som har varigmen efter tæsk af kvinden, de har gjort det rigtige?? Du syntes ikke de burde have forsvaret sig??

De mænd som faktisk for tæsk af deres kvinde, har store lidelser bagefter.
    Du ville gerne have fysiske problemer og gå rundt og være stolt over du har fået tæsk af din kvinde, fordi man jo ikke skal forsvare sig??

Ja jeg ved ikke rigtig hvem jeg ville mene der mangler noget øverst oppe, hvis jeg skal være ærlig..

• #14   17. mar 2012 Hvis jeg blev klappet af en kvinde, så ville jeg uden tvivl klappe igen. Det valg hun tager ved at slå mig, er et valg HUN tager, og hvorfor vende den anden kind til, hvis man bevidst blir slået, af en kvinde?

• #16   17. mar 2012 hvis man er kvinde og kan slå.. så kan man også tage en retur.. det er logisk

og dem som prøver at lyde åhh så alfahan macro agtige og sige " at man ikke slår på piger selv om de slår " .. stop jeres metroseksuelle lyserøde verden eller lig jer under tøsernes sko og og kys røven på vej der ned !

jeg går ikke ind for at slå tøser.. men jeg går ind for at slå igen.. om det er mand eller kvinde der gør det ..

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#17   17. mar 2012 tsk tsk tsk... mener stadig at der er plads til en hobby eller 2 mere...

Hvis det er fordi at du har brug for et tæskehold til at prygle den tøs der har banket dig så sig dog til... smiley

• #18   17. mar 2012 Klaus A burde ændre sit navn til "Mandschauvinist"

• #19   17. mar 2012 har hørt at der skulle være en stat ovre i usa hvor det er lovlig for manden at banke hans kone en gang om måneden men har ikke kunne finde noget om det

som de siger der ovre

THATS FUCKED UP

• #20   17. mar 2012 Jeg slår dem ikke, med mindre de gerne vil have det hårdt smiley Haha

• #21   17. mar 2012 Det gik galt den dag kvinderne fik lov til at forlade køkkenet,, En kvinde 3 meter fra kogepladen, er en kvinde på flugt,, 5 meter og der må skydes!!
    De skal have sex, tæsk og kartofler. Er de ikke søde må de undvære kartoflerne!!!

• #22   17. mar 2012 Var engang i et forhold hvor han syntes det var ok at slå ... Da jeg gav ham en lige i sylten syntes han ikke det var så sjovt længere

Syntes egentlig bare man skal lade være
    Med at slå, der kommer intet godt ud af det

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#23   17. mar 2012 hmmm Jean.. jeg bære stadig nag :-))

• #24   17. mar 2012 Brian ... Den forstod jeg ikke .. For har skam
    Ikke slået en der hedder Brian haha

• #25   17. mar 2012 Mangler skam ikke Et tæskehold det har jeg ikke behov for, da jeg slet ikke slår. Kun til boksning men det en anden snak. Jeg syntes slet ikke man burde slås. Men underlig holdning at have til undersøgelser for de skulle vel også have en anden hobby ind at få fokus på de forfærdelig ting som sker ?? Det er bedre at ingen ingen ting ved så det kan forsætte? Hmm kan man ikke forhindre du slagsmål og hun giver mig en så får hun den lige tilbage. Kan slet ikke se hvad der er forskellen. Hvad hvis hun er prof. Bokser eller body builder og slår hårdere ind dig og første slag så ryger du på den rødestue der skal man også bare lige hoved til? Der skal vel ikke vurderes om man må eller ikke må? Inden må man eller så man ikke.

• #26   17. mar 2012 Katrine H - Er det noget galt i det?

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#27   17. mar 2012 Jean ... det sagde du jo også i retten :-))) lol

• #28   17. mar 2012 Jeg har været tæt på at slå eks konen da jeg fandt ud af at hun havde bollet udenom men gjorde det ikke.....

Men havde hun slået mig, så havde jeg nok slået igen

• #29   17. mar 2012 Layer!! ; Det har jeg ikke sagt.

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#30   17. mar 2012 Thomas ø .... Du køre i en gammel seat... Hvad f havde du da regnet med smiley for pokker da lidt sex udenom må sgu da ikke få en voksen mand til at finde boksehandskerne frem.. Havde kællingen der imod skældt ud foran fladskærmen under en fodboldkamp. Så kunne jeg forstå din vrede..... Men sgu da ikke bare fordi hun har ordnet et par gutter i festlig lag..

Cmon...

• #31   17. mar 2012 Hvis man bliver angrebet/overfaldet af et andet menneske (kvinde såvel som mand), vil man vel handle i nødværge med de midler man har at gøre godt med.

Det skulle satme da være voldsomt hvis jeg skulle slå igen på en kvinde, det er nok de færeste jeg ikke ville være i stand til at pasificere på anden vis.

• #32   18. mar 2012 Brian S >> nej hun turde ikke skælde ud mens der hva fodbold haha.... Men har sq aldrig lagt hånd på en kvinde.... Det er sq lavt.... Men igen hvis hun slå mig først ville jeg ikke love at jeg ikke slog igen!

• #33   18. mar 2012 må indrømme at hvis en trunte vælger at stå og slå på mig selv efter flergange høfligt havde bedt hende stoppe så kunne hun godt få en enkelt eller 2.
    eller hvis de der hysterike kællinger stå og skråler " SÅ SLÅ DOG. SLÅ DOG " er opdreget med at man skal give kvinder hvad de bedre om medmindre det har værdig..

• #34   18. mar 2012 Kvinder elsker tæsk, det er min erfaring. Jo flere knytnæver de får i smasken jo vådere bliver de i dåsen.
    Det ved alle mænd da !

• #35   18. mar 2012 Come at me bro......

• #36   18. mar 2012 Katrine H - Skulle bare lige være sikker.. Siden du havde brug for at komme med den konklusion..

• #37   18. mar 2012 Hmm.. de har jo selv fundet på at de ville have en kampdag, og så må man da forvente at de vil have kamp til stregen, ellers er kampen da kedelig at se på!!

• #38   18. mar 2012 Ja, kvinder kræver ligestilling og det burde måske gælde på alle områder, men når det kommer til vold, så viskes denne grænse nok lidt ud i sandet, der er aldrig en grund til at slå på en dame/kvinde/pige, der er altid en måde at løse konflikter på og vold er ikke en af slagsen.

Mænd snakker altid om at kvinder vil være lige med dem, men burde vi ikke også som det fysisk stærke køn se lidt ind ad og tænke lidt over at, hvis vi slår på kvinder sætter vi os selv i bås med primitive individer, ønsker vi ikke at være lige stillet med kvinder som jo ikke normalt vis løser deres konflikter med vold. ?

Jeg ved fra mig selv, jeg ikke yder vold, det er hverken på kvinder eller andre levende individer, og jeg væmmes ved at folk kan være så langt mentalt tilbage at de kan drive til vold.

• #39   18. mar 2012 Jeg er sgu pisse kold.
    Hvis en eller anden møg flabet tyk trunte står og skaber sig i byen.
    Så kan det sgu godt være der hopper en nerve i armen, og så lander der altså en albue i smasken på hende..

Men dog kun hvis hun har slået først, går hun mere amok, så må hun sgu bare få nogle flere..

Jeg går 100% ind for lige stilling, på alle vinkler og måder. !!

• #41   18. mar 2012 går ikke ind for ligestilling. mænd og kvinder er forskellige, det må man bare indse.
    og efter min synsvinkel vil kvinder heller ikke have ligestilling, men de vil have det bedre end mænd.

slår en kvinde dig (hårdt og i alvor) er man selvfølgelig berettiget til at melde hende til højere autoritet (dørmand, politi ect.)

slår en mand dig, så hakker spætten, du er fuldt berettiget til at hamre ham mindst 10gange hårdere. (med mindre du selv har provokerede eller på anden måde gjort dig skyld i at blive slået)

sådan ser jeg det smiley

• #42   19. mar 2012 Der er ingen forskel på i min verden på om en kvinde slår eller en mand. DU ved ikke hvad hun kan (evt. kamp sport) og hun ville vt. kunne sætte dig ud af spillet på ja 5 sek, selvom du virkelig ville gøre gengæld. altså hun ville kunne det samme som en mand, MEN hun skal ikke behandles på samme måde fordi hun er en kvinde??

Tror faktisk kvinder gerne vil have denne lige stilling, for vi mænd undervudere det kvindeligkøn.

Der hvoir jeg bokser er der kvinder som også bokser og vi sparre da også sammen og kan ikke se hun slår blødere ind mænd, det er tæt på det samme...

De kvinder jeg snakker med mener faktisk også selv, at hvis de slår en anden mand eller kvinde så er det helt iorden, at han giver den tilbage..

Den med en mand som slår og så må du slå hårdere eller mere er da så langt ude. Lukked du øjne og det var en kvinde jeg fyrred den af i dit kystøj ville du ikke tøve 1 sek om at slå tilbage, JO det er klart at åbned du øjne og så det var en kvinde, så ville du prøve at snakke hende til fornuft imens du samler dine tænder op. HA HA

• #44   19. mar 2012 http://www.psykoweb.dk/Vrede_Raseri/Vrede7_Vold.htm

Ja sorry, men min pointe med disse 2 link er at få fokus på at kvinder ikke skal undervuderes..

• #45   19. mar 2012 Faldt lige over lidt mere;

- Brutale mænds optræden over for kvinder er ikke acceptabel; men det er heller ikke acceptabelt, når kvinden er den part, der ikke kan styre sig selv. Selvom mændene mange gange er fysisk overlegne, er der jo mange, der ikke vil slå igen, siger Poul Erik Skov Christensen.

Køkkenredskab i luften

Emnet er stadig tabubelagt. Men vold mod mænd skal også forstås anderledes end den vold, mænd udøver mod kvinder. Det er erfaringen fra Winnie Berndtson, Sekretariatsleder i Mandecentret, København.

- Fysisk vold fylder meget lidt hos de mænd, der opsøger mandecentrene. Og de italesætter det ikke altid som vold. Oftere som et skænderi, hvis et køkkenredskab fløj gennem luften, eller de blev sparket, siger Winnie Berndtson.

Men der er mænd, der i årevis har været udsat for brutal vold af deres partner. Og de mænd møder en stor barriere, når de skal opsøge kommune eller politi og indberette volden. De tages ikke altid alvorligt. For ”i systemet” er hjælpen bygget op med baggrund i volden mod kvinder.

• #46   17. apr 2012 Du har helt ret!
    - vis en kvinde slår først, så slår man igen, for så er de "voksne" nok til at tage konsekvenserne af deres handlinger.
    - jeg er selv en kvinde, og jeg har den holding, at hvis jeg skal ud i norget ballade, så venter jeg til modparten slår først. - det er jeg nemlig vokset op med.
    men derfor er det 100% i orden fra min side af, at give lammer og dask til sine kammerarter - self. for sjov.

Kommentér på:
må man slå på kvinder??

Annonce