{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Problemer med bærbar {{forumTopicSubject}}

Hej Hej derude, kæresten har et problem med hendes bærbar, der sker ingen ting hvis hun fx går ind i iTunes, hvis hun så har held til at komme derind efter en halv time gider den ikk spille musik derfra.. iTunes er blevet opdateret når det sku.. Computeren er scannet for virus osv.. Computeren er af ældre årgang så vi overvejer om den skal skiftes ud, nogen som har et forslag til hva det kan være, udover alderdom..? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med bærbar
  • #1   17. mar 2012 Den er ældre jo, men det er vidst mest iTunes, men den har gjort det ved nogen andre programmer os..

• #2   17. mar 2012 kan være den trænger til at bliver ryddet op på samt renset for skidt i ventilations gangene, folk drømmer ikke om hvor maget skidt der kan komme der ind og gøre at den bliver for varm og køre rigtig dårligt, det kan være som at få en ny pc at rense den

• #3   17. mar 2012 Hmm det kan da være det lige sku prøves.. smiley

• #4   17. mar 2012 jeg gør også det at jeg ca en gang årligt sikkerhed kopier alt mit data og installere hale pc´en på ny så det er helt frisk, men det er også fordi det ikke tager mig ret lang tid at gøre.

vis du skal gøre den ordentlig ren skal de bagerste service plader af og pustes af (ikke for højt tryk dat det kan gøre mere skade end gavn), i nogle tilfælde kan det være nødvendigt at skulle have hele den bagerste beklædning af (vær forsigtig med det da der kan side tin på indersiden)

Kommentér på:
Problemer med bærbar

Annonce