{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

penge i Bilgalleri? {{forumTopicSubject}}

Hey bg!

Er der egentlig penge i at have sådan en side som Bilgalleri? Har hørt at man skal betale penge for at få sin bil ind nu, men hvis man nu ikke skulle det. Er der så penge i at have siden?

Hvordan ville man ellers kunne tjene penge penge på sin hjemmeside? og hvor meget er muligt at tjene på ens side i måneden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  penge i Bilgalleri?
  • #1   1. mar 2006 Der er penge i bannere. smiley

• #2   1. mar 2006 du kan jo tjekke hvor mange nye brugere der kommer om måneden... mener det er 15 kr det koster at få en profil...

• #3   1. mar 2006 men hvor meget? kan man leve af sådan en side?

• #4   1. mar 2006 der skal nok en del til for man kan leve af det... men ja der er da en del der lever af hjemmesider... men det kræver jo også en del af siden... så det er nok ikk bare lige at smække bennene i sofaen og se kontoen stige...

• #5   1. mar 2006 Hmm, hvad skal der så til på en side for at få en god stabil indkomst side? og kommer pengene kun af reklamer, med mindre man sælger noget?

• #6   1. mar 2006 Der må være et IT forum hvor du kan få svar på den slags. Men der skal jo også være de nødvendige ressourcer til at trække siden. Men ja...jeg vil da tro der er penge i det...

• #7   1. mar 2006 hvor meget plads vil i tro Bilgalleri bruger?

• #8   1. mar 2006 Det gælder selvfølgelig om at have "kritisk masse" hmt. trafik. Men mindst lige så meget om sitet formår at tiltrække et publikum der på den ene eller anden måde er en atraktiv målgruppe for annoncørerne.

Hvis der er nogen der er interesserede, sælger jeg konsulenttimer vedr. annoncering/markedsføring og kommerciel strategi på nettet.

Men ja, der er ret mange penge i at drive BG. Mit firma har arbejdet for dem for et par år siden...
    /Claus

• #9   1. mar 2006 Nå man tænker på at der er over 20.000 brugere af bilgalleri.dk er der er mange der sponsere på siden, og de får garanteret nogen penge for hvert tryk der er på et banner... lad os bare sige, jeg tror at det løber rigtig pænt rundt!

• #10   1. mar 2006 Claus E: hvor meget er ret mange penge? og hvor mange folk skal der til at drive sådan en side?

Hvad koster sådan en time?

• #11   1. mar 2006 Om man kan leve af at have en side som bilgalleri?

jeg tror ikke ejeren/ejerne mangler smør på brødet.

Med alle de nye brugere + banner. så tjener de godt.

• #12   1. mar 2006 15566 biler og 33171brugere kan ikke huske om det er profilen der koster penge eller om det er bilen men taget i betraktning af hvor længe BG har været her så nej det er der ikke rigtigt penge i

• #13   1. mar 2006 Og husk på en ting

Bil
    Scooter
    MC
    RC
    Båd
    Hifi
    Cykel NY!
    Heste
    Hunde
    Katte

Gallerierne har samme ejer.
    Ren guldforretning.

• #14   1. mar 2006 men der er jo også reklame pengene

• #15   1. mar 2006 Zeus der tager du fejl.

Prøv at bladre alle deres gallerier igennem... der er spækket op til renden med bannere på alle gallerierne

• #16   1. mar 2006 Okay

Af resurser skal man så ikk bruge:

-Fronpage 2003 f.eks
    -Photoshop el. Corel Draw
    -Web domæne med x antal mb.
    -En god ide'

Ville man kunne køre siden selv? eller skal der flere folk til?

• #17   1. mar 2006 Jakob: Du skal nok have hjælp af en der har rigtig styr på det, en IT-nørd af højeste grad. Plus at du skal reklamere for siden først...brugerne kommer ikke bare af sig selv jo...tror det sådan en forretning der først giver overskud efter et stykke tid.

Firmaerne vil jo ikke betale dig penge for at sidde deres links ind på siden hvis der kun er 2 brugere...

• #18   1. mar 2006 hehe, rigtig nok Dennis! Men nu er jeg også bare i "undersøge facen" så prøver at samle så meget info som muligt. Harr i evt. nogle links til hvor jeg kan læse nærmere om at starte en hjemmeside op. Har nemlig alletiders ide' til den

• #20   1. mar 2006 Jacob P: ville nok satse på at sælge designs på hjemmeside og måske nogen gode systemer til at holde styr på forskellige ting... vil ikke mene at man på nogen måde kan leve af banner reklamer... men det er selvf en start!

• #21   1. mar 2006 hvilken program ville du da foreslå? skrev også bare Frontpage som et eks. Hva med Dreamweaver, er det noget så??

• #22   1. mar 2006 notepad. lær html koder

• #23   1. mar 2006 Hehehe

Orker næsten ikke at skrive hele smøren.

Naturligvis er der penge i at drive websites. Men alle websites? Absolut ikke.

Det er desværre en udbredt misforståelse at man lige klasker en portal på benene og ser på pengene strømmer ind. Alene det at skabe trafik på sit website er en dyr affære.

Jeg driver flere websites, og har været med til at etabelere nogle stykker. Jeg kan træffes på storm@blackice.dk

jeg er i branchen og har været det en del år.

En database ala den som feks bilbasen benytter koster mellem 250 og 500.000kr at etabelere. Men nu er deres også i den absolut tunge ende.

Frontpage er der i øvrigt ingen seriøse designere der benytter. Designet er i øvrigt max 10% af det arbejde der er i at etabelere en webshop.

Der er minimalt med penge i bannere i dag. Du skal have RIGTIG stor trafik. De fleste større websites holdes kun i drift via bannere. Dvs bannerne tjener udgifterne til servere og trafik hjem ikke mere end det.

• #25   1. mar 2006 I øvrigt kan man "hoppe i havet" med tanker om at sælge designs og CRM systemer online.

Hvis ikke man har mange år i branchen og er en rutineret web designer er man blot en lille ubrugelig fisk i et stort hav.
    Der er så mange om budet på lige netop det område.

Hvis man skal lave noget der skal være overskud i, skal det være unikt, og anderledes end det de andre har. At starte op i en af de mest tourbulente brancher overhovedet er som at gå en tur på tog skinnerne og vente på at toget kommer. Måske går det godt for en tid.......

Der er massere af muligheder i online handel endnu. Men vælg dog et område hvor du ligger inde med en specifikt unik produkt viden.

• #26   1. mar 2006 Tak for svarene gutter, stor hjælp!

men i har ikk nogle links, hvor jeg kan læse mere om det at starte en hjemmeside op?

• #28   1. mar 2006 Det er lidt som om at du sidestiller det med at etabelere et website med at drive forretning. De to ting hænger absolut ikke sammen.

Er det du er interesseret i, i bund og grund at lære webdesign, jammen så brug www.google.com og søg lidt. Der er tusindvis af sider med guides til HTML, ASP, PHP, og andet.

Mht start som selvstændig så er det nogle helt andre ting du skal sætte dig ind i.

• #29   1. mar 2006 vil først og fremmest selv prøve at designe en hjemmeside. ikke nødvendigvis en forretning.

evt nogle webdesign bøger i kan foreslå?
    http://www.e-boghandel.dk/subject.asp?id=2280

• #30   1. mar 2006 jakob P: jeg vil klart anbefale dig og starte med af kunne html.dk og lære det rimelig godt udenan og lege med det.. Syntes du det er svært og sådan så stop hellere der fordi derefter bliver det kun sværere..

Jeg har også været i brancen dog på privat bassis et par år efterhånden og har lavet tonsvis af sider!

Kommentér på:
penge i Bilgalleri?

Annonce